Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi ihmiset eivät löydä elämänkumppania

Vierailija
28.12.2025 |

Nykyään monet ovat vuosikausia sinkkuina ja eivät yrityksestään huolimatta löydä elämänkumppania. Syy tähän on naisten puolella oleva epärealistinen käsitys omasta tasostaan. 

Miksi heillä on epärealistinen käsitys tasostaan? Jos esim. 9 ja 10-tason miehet ottavat yhteyttä 8 ja 7 -tason naisiin jne, niin he vain hakevat seksiä. Tätä eivät naiset täysin tajua, vaan se sekoittaa heidän päänsä ja hekin luulevat olevansa samalla tasolla. Täysin väärä käsitys. Ylemmän tason mies ei todellakaan aio ryhtyä kunnon seurustelusuhteeseen, vaan hakee pelkästään hetken hupia. Tämä tekee sen, että 8 ja 7 -tason mies ei kelpaa 8 ja 7-tason naiselle. 

Loppupeleissä saat kuitenkin vain itsesi tasoisen kumppanin. Yksinkertaista. 

Kommentit (251)

Vierailija
161/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä. 1-2 vuoden välein. Joskus on samaan aikaankin tunkua.

Vierailija
162/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa rumat arvioivat ulkonäkönsä huomattavasti korkeammalle kuin muut ihmiset, ja kauniit ja komeat arvioivat hieman alemmas kuin muut ihmiset. Keskimäärin lähes jokainen uskoi olevansa 7-8, sekä ne ykköset että ne kympit. Tilanne paheni vielä entisestään rumien miesten kohdalla, jotka aliarvioivat itsensä vieläkin reilummin yläkanttiin. En usko hetkeäkään tuntemattoman arvioon omasta ja muiden ulkonäöstä. Itsensä kasiksi arvioiva mies on todennäköisesti 3, ja plussana vielä todellisuudesta irrallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mt-ongelmia molemmilla sukupuolilla.

- Työtön, köyhä mies kelpaa aika harvalle. Samanlainen nainen selvästi paremmin.

- Sukupuolten poliittiset mielipiteet liian kaukana toisistaan

- Tai sitten ollaan joojoo-ihmisiä, joita ei oikeasti kiinnosta juuri mikään

- Naisilla liikaa valinnanvaraa tindereissä, samoin top20-miehillä

- Miehillä huono itsetunto, huono hygienia, veltto qulli (koska liikaa aikuisviihdettä)

- Naiset tykkää entistä avoimemmin samisnaisista, eivät hae enää edes lievää vastakohtaa itselleen

Niin totta.

Vierailija
164/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen reilusti ylipainoinen (vielä) nainen enkä mä voi mitään sille, että en syty reilusti ylipainoisista miehistä. Myös miehen kasvot, olemus yms. pitää viehättää mua. Ei mulla ole mitään velvollisuutta pakottaa itseäni olemaan sellaisten kanssa jotka ei mua sytytä millään tavalla. Olen mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa.

Mä olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kumpikin näistä miehistä oli normaalipainoisia. Jotenkin kummallinen ajattelutapa, että yksikään ylipainoinen nainen ei voi saada normaalipainoista miestä. Ja ei, kyse ei ole mistään läskifetisteistä, feedereistä tms. Miehet ovat nähneet mut ihmisenä eikä ole märisseet mun kiloista.

En silti oleta, että jokainen normaalipainoinen mies kiinnostuisi musta. Ei yksikään ihminen maailmassa ole sellainen, että hänestä kaikki kiinnostuisivat. Eikä tarvitsekaan kiinnostua. 

Tietysti pullukka voi saada normaalipainoisen kumppanin. 
Itsekään en syty pulleista miehistä tai miehistä joilla on mahaa, jenkkistä, pömppistä.. Ei vaan sytytä, vaikka olisi miten ihana tyyppi ja hoikkana komea. 
Mutta en minä itsekään halua olla pullukka, ja siksi harrastinkin nyt viime viikolla eli jouluviikollakin yhteensä reilu 7h liikuntaa ja viittä eri lajia. Söin myös kohtuudella, vaikka toki meni varmaan plussakaloreille suklaiden vuoksi. Mutta liikunta kompensoi sen verran, ettei puntarilla tai mahassa näy. 

Vierailija
165/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko normaali nainen katselee tosiaankin hyvin hyypiömäistä (luonnehäiriöistä) miestä? Siinä putoaa jo hyvin moni laskuista, joten voi siivilöityä lopulta se ainoa oikea, kun huolehtii itsensä siihen kuntoon.

Vierailija
166/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on täysin väärä. 

Sen pitäisi olla miksi naiset eivät löydä...

Vetoan tähän luettuani ketjun. 

