En kelpaa miehille, joista kiinnostun. Enkä innostu miehistä, jotka kiinnostuvat minusta. Missä syy?
Olen aktiivinen 25 vuotias ja naisellisen kurvikas. Haluaisin löytää parisuhteen, mutta siitä ei tunnu tulevan mitään. Kiinnostun kyllä miehistä, mutta ongelma on, etteivät nämä minun tyypin miehet tunnu kiinnostuvan minusta. Tykkään urheilevista miehistä ja haluaisin itsekin alkaa urheilemaan ihanan miehen kanssa. Joskus pääsen deiteille kiinnostavan miehen kanssa, mutta yleensä sitten jää siihen ja miestä ei enää kiinnosta. Tykkäyksiä ja deittipyyntöjä tulee miehiltä, jotka ovat selvästi passiivisia, eivätkö ole lainkaan haluamani kaltaisia, eli että liikkuisivat, urheilisivat ja harrastaisivat muutakin kuin pelaamista. En käsitä, mistä tämä huono tuurini johtuu? Ehkä minut on luotu elämään yksin, vaikka haluaisin parisuhteen ja tulevaisuudessa perheen. Ehkä ensi vuosi on se minun vuosi?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mä olen normaalipainoinen ja liikunnallinen nainen. Musta on kiinnostunut pari isomahaista miestä. En vaan pysty sen kehomuodon kanssa mihinkään seksuaaliseen.
Mitä merkitystä tuolla on?
Keskity niihin toisiin miehiin deittisovelluksissa.
"Miksi minun pitäisi ajatella, että vain muut voi löytää ihanan miehen, mutta minun pitää tyytyä johonkin, joka ei minua kiinnosta? En ymmärrä tätä ajattelutapaasi!"
Minä en kirjoittanut että sinun pitäisi jotain. Minä en kirjoittanut että sinun pitäisi tyytyä mihinkään. Et ole mitenkään "velvollinen" ottamaan jotain meistä miehistä. En myöskään esittänyt mitään ratkaisua ongelmaasi. Kerroin vain mikä mielestäni johtaa sinunkin vaikeuteesi saada se "ihana mies".
Jo ihan vastausten perusteella pakko sanoa, että suomalaisista miehistä ei ole kyllä parisuhteeseen. Tunneälyä ei ole naisia kohtaan yhtään, enemmänkin vaan haukutaan ja ivataan! Minuakin haukutaan läskiksi, vaikka kukaan täällä ei edes tiedä, miltä näytä. Todennäköisesti haukkuja ovat itse niitä kaljamahaisia työttömiä, joka purkavat naisiin pahaa oloa. Naisviha ilmiselvästi elää ja voi hyvin!
Ap
Vika on aina miehissä!! Älä ala itseäsi syyttämään kun sinä olet nainen eli olet aina kaikella tapaa täydellinen
Jos minulla olisi "pakkomielle" urheilevaan mieheen, pistäisin Tinderin kiinni ja lähtisin salille, urheiluryhmään tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi useilla naisilla on sellainen "minä olen palkinto" asenne miehiä kohtaan? Miehiltä vaaditaan yhtä sun toista, jotta he olisivat oikeutettuja "palkintoon". Parisuhteen muodostuminen on molemminpuolinen juttu. Jos yksipuolisesti vaatii toiselta huomiota ja arvostusta, niin eipä siitä lähtökohdasta kovin tervettä parisuhdetta muodostu...
Ennen nainen olikin palkinto kun ne oli miehen omaisuutta. Jos nainen ajattelee edelleen olevansa palkinto niin naisen ajattelu on jämähtänyt kivikauden tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mä olen normaalipainoinen ja liikunnallinen nainen. Musta on kiinnostunut pari isomahaista miestä. En vaan pysty sen kehomuodon kanssa mihinkään seksuaaliseen.
Juuri tämä on itsellänkin! Miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi tyytyä kumppaniin, joka ei vaan herätä mitään mielenkiintoa, ei henkisesti eikä varsinkaan fyysisesti?!
Ap
Ei miksikään, koska se ei ole mahdollista. Ei ole mahdollista olla sellaisen ihmisen kanssa, jota ei halua ja jonka seurassa ei viihdy ilman että tuottaa henkistä tuskaa itselleen ja toiselle. Siksi meillä niin paljon sinkkuja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä tuolla on?
Keskity niihin toisiin miehiin deittisovelluksissa.
Sovelluksissa? Ihan livenä tunnen.
Nyt on kyllä niin trolli aloitus, että ei ole tosikaan. Mutta hauskaa keskustelua silti. Varsinkin ne "ap:n" vastaukset tokalla sivulla.
Ilmankos syntyvyys on laskussa, kun perus Liisan pitäisi saada 5% statusmies. No, joko jäät yksin tai tyydyt normimieheen.
Ole rehellinen itsellesi.
Oletko kiinnostunut urheilullisesta miehestä, vai komeasta ja urheilevasta miehestä? Eli miehestä jolla on riittävästi pituutta, raamikkuutta, naamakomeutta, jne?
Ja olithan itse urheilullinen jo nyt, ei tulevaisuudessa kun mies motivoi sinua? Ja olethan urheilullisessa kunnossa jo nyt, ml. kroppa?
Vierailija kirjoitti:
Jo ihan vastausten perusteella pakko sanoa, että suomalaisista miehistä ei ole kyllä parisuhteeseen. Tunneälyä ei ole naisia kohtaan yhtään, enemmänkin vaan haukutaan ja ivataan! Minuakin haukutaan läskiksi, vaikka kukaan täällä ei edes tiedä, miltä näytä. Todennäköisesti haukkuja ovat itse niitä kaljamahaisia työttömiä, joka purkavat naisiin pahaa oloa. Naisviha ilmiselvästi elää ja voi hyvin!
Ap
Ei sinua tarvi nähdä että tietää. Kun on etntuudessa kuullut noita saloja kommentteja että olen kurvikas, en ole pullukka ja muita vastaavia mitä itsekinolet sanonut ja sitten kun näitä naisia on tavannut ne on aina läskejä. Tuokin vielä siihen päälle että haluat urheilullisen ja hyvökuntoisen miehen että sinä voisit aloittaa liikunta harrastusten kertoo vain sen että et liikuntaa harrasta ja tuo lisättynä aikasempiin kommentteihin kurivaikkaasta ja aggressiivinen suhtutuninen sanaan pullukka kertoo sen että olet ylipainoinen.
Tuolla aikaisemmin sanoit että miksi sinun pitäisi tyytyä yhteenkään mieheen kun vaadit vaan parasta niin kysyisin sinulta miksi yhdenkään niistä korkeamman tason mieheistä pitäisi tyytyä sinuun kun parempia, kauniimpia ja laihempiakin on tarjolla? Itse urheilua harrastavana ja hyväkuntoisena saan suhteellisen paljon yhdenyde ottoja naisilta niin miksi minun pitäisi tyytyä sinuun ja auttaa sinua aloittamaan urheilu ja laihduttamaan kun valmiiksi urheilulliset ja laihat naisetkin ottaa yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Arvioisin, että yli puolet ketjuun vastanneista on naisia.
Herätin nuorempana yllättävän monen miehen kiinnostuksen vakavassa mielessä. Olen miettinyt sitä, että johtuiko se siitä, että minulla oli hiljaisella tavalla niin varma näkemys siitä mitä haluan elämältäni ja millaisen puolison haluan. Olin jopa aika tosikko silloin. En halunnut miellyttää miehiä ja taipua mihin tahansa. Minulla oli tiukat säännöt joihin uskoin ja joista pidin kiinni. Se herätti kunnioitusta ja vakavaa kiinostusta niissäkin miehissä, joista en ollut itse kiinnostunut parisuhdemielessä. Suhtauduin kuitenkin heihin kaikkiin arvostavasti ja olin kiinnostunut heidän elämästään. En esim. halunnut asua avoliitossa, mennä sänkyyn enkä tapailla ketään myöhään illalla kummankaan kotona. Kouluaikoina en ollut ollut yhtään poikien suosiossa, joten kyse ei ollut siitä, että olisin tottunut poikien suosioon. Muutuin suunnilleen teini-ikäisenä kauniiksi, mutta en usko, että ulkonäkö oli ainoa syy miesten kiinnostukseen.
Sanoisin, että älä pyri miellyttämään miestä hinnalla millä hyvänsä äläkä taivu ja suostu mihinkään löysässä hirressä roikottamiseen. Tee se myös selväksi suoraan, mutta ystävällisesti. Mieti mikä sinulle on tärkeää, pidä siitä eli itsekunnioituksestasi kiinni ja kommunikoi se selvästi myös miehelle. Selkeät ääriviivat tekevät sinusta kiinnostavan.
Suhtaudu myös mieheen arvostavasti, kiinnostuneesti ja kunnioittaen. Kuuntele ja keskustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi useilla naisilla on sellainen "minä olen palkinto" asenne miehiä kohtaan? Miehiltä vaaditaan yhtä sun toista, jotta he olisivat oikeutettuja "palkintoon". Parisuhteen muodostuminen on molemminpuolinen juttu. Jos yksipuolisesti vaatii toiselta huomiota ja arvostusta, niin eipä siitä lähtökohdasta kovin tervettä parisuhdetta muodostu...
Ennen nainen olikin palkinto kun ne oli miehen omaisuutta. Jos nainen ajattelee edelleen olevansa palkinto niin naisen ajattelu on jämähtänyt kivikauden tasolle.
On edelleen.
Suuri enemmistö naisista kelpaa vähintään osalle miehistä. Aivan samoin kuin miehet ihastuvat ensimmäiseksi ulkonäköön, näin tekevät myös naiset. Kun miehille esitetään suuri joukko naisia, niin tarkempi valitseminen aloitetaan niistä joiden ulkonäkö miellyttää eniten. Naiset tekevät aivan samoin.
Miesten mieltymykset naisista ovat monenlaisia. Esimerkiksi pienirintaisille naisille on aina oma kohtuukokoinen fan club, mutta pienimunaisille miehille ei. Jotkut, eivät kaikki, miehet pitävät erityisesti pienistä ja siroista naisista, mutta pienuus on miehille suuri haitta. Menestyneitä, rikkaita ja kuuluisia naisia ehkä ihaillaan kuvissa, mutta harva mies joka ei itse kuulu tähän joukkoon, vakavasti etsisi ko. joukon naista. Itse pitäisin lähinnä ongelmana jos naisen suku olisi huomattavan rikas tai nainen olisi erityisen varakas tai kuuluisa. Miesten kohdalla nämä ovat positiivisia asioita, jopa yleisesti tavoiteltavia ominaisuuksia. Jos mies on erityisen karismaattinen, edustava ja suosittu naisten keskuudessa tämä on hänelle selkeä etu naismarkkinoilla. Miehenä haluan naisen itselleni, en ole kiinnostunut haluavatko muutkin miehet naiseni, en ole kiinnostunut että naiseni olisi juhlien keskipiste ja hurmaisi kaikki tapaamansa ihmiset. Edelleen edustan vain osaa miehistä, joten jotkut tavoittelevat naisissa niitäkin ominaisuuksia joita itse en tavoittele.
On helppoa kuvata nainen jota enemmistö miehistä pitäisi haluttavana ja vastaavasti mies jota enemmistö naisista pitäisi haluttavana. Keskinkertainen nainen, ilman mitään erikoisuuksia tai vikoja on varsin tavoiteltu miesten keskuudessa, mutta keskinkertainen mies, ilman mitään erikoisuuksia tai vikoja ei ole lainkaan tavioteltu naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ole rehellinen itsellesi.
Oletko kiinnostunut urheilullisesta miehestä, vai komeasta ja urheilevasta miehestä? Eli miehestä jolla on riittävästi pituutta, raamikkuutta, naamakomeutta, jne?
Ja olithan itse urheilullinen jo nyt, ei tulevaisuudessa kun mies motivoi sinua? Ja olethan urheilullisessa kunnossa jo nyt, ml. kroppa?
Tosiaan, miehet eivät rakastu potentiaaliin. He ovat omenavarkaita, eivät omenapuun kasvattajia. Jos nainen omaa itsenäistä kehittymiskykyä tai naiskavereita joiden kanssa kehittyä, tämän kannattaa pitää reipas etäisyys miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että naiset pahoittaa mielensä kun olen oikeassakin elämässä sanonut, että jos ei mieleistä miestä meinaa löytyä, niin silloin on panostettava ulkonäköönsä, mahdollisesti kuntoiltava ja kehitettävä luonnetta mukavammaksi. Ehkä myös pyrkiä parantaan omaa taloudellista asemaa.
Jos ei ole siihen vamis, niin on tyydyttävä vähemmän mielenkiintoiseen ihmiseen tai jäätävä yskin.
Niin meille miehillekkin aina sanotaan.
No se on just tämä kun ei haluta nähdä totuutta. Sitä että samat lainalaisuudet täällä pätee lopulta miehiin ja naisiin. Että jos miehen on nostettava tasoaan paremman naisen saadakseen, sama pätee myös naisiin.
Tässä on kyllä se ero että miehille kelpaa pelkkään seksiin nainen paljon paljon alempaa kuin missä heidän parisuhderimansa on. Tämä antaa naisille mahdollisuuden uskotella itselleen että jos se haluaa seksiä niin se haluaa suhteenkin. Ja moni limanuljaskamies väittää että parisuhdetta on hakemassa, vaikka oikeasti ilmainen seksi vain mielessä. Nämä kyllä karisee kun sanoo että seksiä ei ole tiedossa pitkään aikaan. Mutta ei nainen uskalla sitä tehdä kun tietää itsekin että jäljelle jää vain oikeasti kiinnostuneet, eli ei ketään siitä joukosta mistä miehen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos syntyvyys on laskussa, kun perus Liisan pitäisi saada 5% statusmies. No, joko jäät yksin tai tyydyt normimieheen.
No höh. Minä olen tavallistakin tavallisempi perus Liisa (huom. EN persu) ja silti kaksi ihanaa statusmiestä on rakastanut minua jo vuosikymmeniä. En voisi kuvitellaan tyytyväni mihinkään. Vaadin ja sain parasta x 2.