Torissa on myynnissä melkein 10 000 paria villasukkia, eivätkä mene edes viidellä eurolla
Käytännössä kaikki pantu myyntiin jouluaaton jälkeen. .
Kommentit (39)
Joka paikka on täynnä myynnissä olevia aivan päivänselvästi epätoivottuja joululahjoja, laidasta laitaan. Maa on täynnä epäkiitollisia ihmisiä.
Siitä vaan toria ja facebookia selaamaan. Saatat löytää oman lahjasi sieltä.
Tuskin kaivattuni ainakaan omiaan myyntiin laittoi 😄
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kerran pääse töihin, niin ruetaan yrittäjäksi ja aletaan myydä villasukkia. Oikeiston väittämän mukaan yrittäjänä rikastumiselta ei voi välttyä...
Paskojen joululahjojen myyminen ei ole yrittäjyyttä.
Sittenhän voi ostaa edullisesti tosi tarpeeseen, esim.:
https://www.patmos.fi/artikkelit/talvikerays-moldovaan-ja-romaniaan-7-2…
Vierailija kirjoitti:
Joka paikka on täynnä myynnissä olevia aivan päivänselvästi epätoivottuja joululahjoja, laidasta laitaan. Maa on täynnä epäkiitollisia ihmisiä.
Mitä jos te dementoituneet mummot lakkaisitte antamasta niitä kamalia sukkia.
Jaa, mä myyn paikallisella kirppiksellä sukkia. Ihan hyvin on kauppa käynyt, vaikka en ilmaiseksi anna, vaan hinta on kohdillaan.
Minä myin 15 eurolla pari. Neljä paria sain myydyksi. Pakkaset tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä myyn paikallisella kirppiksellä sukkia. Ihan hyvin on kauppa käynyt, vaikka en ilmaiseksi anna, vaan hinta on kohdillaan.
Ja paljonko pöytävuokra? Paljonko olet maksanut jo siitä huvista että sulla on kirpputoripöytä jossa "myyt" tavaroitasi?
Olen saanut tänä syksynä lahjaksi kolmet villasukat. - On aiempiakin sukkapareja, joita olen käyttänyt säästellen, että pysyisivät ehjinä mahdollisimman pitkään, kun omissa näpeissä sukkapuikot ei pysy.
Kyllä tuntuu kivalta jaloissa tänä kylmänä vuodenaikana.
Lahjoista parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, olisitko ottanut mieluummin rahana?
Hakusanalla "villasukka" löysin kivan maljakon, mukeja, junaradan ja palapelejä. Toki myös villasukkia, mutta niitä oli vain noin 5000 paria.
15€ maksoi joku minun tekemistäni sukista ja postitus päälle. Myin neljä paria tossujakin joulupakettiin.
Vain tyhmät maksaa mistään käytetystä mitään. Alueelliset face-ryhmät on täynnä ilmoituksia, joissa annetaan ilmaiseksi pois hyvääkin tavaraa. Itse olen saanut ilmaiseksi esim toimivan ruohonleikkurin ja 30m2 hyväkuntoisia terassilautoja. Joka päivä tulee vastaan kaikenlaista hyvää ilmaiseksi pois annettavaa. Huvittaa, kun samaa tuotetta koitetaan myydä torissa kolmella kympillä tai kallimmalla.
Mikä järki noissa on? Eikö langat jo maksa saman verran?
Tyhmät teinit ei ymmärrä kuinka mukavat lämpimät jalat on.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäen: Ajatus on lahjassa tärkein. Näyttää että ajatusta ei useinkaan ole, kunhan vaan on "jotain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minulla ainakin varpaat palelevat talvella ilman niitä.
Kun ei kerran pääse töihin, niin ruetaan yrittäjäksi ja aletaan myydä villasukkia. Oikeiston väittämän mukaan yrittäjänä rikastumiselta ei voi välttyä...