Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa tätiytyminen tapahtui?

Vierailija
29.12.2025 |

Löysin 7 vuoden takaisia kuvia ja järkytyin. Olen muuttunut jossain ikävuosien 36 ja 40 välillä aivan rytinällä. 

Kommentit (324)

Vierailija
101/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen 66 enkä ole vielä alkanut tätiytyä.

Minä olen vasta 63v, enkä hahmota itseäni tätinä. Sama vaatekoko ja  myös samantyyliset vaatteet kuin parikymppisenä.

Vierailija
102/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 49v ja luullaan kolmekymppiseksi ,vaikka olen useamman lapsen mummi:'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neljänkympin korvilla ulkonäkö muuttui. Naama valahti ja vyötärö katosi, vailla paino pysynyt samana. Silti aina löytyy näitä, jotka päivittelevät nuorelta näyttämisestä. Mutta en usko niihin, ovat vain kohteliaisuus.

Vierailija
104/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasta 63v, enkä hahmota itseäni tätinä. Sama vaatekoko ja  myös samantyyliset vaatteet kuin parikymppisenä.

Onko sulla vielä sama maailmankuva ja samat mielipiteet kuin silloin. Vilautatko juhlamekossa ryppyistä dekolteetasi ja minimekossa laihoja reisiäsi? t. vanha nainen, joka ei edes halua olla parikymppinen

Vierailija
105/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolenvaihdosleikkauksen jälkeen.

Vierailija
106/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ollakseen ei-täti käydä edelleen baareissa, vaikka ei kaipaa seksiseuraa eikä dokaamista? Kummallinen idea, että nuoren ihmisen seksinmetsästystä tai parinetsintää pitäisi jatkaa ikuisesti. Kuusikymppisenä on muutakin mielenkiintoista elämässä kuin miehen penis ja mitä sillä tehdään. :)

Ei tarvitse, minäkin olen aina nukkumassa ennen puolta yötä. Jos seurueen keskustelua pitää jatkaa myöhempään, se voi jatkua keittiössäni. Minulla on nykyään entinen "Roomeo" vierellä. Hän edelleen treenaa ja pitää ulkonäöstään huolta, minusta se on hellyttävää. Hän nauttii perhe-elämästäni, aikuisista lapsistani, joita hänelle ei ikinä siunaantunut. Ja kodista, jonka nainen on rakentanut. Jos hän käyttäytyy epäkunnioittavasti, luovun hänestä heti, en minäkään tarvitse penistä elämääni 57-vuotiaana. On pysynyt vierelläni 5 vuotta ja luulen, oppinut hänkin menneisyydestään.

Vierailija
107/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muoti muuttunut moneen kertaan. Ei enää pukeuduta kuin parikymppisenä. Herätys tähän päivään.

Vierailija
108/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaana tein tietoisen päätöksen, etten ala tätimäiseksi. Koin, että elämäni oli typistynyt, jään yksin ja muutun näkymättömäksi; tyypillistä tyhjän pesän-syndroomaa. Hain aktiivisesti uusia ystäviä. Ystäviä, jotka harrastavat kulttuuria, lukevat, pysyvät liikkeessä, keskustelevat mielenkiintoisista asioista, ovat kiinnostuneita muodista.

Jo on kumma, jos ei 5-kymppisenä vielä osaa pukeutua omalla tyylillä, vaan juoksee jonkun "muodin" ja trendien perässä. Itse en ole koskaan välittänyt muodista, vaan laadusta ja tyylikkyydestä.

Kulttuuria harrastavat myös tädit. Sinfoniakonserteissa tuntuu yleisön keski-ikä pyörivän 70 vuoden pinnassa. Kirjoja lukevat kaikki, tai ainakin pitäisi.

Ja mikä ihmeen vika tädeissä muka on? Itse tulin tädiksi kun veli sai lapsia. 

Säälittävimpiä ovat ihmiset, jotka leikkivät teiniä keski-ikäisenä, kun ei vaan osata kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
109/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä 49v ja luullaan kolmekymppiseksi ,vaikka olen useamman lapsen mummi:'D

Miehet valehtelevat, mikä tarkoittaa sitä, että olet edelleen vetävän näköinen ikäiseksesi!

Vierailija
110/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onkos tummelit ripuloineet joulun aikana laatikoista? Edessä haisee silakka, takana silkka kakkaripuli, yöks!"

Mitä äidin peräkamarin poika täällä vauva-sivustolla tekee?

Vierailija
111/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen, kun on tullut ikää ja painoa lisää. Saa olla rauhassa, eikä koko ajan ole joku tuntematon vonkumassa seksiä tai kommentoimassa vartaloa. Seksuaalista häirintää on koko skaalalla saanut osakseen 8-vuotiaasta yli viisikymppiseksi. 

Nyt on ihanaa olla täti. Paskat välittää kenenkään mielipiteistä. Tekee mitä itse haluaa ja kulkee vain mukavissa kengissä! 

Vierailija
112/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kommentissani niin provosoi? Minulla on "oma tyylini" ollut aina, olen kuitenkin kasvanut ihmisenä ja tyylini on kehittynyt ja päivittynyt ajan mukana. En pukeudu pintamuodin mukaan.

Olipas tätimäinen kommentti.

Vierailija
113/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 10 vuotta etuajassa. Tätiytyminen tapahtuu 46-50. Koska estrot hupenee.

Jos se tapahtuu 36-40 olette aikaisin rupsahtavaa sukua.

Vierailija
114/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä neljänkympin korvilla ulkonäkö muuttui. Naama valahti ja vyötärö katosi, vailla paino pysynyt samana. Silti aina löytyy näitä, jotka päivittelevät nuorelta näyttämisestä. Mutta en usko niihin, ovat vain kohteliaisuus.

Neljänkympin korvilla? älä jaksa, eli jo 39-42? Kuule, se on akkusoiton alkusoitto. Katso itseäsi peilistä noin 49 v ja kerromitå tapahtui ..😃

Vierailija
115/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kommentissani niin provosoi? Minulla on "oma tyylini" ollut aina, olen kuitenkin kasvanut ihmisenä ja tyylini on kehittynyt ja päivittynyt ajan mukana. En pukeudu pintamuodin mukaan.

Olipas tätimäinen kommentti.

Lainaus ei toiminut. Kommentti takaisin 70-vuotiaista sinfoniakonserteissa puhuvalle. Kävisit kuuntelemassa uutta klassista musiikkia, vai pitääkö aina olla sinfoniaorkesteri ja ohjelmistossa jotain Sibeliukselta?

Vierailija
116/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole nolompaa kuin keski-ikäinen täti, joka yrittää olla nuorekas pukeutumalla kuin nuoret ja pyörimällä nuorien festareilla :D Ymmärrän kyllä, että se naisen nuoruus on todella lyhyt eikä siitä haluta päästää irti, mutta noloahan se on ja nuoret nauravat katketkaseen.

Vierailija
117/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan hirveästi ihmisestä. Katsokaapa vaikka jotain Jenni Haukiota kolmevitosena ja JaloTiinaa nelivitosena. Kumpi on tätiytynyt, missä iässä ja näin pois päin. 

No, kuvittele nämä rouvat toistensa saappaisiin...

Jenni Haukio on ollut täti jo syntyessään, ainakin hänen runojensa perusteella. En ihmettele yhtään, että otti itselleen vanhan ukon. 

Väärin. Mies ottaa aina naisen, ei koskaan toisinpäin. Palstakurttu ei kelpaisi Niinistön kaltaiselle karismaattiselle komistukselle.

Vierailija
118/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 10 vuotta etuajassa. Tätiytyminen tapahtuu 46-50. Koska estrot hupenee.

Jos se tapahtuu 36-40 olette aikaisin rupsahtavaa sukua.

Taas mies jankuttamassa. Me täti-iässä olevat naiset emme ole enää kiinnostuneita miehisestä katseesta. On niin paljon muutakin elämässä.

Vierailija
119/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätiytynyt, saati käpiytynyt, vaikka penikoita tehtaillut siskoni yrittää tuota väittää, sekä imuroida rahojani penikoilleen, kun olet "täti" ja sun pitää "investoida" mun poikiini. Tyyppi imuroinut suvulta ja luottoyhtiöiltä "lainoja", joita ei ole koskaan maksanut takaisin. Pistin välit poikki tuolle loiselle, sekä jälkeläisiin, joista tullut samanlaisia loiseläjiä..

Vierailija
120/324 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. En halua enää kommentteja miehiltä "kelpoisuudestani" vaan ennemminkin ajattelustani. Osa keski-ikäisistä miehistä katsoo edelleenkin ikäistään naista vain objektina ja halun kohteena. Tyhjäpäitä.