Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi ihmiset eivät löydä elämänkumppania

Vierailija
28.12.2025 |

Nykyään monet ovat vuosikausia sinkkuina ja eivät yrityksestään huolimatta löydä elämänkumppania. Syy tähän on naisten puolella oleva epärealistinen käsitys omasta tasostaan. 

Miksi heillä on epärealistinen käsitys tasostaan? Jos esim. 9 ja 10-tason miehet ottavat yhteyttä 8 ja 7 -tason naisiin jne, niin he vain hakevat seksiä. Tätä eivät naiset täysin tajua, vaan se sekoittaa heidän päänsä ja hekin luulevat olevansa samalla tasolla. Täysin väärä käsitys. Ylemmän tason mies ei todellakaan aio ryhtyä kunnon seurustelusuhteeseen, vaan hakee pelkästään hetken hupia. Tämä tekee sen, että 8 ja 7 -tason mies ei kelpaa 8 ja 7-tason naiselle. 

Loppupeleissä saat kuitenkin vain itsesi tasoisen kumppanin. Yksinkertaista. 

Kommentit (251)

Vierailija
121/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tasoharhaisuus on totta. Mutta se koskee vain niitä naisia jotka netistä hakee ihailua miehiltä ja paisuttaa siellä harhojaan saamalla satoja viestejä vaikka niistä kaikki on vain vieheitä joilla kalastellaan ilmaista pillua.

Oikeasti ongelma on paljon mutkikkaampi. Ongelmia on monta kerrosta päällekkäin. Siellä on yhteisöllisyyden katoaminen. Sukupuolten arvojen eriytyminen. Mt-ongelmat. Somessa eläminen sen sijaan että kasvokkain näkisi. Teennäisyyden kasvu yleisesti. Toksinen feminismi. Ja paljon muuta.

Näiden lisäksi myös nais viha, miksi et halunnut sitä listata?

Syntisiä ja vihaan kykeneviä ollaan kaikki, niin miehet kuin naisetkin. Ensin se malka pois omasta silmästä. 

rakastetaan!

Vierailija
122/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni on saanut onnellisen parisuhteen noita tasojuttuja tuijottamalla?

Siis oikeasti onnellisen, rakastavan ja kestävän suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minuun on ollut ihastunut useampi varmaan ihan tasokas mies (siis sellaisia pitkiä, objektiivisen komeita, sporttisia, koulutettuja, sosiaalisesti lahjakkaita, pidettyjä miehiä), mutta olen skipannut, koska en ole kokenut seksuaalista vetovoimaa. 
Se menee yleensä niin, että minuun ihastuneet miehet olisivat kaverini makuun, mutta ei minun :D Ja kaverini on palstastandardeilla varmasti tasokkaampi kuin minä, mutta nuo miehet eivät ole kiinnostuneet hänestä. Mikä taas ei minua itseäni edes ihmetytä, sillä makuja on monia ja minä ja kaverini olemme eri tyyppisiä. 

Vierailija
124/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi tehdä lasta, koska en saa 9-10 tason miestä, enkä halua, että lapseni on joku lukihäiriöinen 7- tason perus amis.

Millainen on 9-10 tason mies? 

Melkein kaikki miehet arvioivat tasokseen vähintään 7, jos ovat joko komeita tai koulutettuja.

Käviskö sulle lastesi isäksi luku- ja kirjoitustaidoton, pelkän peruskoulun käynyt komistus, jota sun pitäisi elättää? Tai komea ja asunnoton huumediileri? Väkivaltainen ja komea juoppo?

Vai pitäiskö sitä lasten isää ylipäätään etsiä vähän eri porukoista?

Pointti on yhä edelleen se, että luku- ja kirjoitustaidoton nainen voi saada tasoisensa eli luku- ja kirjoitustaidottoman miehen. Suurin osa täällä tuntuu olevan yllättävän tyhmiä tajutakseen tämän. Ihmetellään, että olen ollut jo 5 vuotta sinkkuna, vaikka olen tällainen luku- ja kirjoitustaidoton herkkupala. 😄 

Vierailija
125/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi tehdä lasta, koska en saa 9-10 tason miestä, enkä halua, että lapseni on joku lukihäiriöinen 7- tason perus amis.

