Mitä haluaisit sanoa työllistymispalvelulle, mutta et uskalla tai ei olisi ok?
Kommentit (18)
Lopettakaa se painostaminen. Minulla on itse määrämis oikeus
Jättäkään mut jo rauhaan, kuollutta hevosta on turha enää piiskata.
Minun ei tarvitese mennä kuntoutumaan, jos en halua
Minkä alan asiantuntijoita nämä virkailijat on? Mistään ei mitään tiedetä mutta asiantuntijan palkkaa nostavat.
Älkää soittako mulle enää ikinä idiootit. Aina joudun selittämään samat asiat miljoona kertaa. Eikä teistä ole mitään hyötyä ollut minulle ikinä
En tarvitse työkokeilua enkä kuntoutusta saati jotain huuhaa-kurssia vaan ihan vain työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse työkokeilua enkä kuntoutusta saati jotain huuhaa-kurssia vaan ihan vain työpaikan.
Mulla sama juttu. On se jännä, kun oikein painostavat, että ois pakko mennä. Haistakoot minkä kerkiää. En varmana mene
En enää jaksa keskusteluja paikan päällä, oikeasti. Me ollaan keskusteltu ysärilamasta lähtien, yli 30 vuotta.
Se päättyy aina joka kerta siihen, että te haukutte minua. Ei enää, kiitos. Ei enää yhtään haukkumista.
Menkää ite kuntoutuksiin ja työkokeiluihin, jos ne ovat niin hyviä. Minä en mene
Tsemppiä. Varmaan rankkaa päivästä toiseen tarjota eioota ja samalla yrittää täyttää lakisääteiset velvoitteet viranomaisena.
Että en tule koskaan tekemään töitä elämäni aikana!
Olen työllistämispalveluita paljon älykkäämpi ja he eivät pärjää minulle ;DDDD
-winner-
Miltä tuntuisi, jos teitä pakotettaisiin menemään paikkoihin joihin ette halua mennä tollot?
Vierailija kirjoitti:
Että en tule koskaan tekemään töitä elämäni aikana!
Olen työllistämispalveluita paljon älykkäämpi ja he eivät pärjää minulle ;DDDD
-winner-
Tuntuu, että ne ei tiedä oikeasti monistakaan asioista oikeasti mitään. Tiedän paljon enemmän kuin ne yhteensä 😄
Vierailija kirjoitti:
En enää jaksa keskusteluja paikan päällä, oikeasti. Me ollaan keskusteltu ysärilamasta lähtien, yli 30 vuotta.
Se päättyy aina joka kerta siihen, että te haukutte minua. Ei enää, kiitos. Ei enää yhtään haukkumista.
Anna takaisin. Nythän tulee kuntakokeilusta kysely vuosittain ja minä ainakin laitan siihen kaikki paskasta palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna takaisin. Nythän tulee kuntakokeilusta kysely vuosittain ja minä ainakin laitan siihen kaikki paskasta palvelusta.
En ala niille raivota, en alennu sille tasolle, soittaisivat vain vartijan heti ensimmäisestä vittuilusta takaisin. Olen lisäksi aika impulsiivinen, lähtee suuttuessa mopedi kädestä helposti ja patoutumia on aivan liikaa heidän suhteensa. Paras vain ghostata täysin.
Anteeksi, mutta tiesittekö miten vihattu palvelu olette?
Työllistymispalvelun työntekijä löysi tämän ketjun ja heti alkoi alapeukutus😆
Työtä perkele!