En kelpaa miehille, joista kiinnostun. Enkä innostu miehistä, jotka kiinnostuvat minusta. Missä syy?
Olen aktiivinen 25 vuotias ja naisellisen kurvikas. Haluaisin löytää parisuhteen, mutta siitä ei tunnu tulevan mitään. Kiinnostun kyllä miehistä, mutta ongelma on, etteivät nämä minun tyypin miehet tunnu kiinnostuvan minusta. Tykkään urheilevista miehistä ja haluaisin itsekin alkaa urheilemaan ihanan miehen kanssa. Joskus pääsen deiteille kiinnostavan miehen kanssa, mutta yleensä sitten jää siihen ja miestä ei enää kiinnosta. Tykkäyksiä ja deittipyyntöjä tulee miehiltä, jotka ovat selvästi passiivisia, eivätkö ole lainkaan haluamani kaltaisia, eli että liikkuisivat, urheilisivat ja harrastaisivat muutakin kuin pelaamista. En käsitä, mistä tämä huono tuurini johtuu? Ehkä minut on luotu elämään yksin, vaikka haluaisin parisuhteen ja tulevaisuudessa perheen. Ehkä ensi vuosi on se minun vuosi?
Kommentit (99)
Mikähän siinä on että naiset pahoittaa mielensä kun olen oikeassakin elämässä sanonut, että jos ei mieleistä miestä meinaa löytyä, niin silloin on panostettava ulkonäköönsä, mahdollisesti kuntoiltava ja kehitettävä luonnetta mukavammaksi. Ehkä myös pyrkiä parantaan omaa taloudellista asemaa.
Jos ei ole siihen vamis, niin on tyydyttävä vähemmän mielenkiintoiseen ihmiseen tai jäätävä yskin.
Niin meille miehillekkin aina sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta aina klassinen tilanne. Eli olet itse tasoltasi ehkä 6-7 (näkemättä ei voi tietää) ja haet niitä 9-10 tason miehiä. Fakta vaan on, että jos esim. tinderiä käytät, niin ne 9-10 tason miehet saavat aivan h*lvetisti likejä kaiken tasoisilta naisilta, myös niiltä 9-10 tasoisilta. Sitten taas 7-8 tason miehet saavat likejä naisilta, joiden taso on siellä 5-6. Vastaavasti sinä saatat saada kiinnostusta miehiltä, jotka ovat edelleenkin hieman tasoasi ylempänä, mutta eivät saa vastakaikua oman tasoisilta naisilta, koska nämä naiset hakevat myös niitä tasoaan parempia miehiä.
Varmasti sulla on jokin ajatus tossa taustalla, mutta minulle se ei avautunut.
Ap
Tarkoittanee että lähtökohtaisesti naiset ovat passiivisia, eivätkä tee aloitteita. Poikkeus on että pieni osa miehistä saa hyvin paljon huomiota ja aloitteita naisilta. Naiset siis tekevät jonkin verran aloitteita (kuten likejä), mutta nämä keskittyvät hyvin harvalle miehelle.
Pienen kärkijoukon alapuolella olevat miehet tekevät paljon aloitteita (likejä), tietäen että nämä kantavat melko harvoin hedelmää (kalastellaan isoilla verkoilla). Aivan samalla tavalla kuin menneinä aikoina lienee ollut lähinnä normaalia että samalla baarikerralla mies yrittää tehdä tuttavuutta useamman naisen kanssa (pääosin saaden pakit). Oletus on siis että sinäkin olet kyllä kiinnostunut joistain miehistä (joista on kiinnostunut kaikki muutkin naiset), mutta näillä miehillä on niin paljon naisia tarjolla, ettei heidän käytännössä ole mahdollista suuripaa osaa edes kohteliaasti kiittää huomiosta.
Ongelmasi on että et ymmärrä tai hyväksy että on olemassa pieni joukko miehiä joista on kiinnostunut lähes kaikki naiset, siksi sinun on vaikea saada miestä josta olet kiinnostunut.
Luultavasti torjut alitajuisesti parisuhteen koska psyykesi ei sitä kestä, taustalla trauma, luottamus- tai mt-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta aina klassinen tilanne. Eli olet itse tasoltasi ehkä 6-7 (näkemättä ei voi tietää) ja haet niitä 9-10 tason miehiä. Fakta vaan on, että jos esim. tinderiä käytät, niin ne 9-10 tason miehet saavat aivan h*lvetisti likejä kaiken tasoisilta naisilta, myös niiltä 9-10 tasoisilta. Sitten taas 7-8 tason miehet saavat likejä naisilta, joiden taso on siellä 5-6. Vastaavasti sinä saatat saada kiinnostusta miehiltä, jotka ovat edelleenkin hieman tasoasi ylempänä, mutta eivät saa vastakaikua oman tasoisilta naisilta, koska nämä naiset hakevat myös niitä tasoaan parempia miehiä.
Varmasti sulla on jokin ajatus tossa taustalla, mutta minulle se ei avautunut.
Ap
Tarkoittanee että lähtökohtaisesti naiset ovat passiivisia, eivätkä tee aloitteita. Poikkeus on että pieni osa miehi
Miksi minun pitäisi ajatella, että vain muut voi löytää ihanan miehen, mutta minun pitää tyytyä johonkin, joka ei minua kiinnosta? En ymmärrä tätä ajattelutapaasi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Provo varmaan. Naisellisen kurvikas (=läski) tykkää urheilijamiehistä ja haaveilee että voisi sellaisen kanssa itsekin nousta sohvalta hipsuttelemaan lenkkikengissä korttelin ympäri.
Jep tämä on juuri sellainen provo mitä joku lihavien naisten vihaaja inkkeli voisi tehtailla yrittäessään päästä mielikuvituksensa keksimän naisen pään sisälle.
Lopeta trollaaminen ap. Naiset eivät ole noin tyhmiä.
Sinä joko olet liikunnallinen, kovakuntoinen ja ulkoinen olemuksesi heijastaa sisäistä minäkuvaasi, tai sitten et ole.
On aika luonnollista, että samanlaiset ihmiset etsii samanlaisia elämänarvoja toisistaan. Ei niin, että sitku löydät sen-ja sen-miehen, niin hokkus pokkus, sinustakin tulee yhdessä yössä ihan toinen henkilö? Ja tässä ei ollenkaan vielä puhuttu henkisestä yhteensopivuudesta, mutta se kyllä korreloi tuon ulkoisen minäkuvan kanssa.
Huoh. Mä olen normaalipainoinen ja liikunnallinen nainen. Musta on kiinnostunut pari isomahaista miestä. En vaan pysty sen kehomuodon kanssa mihinkään seksuaaliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis pullea sohvaperuna ja haet timmiä urheilumiestä?
Jokainen tindermies kokee deittisovelluksissa että naiset jotka laittaa tykkäyksiä on aina huonossa fyysisessä kunnossa.
Tämä on naisten hypergamiaa, pyrkiä pariutumaan itseään tasokkaamman miehen kanssa.
En ole sohvaperuna vaan käyn aktiivisesti esim. kävelylenkeillä. Jos löytäisin ihanan urheilullisen miehen, voisin nähdä itseni harrastamassa urheilua hänen kanssaan.
Ap
Voisit aloittaa urheilun ihan vain itsesi kanssa.
Kun te naiset kuitenkin olette kiinnostuneita niistä samoista miehistä niin miksette ehdota niille mormonikimppaa. Silloin useampi nainen saa ainakin vähän alapäähoitoa, myös ne raasummat.
Kohtaanto-ongelma. Niitä miehiä, jotka eivät kiinnostu sinusta, et voi muuttaa, mutta omaa suhtautumistasi miehiin, jotka eivät kiinnosta sinua, voit.
Älä pinnistele äläkä pakkomielteisesti etsi "kumppania". SE epätoivoisuus ja pinnistely näkyy ja karkottaa.
Kunhan vain tutustut ilman mitään paineita ja ennakko-odotuksia muihin ihmisiin. Tämä pätee kummankin sukupuolen inceleihin.
Lopettakaa sukuvietti edellä toisen haaroihin juokseminen. Se ei toimi. Menkää aivot ja sydän edellä. Opetelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis pullea sohvaperuna ja haet timmiä urheilumiestä?
Jokainen tindermies kokee deittisovelluksissa että naiset jotka laittaa tykkäyksiä on aina huonossa fyysisessä kunnossa.
Tämä on naisten hypergamiaa, pyrkiä pariutumaan itseään tasokkaamman miehen kanssa.
En ole sohvaperuna vaan käyn aktiivisesti esim. kävelylenkeillä. Jos löytäisin ihanan urheilullisen miehen, voisin nähdä itseni harrastamassa urheilua hänen kanssaan.
Ap
Voisit aloittaa urheilun ihan vain itsesi kanssa.
Koiran kanssakin voi harrastaa liikuntaa. Itse asiassa koira voisi olla parempi vaihtoehto muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mä olen normaalipainoinen ja liikunnallinen nainen. Musta on kiinnostunut pari isomahaista miestä. En vaan pysty sen kehomuodon kanssa mihinkään seksuaaliseen.
Juuri tämä on itsellänkin! Miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi tyytyä kumppaniin, joka ei vaan herätä mitään mielenkiintoa, ei henkisesti eikä varsinkaan fyysisesti?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Opettele tyytymään kuten me miehetkin. Kyllä niihin tummuneisiin hautuviin nivusiin ja muihin lihavan ihmisen löyhkääviin ihotaipeisiin tottuu. Ja kasvojen rasvaiseen ihoon joka näyttää joskus ihan vahalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet muka arvosta ollenkaan naisten luonnetta vai onko ulkonäkö kaikki kaikessa?
Ap
Miehillä ei ole laserkatsetta jolla näkisi luonteen läskin läpi.
Ap vielä niin nuori että voi johtua ihan vain omien rajojen kokeilemisesta, haluaa nähdä mihin yltää. Kuinka moni 25v murehtii tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on itsellänkin! Miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi tyytyä kumppaniin, joka ei vaan herätä mitään mielenkiintoa, ei henkisesti eikä varsinkaan fyysisesti?!
Ap
Ei tarvikaan tyytyä, kuten kenenkään miehenkään ei tarvitse tyytyä sinuun, koska et herätä mielenkiintoa, et henkisesti etkä varsinkaan fyysisesti.
Olisit kiitollinen että edes jonkinlaiset miehet on sinusta kiinnostunut. Meitä miehiä on valtavasti jotka ei kelvata yhtään kenellekkään.
Hehe. Provo varmaan. Naisellisen kurvikas (=läski) tykkää urheilijamiehistä ja haaveilee että voisi sellaisen kanssa itsekin nousta sohvalta hipsuttelemaan lenkkikengissä korttelin ympäri.