Vierailija
167/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Partinen

Vierailija
168/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku Partinen

Niin.. se paras hyvä neurologi (migreeni).

Vastaus tuli väärään keskusteluun. Anteeksi.

Vierailija
169/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään enää vain 1/4 yli 30-vuotiaista ihmisistä on edes normaalipainoisia. Lisäksi normaalipainon sisällä olevat lölleröt. Addiktiot, yhteisöllisyyden puute ja muu epäsosiaalisuus jne. Onko ihme, jos lapsia ei synny ja sinkkutalouksien määrä kasvaa..

Lisäksi paljon hemmetin tylsiä ihmisiä. Eipä mielenkiintoiset edes halua päästää itseään pönäköitymään. Jotain harvinaisia poikkeustapauksia voi olla, mutta nekin iäkkäitä. 

Vierailija
170/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin sellaiseen että yhtä miestä kuolaa kymmeniä naisia. Mies on kylläkin varattu. Vähän jotenkin outoa.

Vierailija
171/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin sellaiseen että yhtä miestä kuolaa kymmeniä naisia. Mies on kylläkin varattu. Vähän jotenkin outoa.

Varmasti törmäsit. Ellei kyseessä ole julkisuuden henkilö, tuo ei ole totta.

Vierailija
172/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään enää vain 1/4 yli 30-vuotiaista ihmisistä on edes normaalipainoisia. Lisäksi normaalipainon sisällä olevat lölleröt. Addiktiot, yhteisöllisyyden puute ja muu epäsosiaalisuus jne. Onko ihme, jos lapsia ei synny ja sinkkutalouksien määrä kasvaa..

Lisäksi paljon hemmetin tylsiä ihmisiä. Eipä mielenkiintoiset edes halua päästää itseään pönäköitymään. Jotain harvinaisia poikkeustapauksia voi olla, mutta nekin iäkkäitä. 

Tuollaisiahan suurin osa miehistä on. Loput ovat rasisteja, sovinisteja tai asuvat jossain hevon kuusessa.

Vierailija
173/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on todellista totta. Kaikenlaiset naiset kolmekymppisestä ylöspäin aina varmaan yli kuusikymmen vuotiaisiin. Jotkut tekisi mitä vaan että pääsisi lähelle tuota miestä. Hemmetin outoa koska mies on vielä varattu.

Vierailija
174/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, kuka kuolaa ketäkin? 

Vierailija
175/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on todellista totta. Kaikenlaiset naiset kolmekymppisestä ylöspäin aina varmaan yli kuusikymmen vuotiaisiin. Jotkut tekisi mitä vaan että pääsisi lähelle tuota miestä. Hemmetin outoa koska mies on vielä varattu.

Mistä tällaisia saa tietää? En ainakaan itse tiedä YHTÄÄN, kenestä on joku kiinnostunut enkä tiedä ihmisistä, kenestä he ovat kiinnostuneita. Osaatko sinä lukea ajatuksia?

Vierailija
176/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itseäni paremman näköinen mies ja hän halusi kanssani suoraan parisuhteeseen. Joskus käy tuuri. Tykkäisin hänestä vaikka olisi rumempikin.

Suurimmalle osalle naisista se taso on jossain muualla,kuin ulkonäössä. 

Vierailija
177/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksissa rumat arvioivat ulkonäkönsä huomattavasti korkeammalle kuin muut ihmiset, ja kauniit ja komeat arvioivat hieman alemmas kuin muut ihmiset. Keskimäärin lähes jokainen uskoi olevansa 7-8, sekä ne ykköset että ne kympit. Tilanne paheni vielä entisestään rumien miesten kohdalla, jotka aliarvioivat itsensä vieläkin reilummin yläkanttiin. En usko hetkeäkään tuntemattoman arvioon omasta ja muiden ulkonäöstä. Itsensä kasiksi arvioiva mies on todennäköisesti 3, ja plussana vielä todellisuudesta irrallaan. 

Entä sitten? Anna toisten lulla, ja anna myös itsesi luulla. 

Vierailija
178/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällaisia saa tietää? En ainakaan itse tiedä YHTÄÄN, kenestä on joku kiinnostunut enkä tiedä ihmisistä, kenestä he ovat kiinnostuneita. Osaatko sinä lukea ajatuksia?

Itseasiassa jollakin tavalla osaan. Törmäsin sattumalta näihin naisiin ja kaikkia yhdisti jollakin tavalla tämä yksi ja sama mies. 

Vierailija
179/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So?

Vierailija
180/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jollakin tavalla osaan

Miten joku jaksaa miettiä toisten asioita noin paljon, että vaivautuu tekemään spekulointeja ja tulkintoja tuollaisista asioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan