Sinulla ei ole DI-miestä eikä omakotitaloa. Hyvää uutta vuotta kuitenkin.
Kommentit (18)
On se tääkin tapa pönkittää itsetuntoaan
Ei ole miestä, koska en ole homo. Ei ole omakotitaloa, kosla en ole ostanut sellaista. Elän kuitenkin tyytyväisenä omaan elämääni, joten ap:lle ja kaikille muillekin hyvää uutta vuotta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä, koska en ole homo. Ei ole omakotitaloa, kosla en ole ostanut sellaista. Elän kuitenkin tyytyväisenä omaan elämääni, joten ap:lle ja kaikille muillekin hyvää uutta vuotta
Kiitos samoin. Miesystävä opiskelee ja kaksioni on oikein mukava.
On omakotitalo. Ihan itse ostettu.
Kyllä mulla on molemmat.
Tosin enemmän mulle on hyötyä omasta ekonomin arvonimestä ja urasta sekä palkkapussista, joka tietysti on isompi kuin DI:llä.
Ja koira! Sekin mulla on ja se vasta kiva onkin 🥰
Kumpikin kuulostaa raskaalta taakalta
Ei niin. Minulla on sen sijaan hyvä kroppa, oma hevonen ja kolme rakastajaa. Näinkin on ihan kiva elää.
Kyllä on oma iso okt ja yliopistotaustainen kumppani, mies
Kiitos ,samoib sinulle, noista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on oma iso okt ja yliopistotaustainen kumppani, mies
Siis kumppani on mies
Sääliksi käy niitä jotka eivät ole saaneet DI-miestä.
On omakotitalo ja diblomisorvari kun kukaan muu ei osaa siellä sorvata. Työkaverit soittelee loman aikana töistä kun ei me osata,a
Yhtä miestä tapailin joka paljastui DI:ksi, ulkoinen puoli näkyi olevan tärkeää ja oli tehnyt hirveät strategiat itselleen naisten suhteen, muutenkin outo suhtautuminen
Olen DI-mies, omakotitalo, eläimiä, metsää ja mökki meren rannalla. Olen charmantti, älykäs, rikas ja komea. Vaimoni arvostaa minua.
Hän on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä miestä tapailin joka paljastui DI:ksi, ulkoinen puoli näkyi olevan tärkeää ja oli tehnyt hirveät strategiat itselleen naisten suhteen, muutenkin outo suhtautuminen
ja minulle ei pelkällä älyllä pysty tekemään vaikutusta, vaikka ilahdunkin samantasoisesta keskustelukumppanista, joku titteli ei sano minulle mitään kun hyvin olisin voinut saavuttaa saman itse. Vaan haluan tehdä omia projektejani.
Köyhä