Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, joista kiinnostun. Enkä innostu miehistä, jotka kiinnostuvat minusta. Missä syy?

Vierailija
31.12.2025 |

Olen aktiivinen 25 vuotias ja naisellisen kurvikas. Haluaisin löytää parisuhteen, mutta siitä ei tunnu tulevan mitään. Kiinnostun kyllä miehistä, mutta ongelma on, etteivät nämä minun tyypin miehet tunnu kiinnostuvan minusta. Tykkään urheilevista miehistä ja haluaisin itsekin alkaa urheilemaan ihanan miehen kanssa. Joskus pääsen deiteille kiinnostavan miehen kanssa, mutta yleensä sitten jää siihen ja miestä ei enää kiinnosta. Tykkäyksiä ja deittipyyntöjä tulee miehiltä, jotka ovat selvästi passiivisia, eivätkö ole lainkaan haluamani kaltaisia, eli että liikkuisivat, urheilisivat ja harrastaisivat muutakin kuin pelaamista. En käsitä, mistä tämä huono tuurini johtuu? Ehkä minut on luotu elämään yksin, vaikka haluaisin parisuhteen ja tulevaisuudessa perheen. Ehkä ensi vuosi on se minun vuosi?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haet maratoonaria, ne tuskin innostuu sohvaperunasta.

En hae maratoonaria vaan miestä, joka urheilee, käy salilla, pelaa kaveriporukassa salibandya, jne. Sellaisesta minäkin haaveilen.

Ap

Ja miksi et itse mene salille tai tyttöjen salibandyseuraan, joogaan tai pilatekseen, jos haluat urheilla? Mene. Eivät urheilulliset miehet pääsääntöisesti edes pidä laiskoista naisista, ellei tämä satu olemaan malli.

Eivätkä ota muijaa mukaan pelaamaan. Vaan kavereiden kanssa sitä tehdään. Miten sinä edes voisit äijäporukassa pelata mukana.

Vierailija
102/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet muka arvosta ollenkaan naisten luonnetta vai onko ulkonäkö kaikki kaikessa?

Ap

Sinun luonteestasi on tässä ketjussa selvinnyt läheisriippuvuus, tarvitset urheilun aloittamiseen miehestä tukihenkilön. Kyllä tuollaiset luonneasiat vaikuttaa, ei pelkkä ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haet maratoonaria, ne tuskin innostuu sohvaperunasta.

En hae maratoonaria vaan miestä, joka urheilee, käy salilla, pelaa kaveriporukassa salibandya, jne. Sellaisesta minäkin haaveilen.

Ap

Vähän red flag, jos tarvitset kumppania urheiluharrastusten aloittamiseen ja ehkä tietynlaiseen elämäntapamuutokseen. 

Miten elämäntapa muutos on red flag? Varsinkin, jos se on parempaan ja terveellisempään suuntaan? En ymmärrä!

Ap

Se on red flag, koska sitä elämäntapamuutosta ei ole vielä tapahtunut. Muutos on pelkkää puhetta. Kuka tahansa pystyy helposti puhumaan muutoksesta, mutta harva oikeasti toteuttaa. Jos sinä puhut muutoksesta, niin kukaan fiksu ei tosissaan usko siihen ennen kuin se oikeasti tapahtuu.

Jos sinä olisit elämäntapamuutosta tekemässä, niin olisit tehnyt sen jo.

Tuollainen tyhjän puhuminen on red flag.

Vierailija
104/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mä olen normaalipainoinen ja liikunnallinen nainen. Musta on kiinnostunut pari isomahaista miestä. En vaan pysty sen kehomuodon kanssa mihinkään seksuaaliseen. 

Juuri tämä on itsellänkin! Miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi tyytyä kumppaniin, joka ei vaan herätä mitään mielenkiintoa, ei henkisesti eikä varsinkaan fyysisesti?!

Ap

Sinun pitäisi kysyä samat kysymykset myös toisin päin. Miksi urheilullisen miehen pitäisi tyytyä ei-urheilulliseen naiseen, joka ei vaan herätä mielenkiintoa henkisesti eikä fyysisesti.

Sillä ethän sinä kävelyllä kävijä ole urheilullisen miehen silmissä urheilullinen ja kiinnostava.

Vierailija
105/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tasojankkaaja mies. Itse teki tämän aloituksen ja vastailee itselleen. Taas kerran. 

Vierailija
106/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluaisin itse alkaa urheilemaan miehen kanssa"

Siis tuota noin, urheiletko sinä jo nyt vai meinaatko alkaa urheilemaan vasta, kun oikea mies osuu kohdalle? Voi olla vähän haasteellista sille urheilevalle, jos et ole harrastanut liikuntaa säännöllisesti jo itseksesi.

Vierailija
107/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alfan tarvitse tyytyä lihavaan muijaan.

Vierailija
108/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopivaa miestä ei löydy niin ota joku vassarinaikkonen. Yhdessä voitte sitten äänestää vihreetä puoluetta ja istuskella mannerheimintiellä hamppuhousuissa

Vierailija
109/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on että naiset pahoittaa mielensä kun olen oikeassakin elämässä sanonut, että jos ei mieleistä miestä meinaa löytyä, niin silloin on panostettava ulkonäköönsä, mahdollisesti kuntoiltava ja kehitettävä luonnetta mukavammaksi. Ehkä myös pyrkiä parantaan omaa taloudellista asemaa.

Jos ei ole siihen vamis, niin on tyydyttävä vähemmän mielenkiintoiseen ihmiseen tai jäätävä yskin.

Niin meille miehillekkin aina sanotaan. 

No se on just tämä kun ei haluta nähdä totuutta. Sitä että samat lainalaisuudet täällä pätee lopulta miehiin ja naisiin. Että jos miehen on nostettava tasoaan paremman naisen saadakseen, sama pätee myös naisiin.

Tässä on kyllä se ero että miehille kelpaa pelkkään seksiin nainen paljon paljon alempaa kuin missä heidän parisuhderimansa on. Tämä antaa naisille mahdollisuuden uskotella i

Tuo ongelma poistuu kun tutustuu mieheen pitkän kaavan kautta. Kuukausia treffailua ja tutustumista/sukulaisille ja kavereille esittelyä ennen kuin päästää sänkyyn.

Vierailija
110/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ihan vastausten perusteella pakko sanoa, että suomalaisista miehistä ei ole kyllä parisuhteeseen. Tunneälyä ei ole naisia kohtaan yhtään, enemmänkin vaan haukutaan ja ivataan! Minuakin haukutaan läskiksi, vaikka kukaan täällä ei edes tiedä, miltä näytä. Todennäköisesti haukkuja ovat itse niitä kaljamahaisia työttömiä, joka purkavat naisiin pahaa oloa. Naisviha ilmiselvästi elää ja voi hyvin!

Ap

En ole mies.

Sinä kysyit jo otsikossa, että missä on syy. Minä ja moni muu elämää kokeneempi olemme kertoneet sinulle vastauksemme kysymykseesi.

Jos vastauksemme hermostuttavat sinua, niin kannattaa vetää henkeä ja palata vastausten pariin sitten, kun tuntuu, että pystyt paremmin käsittelemään niitä. Olen pahoillani, jos emme ole olleet sinun makuusi riittävän tunneälykkäitä. Mutta ilkeilyäkään ei paljon ollut. Suora vastaus suoraan kysymykseen ei ole ilkeilyä.

Vierailija
111/111 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On helppoa kuvata nainen jota enemmistö miehistä pitäisi haluttavana ja vastaavasti mies jota enemmistö naisista pitäisi haluttavana. Keskinkertainen nainen, ilman mitään erikoisuuksia tai vikoja on varsin tavoiteltu miesten keskuudessa, mutta keskinkertainen mies, ilman mitään erikoisuuksia tai vikoja ei ole lainkaan tavioteltu naisten keskuudessa."

Ymmärsinkö oikein, että haluttu nainen on siis mahdollisimman tylsä ja mitäänsanomaton? Eli sellainen, jossa ei ole mitään vikaa muttei toisaalta mitään kiinnostavaakaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi