ASENNEPAIDAN teksti, joka jäi mieleesi joko hyvässä tai pahassa? :)
Tuolla aikaisemmin oli pari keskustelualoitusta, jotka sivusivat tätä aihetta. Asennepaitojen mahtavat älynväläykset tai räävittömyyden huiput - laitapa listalle! :)
Kommentit (167)
Miehelläni on kyseinen Mental wearin t-paita surffarikuvalla jne...Oli sitten se Aasian tsunami ja mies oli laittamassa paitaa päällensä johonkin lähdettäessä...Kielsin!
oli
Im with this idiot ja siinä oli nuoli oikealle....
Tuli halvemmaksi tehdä minusta hullu kuin parantaa koko suku.
sellaisen paidan jossa luki " Kuolema kuittaa univelat" ja paita oli päällä miehellä joka näytti siltä ettei ole nukkunut vuosikausiin. Hirveet silmä pussit yms. Kyllä nauratti!
Sit meidän tytöllä on paita:Älä komenna tai muutan mummolaan. Se oli jotenkin niin osuva että pakko oli ostaa.=)
Pojalla oli vauvana sellainen paita jossa luki:My dad is stronger than your dad.
I' m not your fucking therapist
psykologian opiskelijan päällä
ja " mieluummin olisin metsässä" .
näitä tekstipaitoja saa muuten myös lempipaita. com tai fi
Mä oon mä ja siitä ylpee
sekä toinen, jossa lukee edessä You talk... ja selän puolella but who listen?
Sopivat käyttäjälleen oikein hyvin:)
" Äitiäkin nopeampi" ja " Ota kiinni jos saat"
äkkiä löysin netistä ainakin www. ideasi. fi ja www. paitapaino. com
En ole gynekologi mutta voin silti vilkaista
=)
" Avohoidossa" ja päällä viivakoodi
Hampaassani on radiolähetin
Edelliset taitavat olla Mentalwearin ja niistä tykkään.
Mauttomuuden huippu on ollut n. 10-vuotiaan pojan päällä " Saatanaako tuijotat" . Ja äiti mukana matkassa. Toisilla on vaan niin erilainen huumorintaju...
No added sugarin tekstipaidoista, meidän pojalla on ollut " Mummys new man" -paita ja " Lock up your daughters" paita.
Tytöllä on " My heart belongs to Daddy" -paita
I make love to them (takana)
- michael jackson' in kuva
http: //vares. ircnet. ee/wife. jpg
If you think I am a bitch, you don' t know my mother.
En laittaisi ko. paitaa paalleni.
näin kaupassa kun jollain isorintaisella naisella luki: tiedän mitä katsot juuri nyt. Ja äiti on vähän väsynyt on ollut useammallakin päällä.
En kyllä välitä " asennepaidoista" sinänsä, en laittaisi päälleni.
jollain " väkivalta lopettaa vittuilun" -tekstin paidassa ja se oli musta hauska.