Melkein kaikki miehet arvioivat tasokseen vähintään 7, jos ovat joko komeita tai koulutettuja.

Käviskö sulle lastesi isäksi luku- ja kirjoitustaidoton, pelkän peruskoulun käynyt komistus, jota sun pitäisi elättää? Tai komea ja asunnoton huumediileri? Väkivaltainen ja komea juoppo?

Pointti on yhä edelleen se, että luku- ja kirjoitustaidoton nainen voi saada tasoisensa eli luku- ja kirjoitustaidottoman miehen. Suurin osa täällä tuntuu olevan yllättävän tyhmiä tajutakseen tämän.

Vakka löytää kantensa, kun samanlaiset pariutuvat keskenään. Usein tuijotetaan pelkkää ulkonäköä, mutta eihän siitäkään tule mitään, jos ei löydy kemiaa, yhteistä säveltä, samanlaisia arvoja tai taustaa.

Vierailija
126/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena kysymyksenä minulla olisi, että missä tuo oma taso absoluuttisesti mittautetaan? Niin paljon tulee nykyään luettua viestejä täällä, jossa joku kertoo olevansa tyyliä vähintään seiska, vahva kasi, ysi+ jne.

Niin kuka nuo tasonumerot antaa? Omaan peilikuvaan tottuu, eli itse ei voi täysin arvioida itseään. Minäkin olen mielestäni vähintään kymppi, mutta esimerkiksi missikisojen tuomarit saattaisivat esittää asiasta eriävää mielipidettä. 

Vierailija
127/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisena kysymyksenä minulla olisi, että missä tuo oma taso absoluuttisesti mittautetaan? Niin paljon tulee nykyään luettua viestejä täällä, jossa joku kertoo olevansa tyyliä vähintään seiska, vahva kasi, ysi+ jne.

Niin kuka nuo tasonumerot antaa? Omaan peilikuvaan tottuu, eli itse ei voi täysin arvioida itseään. Minäkin olen mielestäni vähintään kymppi, mutta esimerkiksi missikisojen tuomarit saattaisivat esittää asiasta eriävää mielipidettä. 

Osa tämän palstan naisista sanoo jotain aivan taviksia perusnättejä somettajiakin missitasoisiksi ja lisäksi missit on useina vuosina aika tavallisen nättejä, joten ehkä se on huono vertaus. 

Mutta varmaan voi ajatella esim. niin, että jos mies on oikein komea ja karismaattinen, tyylikäs, sosiaalisesti lahjakas, hyvin kasvatettu (hyvästä, sivistyneestä perheestä), koulutettu ja pärjäävä, niin miltä sinä näytät rinnalla? Oletko vaatimattomamman näköinen, vai menetkö samaan sarjaan etkä erotu ulkonäölläsi vaatimattomamman näköisenä miehen rinnalla? Onko sinut kasvatettu myös hyvin, ja osaat käyttäytyä erilaisissa tilanteissa? Tajuat nyanssieroja etkä rahvastele? Olet sosiaalisesti sulava ja sivistynyt, mielenkiintoinen ihminen etkä myöskään fyysisesti huonossa kunnossa? 

Vierailija
128/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen teinipelle oikeasti jauhaa jostain v#tun tasoista?

Palstamiehet 😄

Vierailija
129/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa 

Vierailija
130/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on yhä edelleen se, että luku- ja kirjoitustaidoton nainen voi saada tasoisensa eli luku- ja kirjoitustaidottoman miehen. Suurin osa täällä tuntuu olevan yllättävän tyhmiä tajutakseen tämän.

Olet ihan väärässä. Aliarvioit ulkonäön vaikutuksen. Jos se lukihäiriöinen mies tai nainen on poikkeuksellisen kaunis tai komea, niin se saa ihan kenet vain. 

Vierailija
131/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset ovat, jokainen Liisa on Brad Pittin arvoinen, kun on kerran päässyt jonkun jääkiekkoilijan patjaksi tinderissä. Onneksi rupsahdatte ja ette kelpaa edes halveksimillenne duunareille vaikka kuinka olisi maisterin paperit jostain Rovaniemen yliopistosta. Kannattaa näitä juttuja lukiessa muistaa, että siellä ruudun takana on vanha ja rupsahtanut lehmä, joka on nuoruudessaan ollut kaunotar. :)

Vierailija
132/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osa tämän palstan naisista sanoo jotain aivan taviksia perusnättejä somettajiakin missitasoisiksi ja lisäksi missit on useina vuosina aika tavallisen nättejä, joten ehkä se on huono vertaus. 

Mutta varmaan voi ajatella esim. niin, että jos mies on oikein komea ja karismaattinen, tyylikäs, sosiaalisesti lahjakas, hyvin kasvatettu (hyvästä, sivistyneestä perheestä), koulutettu ja pärjäävä, niin miltä sinä näytät rinnalla? Oletko vaatimattomamman näköinen, vai menetkö samaan sarjaan etkä erotu ulkonäölläsi vaatimattomamman näköisenä miehen rinnalla? Onko sinut kasvatettu myös hyvin, ja osaat käyttäytyä erilaisissa tilanteissa? Tajuat nyanssieroja etkä rahvastele? Olet sosiaalisesti sulava ja sivistynyt, mielenkiintoinen ihminen etkä myöskään fyysisesti huonossa kunnossa? "

Mutta kuka tuon komeuden on määrittänyt?

Sinusta joku on tavis/perusnätti,  kun taas missikisojen tuomarit olleet sitä mieltä, että on missiainesta. Kumman arviointi on se oikea?

Eli kenen arviointi siitä ulkonäöstä on se absoluuttisen oikea, jolla se numerotaso annetaan?

Vierailija
133/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olet ihan väärässä. Aliarvioit ulkonäön vaikutuksen. Jos se lukihäiriöinen mies tai nainen on poikkeuksellisen kaunis tai komea, niin se saa ihan kenet vain."

Lukuhäiriö on eri asia kuin lukutaidottomuus tai se, että on käynyt pelkän peruskoulun. 

Vierailija
134/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat, jokainen Liisa on Brad Pittin arvoinen, kun on kerran päässyt jonkun jääkiekkoilijan patjaksi tinderissä. Onneksi rupsahdatte ja ette kelpaa edes halveksimillenne duunareille vaikka kuinka olisi maisterin paperit jostain Rovaniemen yliopistosta. Kannattaa näitä juttuja lukiessa muistaa, että siellä ruudun takana on vanha ja rupsahtanut lehmä, joka on nuoruudessaan ollut kaunotar. :)

Peräkammarin Perttiä harmittaa, kun ei ole löytynyt naista? Laske itse sitä rimaa vaikka. 

Vierailija
135/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole mitään käsitystä omasta tasostani, ei realistista eikä epärealistista. 

T. Sinkkunainen

Vierailija
136/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastoman Suomenkin sivuilla näkee usein kuvia kun tajuttoman läskit naiset (maha roikkuu kerroksittain) saavat isoa munaa joltain heitä yli 30 kiloa kevyemmältä mieheltä. Kuvateksit sitten tyyliin "ihanaa isoa melaa Deacon86:lta". Tämä sama  Deacon86 vaan panee niitä timmikroppaisiakin naisia.

Sitten tämä pantu tankkeri monessa kuvatekstissä kyselee, että löytyskö täältä vakkarimiestä vakavaan suhteeseen? He luulevat, että se Deacon on myös heidän parisuhde-tasonsa, ja että miehet ihastelee sitä kun laittavat panokuvia isomunaisen timmimiehen kanssa. He luulevat olevansa haluttuja, kun Deaconkin panee heitä. Sitten heille tuntuu olevan suuri mysteeri kun kukaan ei lämpene heidän parisuhde-ehdotuksilleen.

Sulla ei nyt kyllä oikein suhteellisuudentajua pelaa. Jos naisella on muka kerroksittain roikkuva maha ja nainen on tajuton läski, niin kyllä painoero timmiin mieheen on paljon enemmän kuin 30kg. Ei taida tuossa tapauksessa edes 50kg eroa riittää.

Vierailija
137/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osa tämän palstan naisista sanoo jotain aivan taviksia perusnättejä somettajiakin missitasoisiksi ja lisäksi missit on useina vuosina aika tavallisen nättejä, joten ehkä se on huono vertaus. 

Mutta varmaan voi ajatella esim. niin, että jos mies on oikein komea ja karismaattinen, tyylikäs, sosiaalisesti lahjakas, hyvin kasvatettu (hyvästä, sivistyneestä perheestä), koulutettu ja pärjäävä, niin miltä sinä näytät rinnalla? Oletko vaatimattomamman näköinen, vai menetkö samaan sarjaan etkä erotu ulkonäölläsi vaatimattomamman näköisenä miehen rinnalla? Onko sinut kasvatettu myös hyvin, ja osaat käyttäytyä erilaisissa tilanteissa? Tajuat nyanssieroja etkä rahvastele? Olet sosiaalisesti sulava ja sivistynyt, mielenkiintoinen ihminen etkä myöskään fyysisesti huonossa kunnossa? "

Tässähän tuli paljon sellaista asiaa, mikä ei kuulu tasoteoriaan, koska tasoteoria ei ikinö huomioinut ihmisen persoonaa ja sosiaalisisa taitoja. Sinänsä hyvä listaus sinulta, mutta onko tuollainen mies/nainen kaikkien mielestä korkeatasoinen? Jos itse tulee täysin päonvastaisista piireistä, niin olen huomannut, että ihmiset eivät noita ominaisuuksia oikein arvosta, vaan pitävät nyanssierojen tajuamista turhana hienosteluna, koulutustakin vähän alasta riippuen turhana/käsittämättömänä (etenkään ei tajuta, mikä "pointti" on opiskella pitkälle jos kuitenkaan ei saa huipputuloja) - eli toisin sanoen jokaisen päässä on vähän omanlaisensa tasotaulukko. Lisäksi erityisesi se vaihtelee, millaista ihmistä kukakin pitää mielenkiintoisena.

Mutta lopulta päästään kuitenkin tuohon, mitä ehkä itsekin hait, eli samankaltaisuus toimii. Se on ehkä parempi ohjenuora kuin epämääräisemmät tasoteoriat.

Vierailija
138/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Olet ihan väärässä. Aliarvioit ulkonäön vaikutuksen. Jos se lukihäiriöinen mies tai nainen on poikkeuksellisen kaunis tai komea, niin se saa ihan kenet vain."

Lukuhäiriö on eri asia kuin lukutaidottomuus tai se, että on käynyt pelkän peruskoulun. 

Ei kukaan Suomessa ole lukutaidoton, ellei sitten ole maahanmuuttaja jostakin kehitysmaasta. Se peruskoulunkin käynyt tyyppi löytää puolison jos on riittävän hyvännäköinen tai omaa muita hyviä piirteitä, kuten työteliäisyys ja kyky tehdä rahaa. 

Vierailija
139/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa meemittelyä tämä elämänkumppanuus, kumppanuus, parisuhde, seurustelu, kun oikeasti se mitä haette on s eksiorja.

Älkää naiset langetko.

Vierailija
140/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole mitään käsitystä omasta tasostani, ei realistista eikä epärealistista. 

T. Sinkkunainen

No siis sitä minä tässä juuri haluaisin tietää, että missä nämä itsestään tasonumeroilla puhuvat ovat itsensä "pisteyttäneet"? Eli missä annetaan tuo täysin oikea tasonumero? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi