Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiipesi juuri katolle

Vierailija
02.07.2023 |

Käski mun vahtia. Mitähän tämäkin auttaa? Jos tippuu, niin sitten soitan hätäkeskukseen tai yritän tukkia vuotavan haavan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tiilikaton myrkytys kaksikerroksisessa omakotitalossa.

Vierailija
2/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö auttaa? No ainakin vahingon sattuessa joku näkee heti mitä tapahtui ja hälyttää tarvittaessa ammattiapua paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä minuakin pelottaa jos pitää kiivetä katolle. Mitä jos putoan eikä kukaan näe? Siellä sitten makaan loppua odottaen.

Vierailija
4/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP. Minä olisin ollut meistä ketterämpi kiipeämään katolle. Mies nyt vaan on taas niin miestä.

Vierailija
5/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salamurha! Onko miehellä ollut riitaa tiilikaton kanssa?

Vierailija
6/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salamurha! Onko miehellä ollut riitaa tiilikaton kanssa?

Se ei tule toimeen sammalkasvustojen kanssa.

Vierailija
7/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen AP. Minä olisin ollut meistä ketterämpi kiipeämään katolle. Mies nyt vaan on taas niin miestä.

Ihanaa! Minulla on tullut vanhemmiten korkean paikan kammo, riittää jo jakkarakin.

Mutta tapailemiani miehiäkään en ole saanut kiipeämään, ehkä heilläkin on joku kammo.

Itse se vaan täytyy tehdä.

3

Vierailija
8/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sitten ymmärtänyt, mitä siellä pitää tehdä tai olla tekemättä? Meillä katolle menee se, joka ymmärtää katoista jotakin, ei se, joka on ketterämpi.

Vierailija
9/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kattoa pitää myrkyttää?

Vierailija
10/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat perinnön etuajassa.

Vierailija
11/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään sairaanhoitaja. Jos näen jostain vuotavan kovasti, niin yritän tukkia sen. Yritän katsoa, että saa happea. Tuohon loppuu mun taidot. Ainut keino on soittaa apua ja huutaa ihmisiä paikalle. Joku ehkä osaa.

Vierailija
12/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään sairaanhoitaja. Jos näen jostain vuotavan kovasti, niin yritän tukkia sen. Yritän katsoa, että saa happea. Tuohon loppuu mun taidot. Ainut keino on soittaa apua ja huutaa ihmisiä paikalle. Joku ehkä osaa.

No ehkä miehesi epäili teetkö sitäkään, jos erikseen pitää pyytää katsomaan perään. Hyvähän se on että kertoo, niin et odottele koko päivää että nyt se varmaan lähti johonkin kaverille kyläilemään tai mökille...

Vierailija
13/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiili- ja huopakatolle alkaa usein aikaa myöten muodostua mm. linnunkakkojen seurauksena sammalkasvustoa joka on syytä poistaa. Asia hoituu myrkyttämisellä ja pesulla.

Vierailija
14/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kattokassinen

Vierailija
15/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi katon kulmalla taivasalla, kuin saman katon alla toraisan vaimon kanssa.

-Sananlaskut

Vierailija
16/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sitten ymmärtänyt, mitä siellä pitää tehdä tai olla tekemättä? Meillä katolle menee se, joka ymmärtää katoista jotakin, ei se, joka on ketterämpi.

Tietenkin osaan. Muistaakseni olen teknillisen koulutuksen läpäissyt ihminen.

Vierailija
17/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi kerrostaloasuja.

Vierailija
18/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä ukolla on turvaköysi? Jos joku kattotiili on irrallaan, niin alas tullaan vauhdilla.

Vierailija
19/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sillä ukolla on turvaköysi? Jos joku kattotiili on irrallaan, niin alas tullaan vauhdilla.

Ei ole. Se on taas niin miestä. Itse käytän turvaköyttä kattoaktiviteeteissa. Turvaköysikin on vähän hankala, saat kiinnitettyä sen ehkä savupiippuun. Etäisyydet ja turvaköyden sallima matka vaihtelee.

Vierailija
20/26 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Se on taas niin miestä. Itse käytän turvaköyttä kattoaktiviteeteissa. Turvaköysikin on vähän hankala, saat kiinnitettyä sen ehkä savupiippuun. Etäisyydet ja turvaköyden sallima matka vaihtelee.

Jatkan viellä. Talosta siis tosiaankin löytyy turvaköysi. Löytyy myös kaikki teollisuuden vaatimat turvavälineet, kuten kypärät, turvakengät ja suojalasit.