En kelpaa miehille, joista kiinnostun. Enkä innostu miehistä, jotka kiinnostuvat minusta. Missä syy?
Olen aktiivinen 25 vuotias ja naisellisen kurvikas. Haluaisin löytää parisuhteen, mutta siitä ei tunnu tulevan mitään. Kiinnostun kyllä miehistä, mutta ongelma on, etteivät nämä minun tyypin miehet tunnu kiinnostuvan minusta. Tykkään urheilevista miehistä ja haluaisin itsekin alkaa urheilemaan ihanan miehen kanssa. Joskus pääsen deiteille kiinnostavan miehen kanssa, mutta yleensä sitten jää siihen ja miestä ei enää kiinnosta. Tykkäyksiä ja deittipyyntöjä tulee miehiltä, jotka ovat selvästi passiivisia, eivätkö ole lainkaan haluamani kaltaisia, eli että liikkuisivat, urheilisivat ja harrastaisivat muutakin kuin pelaamista. En käsitä, mistä tämä huono tuurini johtuu? Ehkä minut on luotu elämään yksin, vaikka haluaisin parisuhteen ja tulevaisuudessa perheen. Ehkä ensi vuosi on se minun vuosi?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Herätin nuorempana yllättävän monen miehen kiinnostuksen vakavassa mielessä. Olen miettinyt sitä, että johtuiko se siitä, että minulla oli hiljaisella tavalla niin varma näkemys siitä mitä haluan elämältäni ja millaisen puolison haluan. Olin jopa aika tosikko silloin. En halunnut miellyttää miehiä ja taipua mihin tahansa. Minulla oli tiukat säännöt joihin uskoin ja joista pidin kiinni. Se herätti kunnioitusta ja vakavaa kiinostusta niissäkin miehissä, joista en ollut itse kiinnostunut parisuhdemielessä. Suhtauduin kuitenkin heihin kaikkiin arvostavasti ja olin kiinnostunut heidän elämästään. En esim. halunnut asua avoliitossa, mennä sänkyyn enkä tapailla ketään myöhään illalla kummankaan kotona. Kouluaikoina en ollut ollut yhtään poikien suosiossa, joten kyse ei ollut siitä, että olisin tottunut poikien suosioon. Muutuin suunnilleen teini-ikäisenä kauniiksi, mutta en usko, että ulkonäkö oli ainoa syy miesten kiinnostukseen.
Miehenä veikkaan että suurimmat syyt oli se että nuorena olit kauneimmillasi ja siinä iässä kunnolliset miehet eivät ole vielä pariutuneet. Pahin asia mitä nainen voi tehdä on käyttää se nuoruus sinkkuiluun. Silloin juuri pitää rengastaa kunnollinen mies itselle ennen kuin ne menee kaikki.
Koska kiinnostuksen pitää olla molemmin puolista. Se että sinä kiinnostut jostakusta ei tarkoita sitä että he tuntisivat samoin takaisin? Lisäksi heillä saattaa olla jo vaimoke.
Vierailija kirjoitti:
Koska kiinnostuksen pitää olla molemmin puolista. Se että sinä kiinnostut jostakusta ei tarkoita sitä että he tuntisivat samoin takaisin? Lisäksi heillä saattaa olla jo vaimoke.
Eipä ole ollut tapana ihastua varattuihin auervaaroihin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole rehellinen itsellesi.
Oletko kiinnostunut urheilullisesta miehestä, vai komeasta ja urheilevasta miehestä? Eli miehestä jolla on riittävästi pituutta, raamikkuutta, naamakomeutta, jne?
Ja olithan itse urheilullinen jo nyt, ei tulevaisuudessa kun mies motivoi sinua? Ja olethan urheilullisessa kunnossa jo nyt, ml. kroppa?
Sumopainijatkin ovat urheilijoita. Ja muuten todella kovakuntoisia.
Tyypillinen kohtaanto-ongelma aloittajalla . Minulla on ollut koko pitkän ikäni sama juttu. Mutta minkäs teet?
Miehet ottavat puolisoikseen vähemmän kauniita. En tiedä mistä johtuu, mutta olen todennut sen. Kauniita yritetään vain yhden yön suhteisiin. Yritykseksi vaan tahtoo jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kohtaanto-ongelma aloittajalla . Minulla on ollut koko pitkän ikäni sama juttu. Mutta minkäs teet?
Mikä ihme on kohta anto ongelma? Ei tämä antamisesta ole jäänyt koskaan kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottavat puolisoikseen vähemmän kauniita. En tiedä mistä johtuu, mutta olen todennut sen. Kauniita yritetään vain yhden yön suhteisiin. Yritykseksi vaan tahtoo jäädä.
Koen tämän saman ongelmaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on kohta anto ongelma? Ei tämä antamisesta ole jäänyt koskaan kiinni.
Ap
Työelämän termi, mutta voidaan käyttää myös ihmissuhteissa. Ollaan eri aaltopituudella, ei oikein synkkaa, natsaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Se ei sinulle kuulu!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Se ei sinulle kuulu!!!
Ap
Eli otat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
70% miehistä tuntee itsensä epävarmoiksi kauniin naisen tavatessaan. Tutkittu juttu. On epäonnistumisen pelkoa, arkuutta, yritystä olla oikein macho, sekoilua, välttelyä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
70% miehistä tuntee itsensä epävarmoiksi kauniin naisen tavatessaan. Tutkittu juttu. On epäonnistumisen pelkoa, arkuutta, yritystä olla oikein macho, sekoilua, välttelyä jne.
Ymmärrän tämän, mutta yritän itse olla rento, ettei miesten tarvitsisi tuntea mainitsemaasi pelkoa ja arkuutta kanssani. Tämä toisaalta selittäisi, että miksi asiat ovat menneet pieleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jo ihan vastausten perusteella pakko sanoa, että suomalaisista miehistä ei ole kyllä parisuhteeseen. Tunneälyä ei ole naisia kohtaan yhtään, enemmänkin vaan haukutaan ja ivataan! Minuakin haukutaan läskiksi, vaikka kukaan täällä ei edes tiedä, miltä näytä. Todennäköisesti haukkuja ovat itse niitä kaljamahaisia työttömiä, joka purkavat naisiin pahaa oloa. Naisviha ilmiselvästi elää ja voi hyvin!
Ap
No viimeistään nyt kyllä paljastit, että ihan pelkkää trollaustahan tämä on ollut alusta asti. Pisteet siitä, että osasit pitkään pitää juttusi sen verran realistisina, että ei voinut olla varma.
Hyvää uutta vuotta trollitoverille! :)
Pelkkä kävely tasaiseen tahtiin pari kolme kertaa viikossa ei tee sohvaperunasta aktiivista. Hän on vain muutaman kerran viikossa kävelevä sohvis.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies valittelee sinkkuuttaan ja silti hylkii kaikki häntä lähestyvä naiset kun eivät ole mieleisiä, niin sellaista miestä pidettäisi ihan naurettavana, itsestään liikoja luulevana idioottina ja sanottaisi päin naamaa että "Ole sitten yksin mokoma ronkeli"
Miksi se naisen kohdalla olisi eri asia?
Ei kenenkään, sukupuolesta riippumatta, tarvitse hyväksyä ihmistä joka ei kiinnosta. Yksinkin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos syntyvyys on laskussa, kun perus Liisan pitäisi saada 5% statusmies. No, joko jäät yksin tai tyydyt normimieheen.
No höh. Minä olen tavallistakin tavallisempi perus Liisa (huom. EN persu) ja silti kaksi ihanaa statusmiestä on rakastanut minua jo vuosikymmeniä. En voisi kuvitellaan tyytyväni mihinkään. Vaadin ja sain parasta x 2.
Sinussa on jotakin selvästi keskiarvoa parempaa. Todennäköisesti se on tunneäly, empaattisuus, vuorovaikutustaidot, jotakin sen tyyppistä. Minusta on oikein hyvä, että juuri sellaisilla ominaisuuksilla saakin sen, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haet maratoonaria, ne tuskin innostuu sohvaperunasta.
En hae maratoonaria vaan miestä, joka urheilee, käy salilla, pelaa kaveriporukassa salibandya, jne. Sellaisesta minäkin haaveilen.
Ap
Käytkö sinä salilla? Pelaatko salibandyä porukassa?
Naisten seksuaalinen vapautuminen vapautti myös harhat siitä että sadat komeat miehet haluavat heidät parisuhteeseen.