Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan haluaa vakavampaan suhteeseen pettäjän kanssa?

Vierailija
28.12.2025 |

Tarkoitan nyt näitä suhteita jotka alkaa toisen ollessa vielä naimisissa, ja sitten sen pettäjän kanssa ollaan muuttamassa yhteen ja tekemässä lapsia.

Miten joku kuvittelee että tyyppi joka petti aiempaa kumppania ei muka pettäisi tulevia?

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä seksisuhde varatun miehen kanssa on ollut todella katkera täällä palstalla siitä että mies ei jätä vaimoaan. Eikä ole sietänyt sitä että miehellä on seksiä vaimonsa kanssa.. Ei pysty myöskään hyväksymään että miehellä on seksiä myös muiden kanssa, mutta vaimo tuntuu olevan punainen vaate.

Kenellä on muka ollut seksisuhde varatun miehen kanssa? Vai väittääkö narsisti vaimo näin oikeuttaakseen oman pahantekonsa? 

Vierailija
42/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä seksisuhde varatun miehen kanssa on ollut todella katkera täällä palstalla siitä että mies ei jätä vaimoaan. Eikä ole sietänyt sitä että miehellä on seksiä vaimonsa kanssa.. Ei pysty myöskään hyväksymään että miehellä on seksiä myös muiden kanssa, mutta vaimo tuntuu olevan punainen vaate.

Ai kuka? Jos muhun viittaat joka tuossa kertoi, että on ollut seksisuhde varatun kanssa 2,5 vuotta, niin metsään meni nuo sun kirjoitukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on ollut nyt 2,5 vuotta seksisuhde varatun miehen kanssa. En huolisi tätä miestä parisuhteeseen koska hän kykenee tällaiseen pitkäaikaiseen pettämiseen. "

Minä en huolisi kaltaisiasi parisuhteeseen.

Mua kiinnostaa sun mielipide musta yhtä paljon kuin kilo paskaa. Luuletko ihan tosissasi, että mua heilautta mitenkään mitä jokun random vinkuu täällä palstalla. Jotenkin suorastaan huvittavaa tulla kommentoimaan tuollaista tuntemattomasta. :D Enkä mä tätä suhdetta mainosta irl joten ei ihmiset tästä tiedä eikä sitä musta mitenkään näe. 

Vierailija
44/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaltaisesi pitää asian piilossa ja esittää hyvää ihmistä.. 

Vierailija
45/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on muka ollut seksisuhde varatun miehen kanssa? Vai väittääkö narsisti vaimo näin oikeuttaakseen oman pahantekonsa? 

Vaimo voi väittää näin, koska nainen ei suostunut seksisuhteeseen miehen kanssa. Jos vaimo tuli itse nuorempana jätetyksi saman naisen takia, mutta toinen nainen oli jo ehtinyt saada varoituksen ja mies palasi takaisin kakkosvaihtoehdon eli vaimon luo. Narsistin itsetunto ei sellaista kestä, että kahteen kertaan joku yrittää jättää hänet saman naisen vuoksi, joten naisen elämä on tuhottava.

Vierailija
46/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se roikkuu perässä ja yrittää häiriköidä. voi,eikö rakko kaan kelvannutkaan?

Vierailija
47/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit sekoittaa pään. Ei sitä ajattele rationaalisesti jos säännöllinen seksi on jo tullut kuvioihin. Pää alkaa siitä sitten selkiytyä, kun se huuma hälvenee. 

Vierailija
48/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinähän se roikkuu perässä ja yrittää häiriköidä. voi,eikö rakko kaan kelvannutkaan?

Mitähän ihmettä tämäkin kommentti taas tarkoittaa? Jotkut on ihan aineissa, kännissä tai vain päästään sekaisin ja sitten suoltavat tuollaista omituista sontaa tänne mitä kukaan ei ymmärrä.

Vierailija
49/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi väittää näin, koska nainen ei suostunut seksisuhteeseen miehen kanssa. Jos vaimo tuli itse nuorempana jätetyksi saman naisen takia, mutta toinen nainen oli jo ehtinyt saada varoituksen ja mies palasi takaisin kakkosvaihtoehdon eli vaimon luo. Narsistin itsetunto ei sellaista kestä, että kahteen kertaan joku yrittää jättää hänet saman nais

Mieskään mikään terve ollut saati saalis. Vielä kyseli ääneen, makaako se tuleva vaimo vielä lattialla narsistisen tantruminsa jäljiltä. Pitäisikö palata sen luo, kun muualta ei heru kuin kylmiä sanoja.

