En kelpaa miehille, joista kiinnostun. Enkä innostu miehistä, jotka kiinnostuvat minusta. Missä syy?
Olen aktiivinen 25 vuotias ja naisellisen kurvikas. Haluaisin löytää parisuhteen, mutta siitä ei tunnu tulevan mitään. Kiinnostun kyllä miehistä, mutta ongelma on, etteivät nämä minun tyypin miehet tunnu kiinnostuvan minusta. Tykkään urheilevista miehistä ja haluaisin itsekin alkaa urheilemaan ihanan miehen kanssa. Joskus pääsen deiteille kiinnostavan miehen kanssa, mutta yleensä sitten jää siihen ja miestä ei enää kiinnosta. Tykkäyksiä ja deittipyyntöjä tulee miehiltä, jotka ovat selvästi passiivisia, eivätkö ole lainkaan haluamani kaltaisia, eli että liikkuisivat, urheilisivat ja harrastaisivat muutakin kuin pelaamista. En käsitä, mistä tämä huono tuurini johtuu? Ehkä minut on luotu elämään yksin, vaikka haluaisin parisuhteen ja tulevaisuudessa perheen. Ehkä ensi vuosi on se minun vuosi?
Kommentit (99)
Jos mies valittelee sinkkuuttaan ja silti hylkii kaikki häntä lähestyvä naiset kun eivät ole mieleisiä, niin sellaista miestä pidettäisi ihan naurettavana, itsestään liikoja luulevana idioottina ja sanottaisi päin naamaa että "Ole sitten yksin mokoma ronkeli"
Miksi se naisen kohdalla olisi eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Jos haet maratoonaria, ne tuskin innostuu sohvaperunasta.
En hae maratoonaria vaan miestä, joka urheilee, käy salilla, pelaa kaveriporukassa salibandya, jne. Sellaisesta minäkin haaveilen.
Ap
minä olen tavannut TInderin kautta neljän vuoden aikana 58 miestä ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt olisi hakemassa sitä unelmiesi miestä, joka on liian tasokas sinulle? Mikset anna mahdollisuutta niille oman tasoisillesi miehille, jotka kiinnostuvat sinusta? Kuulostaa nimittäin siltä, että sporttimiesten näkökulmasta kurvisi eivät taida olla ihan oikeissa kohdissa. Ja niillä komeilla sporttimiehillä, mitä olet hakemassa, tarjokkaita löytyy myös kauniista sporttimimmeistä.
Teoriasi ei pidä paikkaansa. Olen alkoton(täysin), mutta alkolliset (vähän siemailevista juoppoon) kiinnostuvat minusta. Yksikään täysin alkoton ei ole ollut minusta kiinnostunut. Tasoni ei ole alkollinen, vaan alkoton. Sama muissa päihteissä. En käytä, mutta kukkaukkelit ovat minuun rähmällään.
Kaikenlaiset miehet ovat rähmällään itseään korkeatasoisempiin naisiin. Miksi edes välität moisesta. Jollain instabeibellä on miljoonia seuraajia. Miljoona miestä rähmällään häneen. Sinun täytyy itse tietää arvosi eikä antaa näille mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae maratoonaria vaan miestä, joka urheilee, käy salilla, pelaa kaveriporukassa salibandya, jne. Sellaisesta minäkin haaveilen.
Ap
Ja miksi et itse mene salille tai tyttöjen salibandyseuraan, joogaan tai pilatekseen, jos haluat urheilla? Mene. Eivät urheilulliset miehet pääsääntöisesti edes pidä laiskoista naisista, ellei tämä satu olemaan malli.
Paljon aikaisempia kumppaneita? Ovatko kaikki olleet valkoihoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vähän red flag, jos tarvitset kumppania urheiluharrastusten aloittamiseen ja ehkä tietynlaiseen elämäntapamuutokseen.
Urheile ilman miestä. Siinä ratkaisu. Kilot karisee ja mahdollisuudet löytää mies paranee.
Jos menen baariin jossa on tuhat ihmistä, löydän sieltä ehkä 5-10 joista olen kiinnostunut.
No sehän ei vielä riitä, näistä tapauksista kukaan ei ole kiinnostunut minusta ja sen takia siellä baarissa on käytävä 5-10 kertaa, jolloin tapaan 5-10 tuhatta ihmistä ja löytyy myös joku, joka kiinnostuu minusta.
Kyse on siis vain otannan suuruudesta, ei mistään muusta.
Oma ulkonäkö tuo siihen sitten vain sen todennäköisyyskertoimen, millä otantasuhteella nappaa.
Olet satuprinsessa päässäsi ap! Siinä syy
Eikö miehet muka arvosta ollenkaan naisten luonnetta vai onko ulkonäkö kaikki kaikessa?
Ap
Haaveet ja realiteetit on ihan eri asiat. Monikin haaveilee mistä tahansa,mut sit jos haaveet on liian korkealle laitettu, niin haaveilla saa. Mut ei kukaan estä löytämästä sitä unelmaa. Sitä saa etsiskellä kunnes löytää tai ei löydä. Mäki haaveilen lottovoitosta. Mikä on aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vähän red flag, jos tarvitset kumppania urheiluharrastusten aloittamiseen ja ehkä tietynlaiseen elämäntapamuutokseen.
Miten elämäntapa muutos on red flag? Varsinkin, jos se on parempaan ja terveellisempään suuntaan? En ymmärrä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haaveet ja realiteetit on ihan eri asiat. Monikin haaveilee mistä tahansa,mut sit jos haaveet on liian korkealle laitettu, niin haaveilla saa. Mut ei kukaan estä löytämästä sitä unelmaa. Sitä saa etsiskellä kunnes löytää tai ei löydä. Mäki haaveilen lottovoitosta. Mikä on aika epätodennäköistä.
En haaveile mistään lottovoitosta vaan ihanasta elämäkumppanista. En halua vain tyytyä tai tehdä kompromissejä, koska pidemmän päälle tällainen suhde ei vaan voi toimia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No aloita ihan ensiksi se urheilu, salilla käyminen ja salibandyn pelaaminen. Ehkä siellä harrastusten parissa tutustut kivoihin miehiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet muka arvosta ollenkaan naisten luonnetta vai onko ulkonäkö kaikki kaikessa?
Ap
Eipä moni nainenkaan nää miehessä muuta kuin ulkonäön ja vasta sitten aletaan selvittää millainen tämän luonne on.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mikä se arvostettava luonne sinulla on? Se, että periaatteessa haluaisit elää urheilullista ja reipasta elämää, mutta tarvitset miehen sen aloittamiseen? Ei se ole kovin arvostettava luonteenpiirre.
Aloita siitä, että teet itsestäsi sellaisen kuin haluaisit olla. Muu seuraa sitten perässä ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten elämäntapa muutos on red flag? Varsinkin, jos se on parempaan ja terveellisempään suuntaan? En ymmärrä!
Ap
Parisuhde muodostetaan nykyhetken tilanteen perusteella, ei tulevaisuuden lupausten. Ethän sinäkään hae "mukavaa pullukkaa yhteiselle laihdutus- ja urheilumatkalle", vaan sporttista miestä. Mitä ajattelet miehestä, joka lupaa olla miljonääri viiden vuoden kuluttua? Ei hirveän todennäköinen lupauksen toteutuminen, eikö totta?
-eri
Taitaa olla niin, että haluat miestä, joka on liian erilainen kuin itse olet, ja heistä suurin osa haluaisi naisen joka olisi elämäntavoiltaan ja ulkomuodoltaan lähempänä heitä itseään. Ei se kuitenkaan mitenkään mahdotonta ole, että löydät urheilullisen miehen, joka sinusta kiinnostuu. Jatka etsintää, mutta pidä odotukset realistisina.