Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi ihmiset eivät löydä elämänkumppania

Vierailija
28.12.2025 |

Nykyään monet ovat vuosikausia sinkkuina ja eivät yrityksestään huolimatta löydä elämänkumppania. Syy tähän on naisten puolella oleva epärealistinen käsitys omasta tasostaan. 

Miksi heillä on epärealistinen käsitys tasostaan? Jos esim. 9 ja 10-tason miehet ottavat yhteyttä 8 ja 7 -tason naisiin jne, niin he vain hakevat seksiä. Tätä eivät naiset täysin tajua, vaan se sekoittaa heidän päänsä ja hekin luulevat olevansa samalla tasolla. Täysin väärä käsitys. Ylemmän tason mies ei todellakaan aio ryhtyä kunnon seurustelusuhteeseen, vaan hakee pelkästään hetken hupia. Tämä tekee sen, että 8 ja 7 -tason mies ei kelpaa 8 ja 7-tason naiselle. 

Loppupeleissä saat kuitenkin vain itsesi tasoisen kumppanin. Yksinkertaista. 

Kommentit (251)

Vierailija
141/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on pelkkää biologiaa, että nainen haluaa lastensa isäksi sen parhaan mahdollisen vaihtoehdon.  Kuinkas muutenkaan?

Vierailija
142/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet, että on huomattavasti kivempi olla sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Kun on standardit korkealla niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. 🤷🏼

Ai niin ja naiset myös käyttävät enemmän mielialalääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisena kysymyksenä minulla olisi, että missä tuo oma taso absoluuttisesti mittautetaan? Niin paljon tulee nykyään luettua viestejä täällä, jossa joku kertoo olevansa tyyliä vähintään seiska, vahva kasi, ysi+ jne.

Niin kuka nuo tasonumerot antaa? Omaan peilikuvaan tottuu, eli itse ei voi täysin arvioida itseään. Minäkin olen mielestäni vähintään kymppi, mutta esimerkiksi missikisojen tuomarit saattaisivat esittää asiasta eriävää mielipidettä. 

Pelkkää lässytystä ja leukojen louskutusta huomion kerjäämiseksi tai siksi, ettei kestä kohdata todellisuuttaan geenijätteenä.

Vierailija
144/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet, että on huomattavasti kivempi olla sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Kun on standardit korkealla niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. 🤷🏼

Ai niin ja naiset myös käyttävät enemmän mielialalääkkeitä.

Etkös sinä juuri siihen pyrikin, tekemään jollekin naiselle huonon suhteen. Ollaan hiljaa, saadaan kalijaa...

Vierailija
145/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole löytänyt puolisoa, ja vika on hänen mielestään naisissa, ei hänessä itsessään. Pelkästään jo tuo valtava katkeruus, sovinistinen lähestymistapa ja negatiivisuus on luotaantyöntävää. Ihan vinkkinä vain. 

Vierailija
146/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat, jokainen Liisa on Brad Pittin arvoinen, kun on kerran päässyt jonkun jääkiekkoilijan patjaksi tinderissä. Onneksi rupsahdatte ja ette kelpaa edes halveksimillenne duunareille vaikka kuinka olisi maisterin paperit jostain Rovaniemen yliopistosta. Kannattaa näitä juttuja lukiessa muistaa, että siellä ruudun takana on vanha ja rupsahtanut lehmä, joka on nuoruudessaan ollut kaunotar. :)

Peräkammarin Perttiä harmittaa, kun ei ole löytynyt naista? Laske itse sitä rimaa vaikka. 

Kyllähän jotain av-mammaa panee, jos saa käyttää paperipussia lisävarusteena, voi muuten tulla oksennus suuhun

Vierailija
147/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole epärealistista käsitystä omasta tasostani, vaan minulla ei ole MITÄÄN käsitystä omasta tasostani. Ei se silti estä minua kiinnostumasta miehistä. Tuskinpa oman tason tietäminenkään siihen vaikuttaisi, kenestä kiinnostun.  Enhän osaa arvioida miestenkään tasoja, eli jos nyt kiinnostuisin jostakusta, en todellakaan tietäisi, onko hän samaa vai eri tasoa kuin minä. Mistä sen edes voisi tietää?

Vierailija
148/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Jos en saa puolisokseni sellaista miestä, jonka haluan, niin olen sitten yksin. Mikä tässä on ongelma?

Se että osallistut tähän keskusteluun. 

Vierailija
149/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisena kysymyksenä minulla olisi, että missä tuo oma taso absoluuttisesti mittautetaan? Niin paljon tulee nykyään luettua viestejä täällä, jossa joku kertoo olevansa tyyliä vähintään seiska, vahva kasi, ysi+ jne.

Niin kuka nuo tasonumerot antaa? Omaan peilikuvaan tottuu, eli itse ei voi täysin arvioida itseään. Minäkin olen mielestäni vähintään kymppi, mutta esimerkiksi missikisojen tuomarit saattaisivat esittää asiasta eriävää mielipidettä. 

Pelkkää lässytystä ja leukojen louskutusta huomion kerjäämiseksi tai siksi, ettei kestä kohdata todellisuuttaan geenijätteenä.

:D

Seeeelvä 😂

Eli liian hankala kysymys oli?

Vierailija
150/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat, jokainen Liisa on Brad Pittin arvoinen, kun on kerran päässyt jonkun jääkiekkoilijan patjaksi tinderissä. Onneksi rupsahdatte ja ette kelpaa edes halveksimillenne duunareille vaikka kuinka olisi maisterin paperit jostain Rovaniemen yliopistosta. Kannattaa näitä juttuja lukiessa muistaa, että siellä ruudun takana on vanha ja rupsahtanut lehmä, joka on nuoruudessaan ollut kaunotar. :)

Peräkammarin Perttiä harmittaa, kun ei ole löytynyt naista? Laske itse sitä rimaa vaikka. 

Kyllähän jotain av-mammaa panee, jos saa käyttää paperipussia lisävarusteena, voi muuten tulla oksennus suuhun

Taidat puhua ihan vain itsestäsi. Ei kukaan halua sinua edes paperipussin kera. Tee jotain. Ei kukaan halua kuulla tällaista valitusta ja naisten haukkumista. 

Vierailija
151/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole epärealistista käsitystä omasta tasostani, vaan minulla ei ole MITÄÄN käsitystä omasta tasostani. Ei se silti estä minua kiinnostumasta miehistä. Tuskinpa oman tason tietäminenkään siihen vaikuttaisi, kenestä kiinnostun.  Enhän osaa arvioida miestenkään tasoja, eli jos nyt kiinnostuisin jostakusta, en todellakaan tietäisi, onko hän samaa vai eri tasoa kuin minä. Mistä sen edes voisi tietää?

Tähän olisi tosiaan nyt mielenkiintoista saada se vastaus, että missä tuo absoluuttisesti oikea tasomittaus annetaan?

Vierailija
152/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osa tämän palstan naisista sanoo jotain aivan taviksia perusnättejä somettajiakin missitasoisiksi ja lisäksi missit on useina vuosina aika tavallisen nättejä, joten ehkä se on huono vertaus. 

Mutta varmaan voi ajatella esim. niin, että jos mies on oikein komea ja karismaattinen, tyylikäs, sosiaalisesti lahjakas, hyvin kasvatettu (hyvästä, sivistyneestä perheestä), koulutettu ja pärjäävä, niin miltä sinä näytät rinnalla? Oletko vaatimattomamman näköinen, vai menetkö samaan sarjaan etkä erotu ulkonäölläsi vaatimattomamman näköisenä miehen rinnalla? Onko sinut kasvatettu myös hyvin, ja osaat käyttäytyä erilaisissa tilanteissa? Tajuat nyanssieroja etkä rahvastele? Olet sosiaalisesti sulava ja sivistynyt, mielenkiintoinen ihminen etkä myöskään fyysisesti huonossa kunnossa? "

Mutta kuka tuon komeuden on määrittänyt?

Sinusta joku on tavis/perusnätti,  kun taas missikisojen tuomarit olleet sitä mieltä,

Missikisojen tuomarit olivat esim. tänä vuonna tällaiset: Anitra Ahtola, Essi Unkuri, Jutta Larm/Jussila/Gustafsberg, Nadi Hammouda ja Henny Harjusola.

Aikaisempina vuosina Miss Suomi-tuomaristossa on ollut mm. Sointu Borg. 

Vierailija
153/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olette ihan vaan taviksia. 
Kyllä sä sen tietäisit, jos olisit mallin töitä tekevä symmetrinen muotovalio, tyylistään tunnettu, sivistynyt ja varakkaasta professoriperheestä tuleva taiteellisesti lahjakas ja mielenkiintoinen ihminen. 

(Esimerkkihenkilö elävästä elämästä, mutta toki hänestäkään ei läheskään kaikki kiinnostu) 

Vierailija
154/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olette ihan vaan taviksia. 
Kyllä sä sen tietäisit, jos olisit mallin töitä tekevä symmetrinen muotovalio, tyylistään tunnettu, sivistynyt ja varakkaasta professoriperheestä tuleva taiteellisesti lahjakas ja mielenkiintoinen ihminen. 

(Esimerkkihenkilö elävästä elämästä, mutta toki hänestäkään ei läheskään kaikki kiinnostu) 

Ja tällaiset EI missään missikisoissa tai mister-kisoissa ole.. 

Tämän vuoden missivoittaja juontaa parhaillaan jotain collegehousukansan nyrkkeilyotteluita, ja takavuosien mister-voittaja ta p e t t i i n jengijuttujen vuoksi itä-Helsingissä pari vuotta sitten.. 

Vierailija
155/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, siis se jäätävä läskikin kelpaisi! Minkä tasoinen mies olet silloin itse, jos saat seksiä tältä av-mammalta?

Vierailija
156/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on yksinkertaisesti siinä ettei osata sitoutua ja ensimmäisen riidan jälkeen lyödään kantapäät yhteen. Ei siis osata enään selvitellä asioita, ehkä ei ole halujakaan siihen.

Vierailija
157/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ongelmani on ylipäätään se etten ole tavannut miestä joka kiinnostaisi fyysisesti, emotionaalisesti ja jonka kanssa elämäntavat, tavoitteet ja arvot sekä huumorintaju mätsäisivät. Olen ollut pitkissä parisuhteissa jotka kaatuivat siihen että mies ei halunnut naimisiin tai lapsia vaan elää sellaista elämää jossa maksan puolet laskuista, siivoan, kokkaan ja olen muuten vaatimattomana huonekaluna. Nuo suhteet ei kirjaimellisesti antaneet yhtään mitään ja kaupanpäällisenä sai kuunnella miten olen vaan tällainen tavan peruna ja mitään romantiikkaa tai efforttia ei miesten osalta näkynyt. Ja nämä miehet olivat ihan tavallisia hekin. Missään ei ole mitään komeiden mahtavien miesten arsenaalia joille en kelpaisi, vaan en tiedä ylipäätään ketään miestä joka kiinnostaisi. 

Vierailija
158/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on yksinkertaisesti siinä ettei osata sitoutua ja ensimmäisen riidan jälkeen lyödään kantapäät yhteen. Ei siis osata enään selvitellä asioita, ehkä ei ole halujakaan siihen.

Entä jos riidellessä huomataan olevan eri tasoja? 🤔

Tai jos riita koskee sitä, että huomasi uuden työkaverin olevan lähempänä omaa tasoa kuin tämä nykyinen kumppani? Kun nämä tasot tuntuvat nyt olevan tärkeitä 🤔

Vierailija
159/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mt-ongelmia molemmilla sukupuolilla.

- Työtön, köyhä mies kelpaa aika harvalle. Samanlainen nainen selvästi paremmin.

- Sukupuolten poliittiset mielipiteet liian kaukana toisistaan

- Tai sitten ollaan joojoo-ihmisiä, joita ei oikeasti kiinnosta juuri mikään

- Naisilla liikaa valinnanvaraa tindereissä, samoin top20-miehillä

- Miehillä huono itsetunto, huono hygienia, veltto qulli (koska liikaa aikuisviihdettä)

- Naiset tykkää entistä avoimemmin samisnaisista, eivät hae enää edes lievää vastakohtaa itselleen

Vierailija
160/251 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilusti ylipainoinen (vielä) nainen enkä mä voi mitään sille, että en syty reilusti ylipainoisista miehistä. Myös miehen kasvot, olemus yms. pitää viehättää mua. Ei mulla ole mitään velvollisuutta pakottaa itseäni olemaan sellaisten kanssa jotka ei mua sytytä millään tavalla. Olen mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa.

Mä olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kumpikin näistä miehistä oli normaalipainoisia. Jotenkin kummallinen ajattelutapa, että yksikään ylipainoinen nainen ei voi saada normaalipainoista miestä. Ja ei, kyse ei ole mistään läskifetisteistä, feedereistä tms. Miehet ovat nähneet mut ihmisenä eikä ole märisseet mun kiloista.

En silti oleta, että jokainen normaalipainoinen mies kiinnostuisi musta. Ei yksikään ihminen maailmassa ole sellainen, että hänestä kaikki kiinnostuisivat. Eikä tarvitsekaan kiinnostua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi