ASENNEPAIDAN teksti, joka jäi mieleesi joko hyvässä tai pahassa? :)
Tuolla aikaisemmin oli pari keskustelualoitusta, jotka sivusivat tätä aihetta. Asennepaitojen mahtavat älynväläykset tai räävittömyyden huiput - laitapa listalle! :)
Kommentit (167)
Ja 6 lapsen äidillä " minen ole seksi-ihmisiä!" :D (Oli Tampereen Teatterin mainospaita, silti hauska.)
Tämä päällä siis vauvalla. Ei voinut olla nauramatta kun näki... Kun kaikesta huomasi että isä oli oikeasti hyvä isä lapselleen!
Vierailija:
Mutta kertokaahan olisiko sellainen paita ihan mauton jossa lukisi jotain tyyliin " lapseni on taivaassa, mieti sitä"Vai luovunko koko ideasta?
" All daddy wanted was a blowjob"
Nälkä lähtee syömällä
ja akka juomalla
teinitytön päällä oli paita, jossa luki suurin kirjaimin: I love men.
Siis sellainen tosi pieni tyttö, laiheliini kuin mikäkin ja kaiken lisäksi arka. Näki kuitenkin, että halusi olla isompi kuin olikaan. Oliskohan ikää ollut 13 v. tai jotakin?
" Olen juuri se josta äitisi on varoittanut"
Harvoin pidän =)
-paita tuli tässä päivänä muutaman vastaan
Kolome meiton komiaa, mää, meirän äiree ja me yhyres. Jotenkin noin, sori jos meni murre väärin.
pojalla lahjapaita: " pieni mutta komiasta suvusta"
Ja se käynks mä täällä usein.. Tosi osuvia ois itselleni..
Kamalia nuo meidän äiti ja isä tekee enkeleitä naapurit pikkupiruja.. Tosi mauttomia..
Olimme hyvin masentuneen ystävän kanssa joskus klo 22 hesen drive-inn kaistalla ja automme eteen hoippui känninen mies. Mies örisi ja huojui siinä ja sen mustassa paidassa luki isolla " pillua tekis mieli" . Revettiin molemmat ihan täysillä. Sellainen surkimus jolla ei todellakaan olis ottanut eteen niin millään uhos siinä tollanen paita päälle. Seuraavana päivänä kaupungilla tämä sama mies samassa paidassa oli pyöräillyt vastaan ja kaveri meinas kusta housuun kun takinhelmat lepattaen paljastui sama teksti sieltä ;)
- itselläni oli paita, jossa teksti ' avohoidossa' - olin opettajana silloin...
OUTO TYYPPI
Lapissa normaali
Tuollaisen voisin ostaa itsekin ;) tai antaa lapinhullulle ystävälle.
yhdessä vauvan bodyssä isolla, ja alla pienellä " very important baby" .
mul oli joskus nuorempana suhde varattuun mieheen, ja ku sen vaimo kuuli asiasta, nousi (tietty) kamala sota. annoin miehelle lahjaksi zen cafen paidan " kannattaako tunnustaa jos pettää"
itelläni on se äiti on vähän väsynyt paita, mut harvoin käytössä (usein silti väsynyt..) ja sit se barbie is a slut -paita.
teen myös ite paitoja. printtejä niihin siis lähinnä.
Ja se käynks mä täällä usein.. oli musta kiva näistä. ja moni muukin.
" ilmaista seksiä jo 25 vuoden kokemuksella."
Imetyspaidassa: Privat Milk Bar
Kaksosten vanhemmilla: Ei se suutarikaan yhtä kenkää tee
Tota hetken mietin vaan ku näin lapset hymy nousi huulille:))
Fuckers Against Drunken Drivers