ASENNEPAIDAN teksti, joka jäi mieleesi joko hyvässä tai pahassa? :)
Tuolla aikaisemmin oli pari keskustelualoitusta, jotka sivusivat tätä aihetta. Asennepaitojen mahtavat älynväläykset tai räävittömyyden huiput - laitapa listalle! :)
Kommentit (167)
tuli vastaan kaupungilla. Tuollaisen tavallisen keski-ikäisen virastonaisen päällä. Tykkäsin.
Joskus nuorena maailmalla pidin paitaa, jossa luki Don´t talk to me. Toimi kuin unelma.
" En ole gynekologi, mutta vilkaisen mielelläni."
Vierailija:
Se vielä sano, ettei tiedä mitä se teksti oikeen meinaa. Meinas vähän huvittaa. Eikä sillä ees ollut mitään muotoja :)
Nuorempana suosikkini oli Yks v...n päivänsäde
Vierailija:
Älä kosketa sähkömiestä kun olet märkä.
Se menee niin että " Älä kosketa sähkömiestä ELLET ole märkä!"
mulla tuollainen paita ja sillä voi selittää paljon! tosin en pidä sitä kuin joskus omassa pihassa.
Itse tykkään siitä Pystyraita hoikentaa ja netin klassikko I beat anorexia-paita lihavan miehen päällä (esim. http: //www. barrierislandgraphics. com/galleries/Spink/i%20beat%20anorexia. jpg).
PARI SUHDETTA PAREMPI KUIN PARISUHDE
Partiolaisten suurjuhlien aikaan näin Tampereella yhdessä paidassa. Ei, en ole humalassa, olen partiolainen. Teksti on aika osuva mielestäni.
jostain syystä nuo paidat olivat alennusmyynnissä...
" sirkus pysyy mutta pellet vaihtuu"
jossa luki " amatöörigynekologi" ja eräs toinen miehen paita " ruma, mutta reilu"
Tahtotaaperomme paidat " it´s my way or the highway" ja " here comes trouble"
Itselläni on mentalwearin Brainwash; healthier, happier, more productive. Osuu mielestäni hyvin tähän nykymeininkiin. Toisessa, myös mentalwearin, paidassa on teksti " jag tror att jag kan prata svenska" Itselläni oli nuorempana pahasti taipumusta alkaa puhua ruotsia pienessä päihtymyksen tilassa. Kaverit ovat ymmärtäneet tämän ironian :)
Sellaisen haluaisin, jossa luki osapuilleen " Imperfection is so much better than perfection" Ollut joskus Seppälässä myynnissä.
Ja tytölläni on paita jossa lukee RIIVIÖ.
I make mistakes" !
Sain erittäin paljon huomiota miehiltä tuo paita päällä! ;)
ÄRSYTTÄVÄ
IRRITERANDE
(vähän niinkuin jossain pesuaineissa yms.)
Olen jo pitkään halunnut sellaista! :)
Sopii tosi hyvin 5-vuotiaan päälle, joka todellakin osaa käyttäytyä kuin enkeli, mutta valitettavan harvoin....
" All daddy wanted was a blow job." :DDDDD
Sit vaal. pun. paita nuorella miehellä: " Pukeudun pinkkiin kunnes löydän jotain homompaa."
Naisella paidan takana: " Näkisitpä mut edestäpäin."