Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tätiytyminen tapahtui?

Vierailija
29.12.2025 |

Löysin 7 vuoden takaisia kuvia ja järkytyin. Olen muuttunut jossain ikävuosien 36 ja 40 välillä aivan rytinällä. 

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummeli mummelit kiihtyy!

Oletko varma, että elät edes vanhaksi asti?? 

mä tunnen kuinka elämänsä hukanneilla tummeleilla VAUHTI KIIHTYY! :D

Tämä! Ja sitten nämä naurettavat "kaiken tietävät" hiivatortut elävät elämänsä vauvapalstalla, kun ensin eläneet 40 vuotta paskaa lapsiperhe-elämää haisevan luuseriukon kanssa. 

Aina saa nauraa :D :D

Vierailija
62/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se on näköjään koulujen loma-aika.  Tätiytymisestä olisi mukava keskustella ihan asiallisesti ilman naisvihatrolleja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, se on näköjään koulujen loma-aika.  Tätiytymisestä olisi mukava keskustella ihan asiallisesti ilman naisvihatrolleja

Tuli sama mieleen :) sen verran lapsellisia tekstejä

Vierailija
64/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tummeleilla vauhti kiihtyy! Ja mitäs niitä kaija koon piisejä onkaan, siellä läskit tursuten tanssitaan, ihanaa!

Vierailija
65/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli on täysin varma, että elää vanhaksi asti, kun on päässyt markusta eroon, nyt pailataan!

Vierailija
66/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tummeleilla vauhti kiihtyy! Ja mitäs niitä kaija koon piisejä onkaan, siellä läskit tursuten tanssitaan, ihanaa!

😂 Onko sulla vähän tylsää. Eikä tässä iässä jaksa kiihtyä turhasta. 

Vierailija
67/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän varmasti 100-vuotiaaksi ja kaikkia kiinnostaa! -hiivainen tätimummeli

Vierailija
68/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kannatakaan, kun elämä on mennyt hukkaan muiden junttien seurassa. :D

Vierailija
69/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelit siis myöntävät, että elämä mennyt hukkaan, no sehän me tiedettiin! :D

Vierailija
70/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suurin osa ikääntyy kahdessa vaiheessa eli n. 40v. Ja seuraavan kerran 60v ja se väli on seesteesempää aikaa, ellei sitten kohdalle sairauksia, huolia ja murheita jne. 

https://www.is.fi/terveys/art-2000010631860.html

Vierailija
71/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alle 30- vuotiaana. Katsoin vanhoja valokuvia äskettäin. Kukoistuskauteni oli ihana mutta nopea. 

Vierailija
72/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei vielä tätimäinen, mutta asenteet alkoivat pikkuhiljaa muuttua 35v ikävuoden jälkeen. Toisin sanoen löysin itseni paimentamassa muiden huonokäytöksisiä lapsia, vaikken edes kunnolla tunne niitä. Nyt 45v.

Vierailija
73/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummeli on täysin varma, että elää vanhaksi asti, kun on päässyt markusta eroon, nyt pailataan!

Utarerasva?

Vierailija
74/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummeli mummelit kiihtyy!

Oletko varma, että elät edes vanhaksi asti?? 

mä tunnen kuinka elämänsä hukanneilla tummeleilla VAUHTI KIIHTYY! :D

Tämä! Ja sitten nämä naurettavat "kaiken tietävät" hiivatortut elävät elämänsä vauvapalstalla, kun ensin eläneet 40 vuotta paskaa lapsiperhe-elämää haisevan luuseriukon kanssa. 

Aina saa nauraa :D :D

Eikö se vasta naurettavaa, että kaltaisesi ihminen ihan vapaaehtoisesti haluaa viettää sitä arvokasta aikaasi  ja antaa huomiota näiden hiivatorttu mummeleiden seurassa  ja tunget tänne heti aamusta, kun luulisi sinulla olevan ylin kyllin tasokkaampaakin seuraa kuin av-palsta ja elää hyvää elämää ja kokea elämän iloa ja riemua, ettei tarvitsesi tuottaa noin ilkeää törkykieltä. 

Vierailija
75/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kannatakaan, kun elämä on mennyt hukkaan muiden junttien seurassa. :D

Miten junttius ja tätiys liittyy toisiinsa?

Vierailija
76/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit eläneet juntin ukon kanssa vuosikymmeniä ja myös lapset ovat kaakattavia tyhmyreitä! Aina saa nauraa!

Vierailija
77/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 ja vielä olen tyttö. Mutta ei minulla tätiytymistä vastaankaan mitään ole.

Olisit käynyt Specsaversillä. 

No vaatekoko pysynyt samana, kasvot pysyneet samana. Ehkä olen alkanut käytää vähän kalliimpia vaatteita ja kenkiä, mutta muuten olen täsmälleen sama kuin 15 vuotta sitten.

Onko mitään surullisempaa kuin tukevasti keski-ikäinen nainen, joka roikkuu kiinni tuollaisissa kuvitelmissa, perusteena se että jotkut 10 vuotta vanhat farkut mahtuvat edelleen jalkaan. Jokainen vanhenee, jokaisen kasvot muuttuvat. Olisit kansainvälinen sensaatio, jos olisit poikkeus tässä asiassa. 

Vierailija
78/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädit eläneet juntin ukon kanssa vuosikymmeniä ja myös lapset ovat kaakattavia tyhmyreitä! Aina saa nauraa!

Onkohan jo VOIMAANTUNEET? :D

Vierailija
79/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun veljeni sai lapsen. hassu kysymys

Vierailija
80/93 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastipa nyt lapsia tuntuu vanhemmat naiset triggeröivän. 

Jos ette ole ymmärtäneet, niin palsta on tarkoitettu vauvojen vanhemmille, ei vauvoille. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan