ASENNEPAIDAN teksti, joka jäi mieleesi joko hyvässä tai pahassa? :)
Tuolla aikaisemmin oli pari keskustelualoitusta, jotka sivusivat tätä aihetta. Asennepaitojen mahtavat älynväläykset tai räävittömyyden huiput - laitapa listalle! :)
Kommentit (167)
" olen lihava, sinä olet ruma! Minä voin laihduttaa!"
Yhdellä aina hymyilevällä, mutta ei niin ruudinkeksijä tyypillä oli : iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.
Miehelläni on yksi asenneteksti T-paita: en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. Kuvaa täydellisesti hänen elämänasennettaan ;)
-vammani ei tartu,asennevamma kylläkin-
oli noin´10v. pojan päässä olleessa pipossa ja siinä vaiheessa alkoi ällöttävästi ajatus laukkamaan...
Konttaavan lapsen päällä paita, jossa luki: " Neliveto päällä" , oli mielestäni söpö.
Sopisi mulle kuin nakutettu! :o)
' lost in helsinki' - ja metron kartta paidassa ja toinen, jossa teksti ' mikä päivä tänään on?' ja kalenteri, jossa päivät sekaisin - pakko saada molemmat, sopivat niin hyvin itselleni =)
this bitch bites back
hanki parempaa luettavaa
god loves you (everyone else think you´re asshole)
Rintavalla naisella piukassa paidassa
- naiselle paidan, jonka rintamuksessa lukee: YKSITYISALUE
- miehelle samanlaisen, jonka rinnassa lukee: YKSITYINEN
Olen siis oikeastikin sellainen, tosin ihan kohtuullisen hyvä.
" Ei eläinkokeille - käyttäkää kristittyjä"
lois-ta-va!
Lisää mieheni lempipaitoja:
if Jesus comes back we' ll kill him again.
Everytime you see a rainbow, God is having gay sex.
Ja paaaaaljon muuta
" Don' t just stare, buy me a drink!" Kummasti ne miehet aina sen ovat huomanneet... :D
ja paidassa teksti " Äitivaara" Musta se oli hauska. En tiedä olivatko omia vai hoitolapsia...
Toinen hauska oli Sosiaalitapaus
Tuo Pystyviiva hoikentaa on kiva.
Meillä on 2v pojalla " Pikkuauton asentaja"
tunkkaisen värinen (en muista oliko musta, ruskea vai vihreä, mutta ei siis ainakaan pinkki eikä pastelli) napakka t-paita, jossa teksti I DO NO CUTE.
Älä komenna mua tai muutan mummolaan tai Mä sotken ja äiti vaan siivoo. Antaa helkkarin hyvän kuvan tästä päivästä... Jos meijän tenavalle joku ostas tollasen, niin sais viijä sen paidan mukanaan myös pois.
ei oo varsinainen asennepaita, mutta teksti on osuva.
Oletan, että nainen tiesi itsekin läpän. Jos ei, niin säälittää.