Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tätiytyminen tapahtui?

Vierailija
29.12.2025 |

Löysin 7 vuoden takaisia kuvia ja järkytyin. Olen muuttunut jossain ikävuosien 36 ja 40 välillä aivan rytinällä. 

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiytyminen tapahtuu iästä riippumatta silloin kun joku sisaruksista saa ensimmäisen lapsensa.

Vierailija
82/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 ja vielä olen tyttö. Mutta ei minulla tätiytymistä vastaankaan mitään ole.

Siskonpojan syntyessä olin 11. Ei minulta kukaan kysynyt, haluanko tätiytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalle tapahtui jotain välillä 47-50 vee, vaihdevuosien lyödessä päälle. Pukeudun yhä kuin teini, mutta ikä näkyy naamasta.

Vierailija
84/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotiaana tätiydyin jotenkin salaa. Naama alkoi roikkua ja pikku v*tutustus hiipi mieleen. Ja miehet eivät kiinnosta yhtään. 

Vierailija
85/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58-vuotiaana tätiydyin jotenkin salaa. Naama alkoi roikkua ja pikku v*tutustus hiipi mieleen. Ja miehet eivät kiinnosta yhtään. 

Mulla sama, vaikka olen vasta 41. Miessukupuoli on lakannut täysin kiinnostamasta, mikä on kieltämättä aika vapauttavaa.

Vierailija
86/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, se on näköjään koulujen loma-aika.  Tätiytymisestä olisi mukava keskustella ihan asiallisesti ilman naisvihatrolleja

Ja tummeleilla vauhti kiihtyy! Ja mitäs niitä kaija koon piisejä onkaan, siellä läskit tursuten tanssitaan, ihanaa!

Äitis on tummeli ja todennäköisesti onkin

Vierailija
87/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteellisesti se alkaa 25 ikävuoden jälkeen, jonka jälkeen mennään kohti vanhuutta. 

Jos ei halua kropassaan tai ulkonäössä vanhenemisen merkkejä, silloin pitää kuolla nuorena, noin 30v iässä. Ikuista nuoruutta ei ole, eikä sitä tee vaatteet,  meikki tai hiukset. 

Vierailija
88/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 ja vielä olen tyttö. Mutta ei minulla tätiytymistä vastaankaan mitään ole.

Oletkos koskaan mulkkua saanut?

Vierailija
89/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se totuus paljastuu aina. Niin pakkelin alta, niin henkilöllisyystodistuksesta jne.

Vierailija
90/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohitin sen vaiheen ja siirryin suoraan  mummotyyliin

Vierailija
91/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei vielä tätimäinen, mutta asenteet alkoivat pikkuhiljaa muuttua 35v ikävuoden jälkeen. Toisin sanoen löysin itseni paimentamassa muiden huonokäytöksisiä lapsia, vaikken edes kunnolla tunne niitä. Nyt 45v.

Mä taas en paimenna yhtään ketään, mutta paheksun kädettömiä vanhempia ja toivon, että he katoaisivat nopeasti lapsineen pois paikalta. Pikkulasten metelöinti on mun korvaan sietämätöntä.

N44

Vierailija
92/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, vaikka olen vasta 41. Miessukupuoli on lakannut täysin kiinnostamasta, mikä on kieltämättä aika vapauttavaa.

Entäs naiset?

Vierailija
93/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs naiset?

Minua kiinnostaa. tv. täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän