Ruokia, jotka ei vain onnistu kotona tehtyinä
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Naan leipä
Miksi sinä tuota jankutat? Usko jo, että sinä olet leivontataidoton, jos et saa tuota onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto
Toohn voisin antaa vinkin vaikken mikään guru olekaan.
Ehkä kuitenkin helpompia ruokia tehdä, mutta toki omat niksinsä siinäkin. Pari kertaa kun tekee, jonkun ohjeilla, niin lähtee toimimaan 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Kauramaidosta tehdyssä puurossa on se raikas palmuöljyn maku!
Kauramaidossa ei ole palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Pitsa on kyllä sellainen. Riippuu tietysti mihin vertaa. Kotiuunia ei saa riittävän lämpimäksi. Italiassa söin ihan älyttömän hyvän pitsan. Kysyin vinkkejä. 400-450 asteinen uuni. No, se siitä vinkistä.
Pitsa onnistuu kotona mutta pizza vaatii aidon kuuman pizzauunin.
No ei kyllä todellakaan tarvita mitään pizzauuneja,onnistuu ihan hyvin ellei jopa paremmin vaikka leivinuunissakin ja sähköuunissa varmasti.
ihan on mielikuvituksen puuteta jos ei ruokaapysty tekemään,mitään eksoottisiahan ei edes tarvitsekkaan alkaa väsäämään,hyvin on pärjätty ihan Suomlaisilla.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan tarvita mitään pizzauuneja,onnistuu ihan hyvin ellei jopa paremmin vaikka leivinuunissakin ja sähköuunissa varmasti.
ihan on mielikuvituksen puuteta jos ei ruokaapysty tekemään,mitään eksoottisiahan ei edes tarvitsekkaan alkaa väsäämään,hyvin on pärjätty ihan Suomlaisilla.
Missään perussähköuunissa ei lämmöt riitä oikeanlaisen pizzan tekemiseen, vaikka ne täysille laittaisi. Jotain pitsaa voi sieltä saada aikaiseksi, mutta ei oikeaa pizzaa. Siinä ei edes mielikuvitus riitä.
Tuulihattuni lätsähtivät aina. Olen lopettanut yrittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Kauramaidosta tehdyssä puurossa on se raikas palmuöljyn maku!
No älä lisäile mitään palmuöljyjä. Kauramaidossahan sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt linssit
Paistettu vegemakkara
Tofu uunissa
Soijarouhe kaikissa muodoissa ei onnistu ei pysty
Meetwursti.
Sinihomejuusto.
Kokonainen grillattu Sika.
Gluteeniton pulla ja gluteenittomat piparit.
Vierailija kirjoitti:
Tuulihattuni lätsähtivät aina. Olen lopettanut yrittämisen.
Aukaisit luukun liian aikaisin tai aukaisit paistamisen välillä kurkataksesi paistopintaa, eihän siihen lätsähtämiseen muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko
Tämän olen kuullut myös parin ammattikokin suusta. Saarioisten äitien resepti on niin ylivoimaisen hyvä, ettei kannata yrittää tehdä itse.
Maksalaatikko on koiranruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko
Tämän olen kuullut myös parin ammattikokin suusta. Saarioisten äitien resepti on niin ylivoimaisen hyvä, ettei kannata yrittää tehdä itse.
Maksalaatikko on koiranruokaa.
Näin on. Kysy vaikka Neil Hardwickilta.
Ostin creme brulee -vuoat ja tein innokkaana jälkkärin ohjeiden mukaan. Lopputulos oli vain lilluva kerma. Kaukana tavoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Bouillabaisse. Sen tekeminen ei edes onnistu Suomessa.
Silloin, kun Kynsilaukka toimi, osattiin kyllä.
ÄyriäisPaella