Elokuvissa ihmiset alkaa aina kirkua ja kiljua kun he löytävät ruumiin vaikka metsästä.miksi?
Ei kai kukaan oikeasti huuda ,eihä se kuollut mitään kuule.mistä tämä ilmiö on tullut sarjoihin ja elokuviin?
Kommentit (28)
Etkö itse koskaan kiljahda säikähtäessäsi jotain? Mistäköhän sekin sitten johtuu, mutta juuri niinhän ihmiset useimmiten reagoi ja ruumiin löytäminen täysin yllättäen jos mikä varmasti säikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ne kirkuvat ruumiin löytöjät on vain amerikkalaisissa elokuvissa ja tv-sarjoissa. Katsokaas joku britti-elokuva, ruumiin löytäjä laittaa korkeintaan kätensä suun eteen ilman kiljumista.
Ranskalaiset ja saksalaiset elokuvat ja tv-sarjat, ruumiista kauhistutaan muttei kiljuta.
Amerikkalaiset kirkuvat kun näkevät uuden vessapöntön ja tuplakäsienpesualtaan.
Elokuvissa myös huudetaan ja kiljutaan, kun synnytetään, vaikka oikeasti synnyttävät äidit ovat melko hiljaisia. Eiköhän sillä dramatiikkaa vain haeta.
Oikeasti sitä huutaisi korkeintaan "no hyi vtttu!" Kun löytäisi päättömän ja mädän kalmon iltalenkillä.
Uskottavaa olisi jokin hengähdys tai älähdys tai "mitä v*ttua?"
Jostain syystä on kuitenkin päätetty, että naiset kirkuvat suoraa huutoa, niin että muut (eli miehet) ymmärtävät juosta paikalle. Jostain syystä kuitenkaan miehet eivät rupea kirkumaan näissä tilanteissa. Huoh.
Lisäksi tämä löytäjänainen on aina järkyttynyt, vaikka kalmo on ventovieraan, ja muut eivät ole yhtä järkyttyneitä. Hän tarvitsee halausta ja tyynnyttelyä ja huovan harteilleen. Huoh2.
Oikeassa elämässä tuntuu, että miehet meinaa pyörtyä, kun haavasta tulee vähän verta. Naiset taas paikkaavat itse itsensä. Harva varmaan on löytänyt yllättävää kalmoa, mutta en nyt jaksa uskoa, että kukaan kirkuu tai pahasti järkyttyy löytäessään ihan oudon kuolleen, paitsi jos siihen liittyy jotain muuta, on pahoin mädäntynyt tms. epämiellyttävää, minkä löytäjä heti huomaa. Pahempi juttu olisi löytää läheinen ihminen.
Jotta keskiverto amerikkalainen katsojakin ymmärtäisi että nyt tapahtui jotain jännää.
Olen itse löytänyt vieraan ihmisen ruumiin, enkä ainakaan itse kirkunut.
No eihän. Itse katsonut usein elokuvia/sarjoja joissa kukaan ei kilju.
Toki jos nyt törmäisin johonkin niin mistä sitä tietää miten reagoisi. Vaikka joku juuri takertua, paljon verta etc