Vierailija
50/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi väittää näin, koska nainen ei suostunut seksisuhteeseen miehen kanssa. Jos vaimo tuli itse nuorempana jätetyksi saman naisen takia, mutta toinen nainen oli jo ehtinyt saada varoituksen ja mies palasi takaisin kakkosvaihtoehdon eli vaimon luo. Narsistin itsetunto ei sellaista kestä, että kahteen kertaan joku yrittää jättää hänet saman nais

Olipa taas sekavaa settiä. Mitä sä olet vetänyt vai oletko ihan luonnostaan tuollainen?

Vierailija
51/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi seksisuhteistaan huudella ympäriinsä vaikka seksisuhde olisi sinkun kanssa? Ei tuollaiset muille kuulu. Sä voisi opetella lainaamaan viestejä etkä heittää typerästi kommentteja miten sattuu ilman lainauksia. 

-eri

Vierailija
52/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varattu. Nainen oli varattu. Kohtasimme toisemme ja menimme yhteen. Siitä hetkestä on 26 vuotta nyt, edelleen olemme yhdessä onnellisia, lapsiakin on useampi. Vakka löysi kantensa. M44

Vierailija
53/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän tässä esität hyvää ihmistä ja varmasti selän takana moralisoit kaikkia tapaamiasi ihmisiä. Olet juuri sen oloinen ihminen. 

Vierailija
54/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä siltä että tässä joku muu pelaa ihmissuhdepeliä..

Vierailija
55/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei petä, koska uutta arvostaa ja rakastaa.

🤣

.

Turha tälle on nauraa. Itse petin, mutta seuraavaa en. Ei ihmisiä voi laittaa mihinkään muottiin tietämättä koko tarinaa. Noin puolet pettää ja saman verran tulee näin ollen myös petetyksi.

Minäkin petin ruuhkavuosissa, kun se oli ainoa asia, joka oli jotain omaa. Ja nyt elämän ollessa seesteisempää, en enää petä. 

Tuon voisi kertoa niille aikuisille lapsillekin: "Teidän vuoksenne jouduin pettämään teidän isää/ äitiä, kun en muuten saanut teiltä ja vaatimuksiltanne sen siunaaman rauhaa.

Mutta nyt, kun olette aikuistuneet, minun ei enää tarvitse pettää isäänne/ äitiänne."

Vierailija
56/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: olet kovin dramaattinen. Ehkä vaativaa persoonallisuushäiriötä poteva? Onko sinulla myös hyvin jäykät käsitykset vaikkapa sopivasta päivärytmistä tai ravitsemuksesta, taikka lasten pukemisesta eri keliolosuhteissa?

Vierailija
57/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varattu. Nainen oli varattu. Kohtasimme toisemme ja menimme yhteen. Siitä hetkestä on 26 vuotta nyt, edelleen olemme yhdessä onnellisia, lapsiakin on useampi. Vakka löysi kantensa. M44

Sama täällä, 11 yhteistä vuotta takana, ei tosin yhteisiä lapsia koska olimme jo sen elämänvaiheen ohittaneet molemmat. Oma liitto oli kaverisuhde jota ylläpidettiin sovitusti lapsen vuoksi, puolison silloinen seurustelusuhde taas emotionaalisen kiristyksen ja uhkailun sävyttämä ansa, josta hän minua käyttäen pyristeli irti. Ehkä jopa itsellemme hienoisena yllätyksenä suhteestamme kasvoikin kaunis ystävyys ja rakkaustarina.

Vierailija
58/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme ihmistä, jotka ovat kukin tahoillaan aloittaneet pitkän, lähes/yli 10v, parisuhteen ollessaan vielä varattuja. Eli pettivät ensin ja sitten vaihtoivat lennosta. Luvussa on sekä miehiä, että naisia. Osa meni naimisiin ja teki lapsiakin näissä uusissa suhteissaan. Jokaisen näistä parisuhde on sittemmin päättynyt. Arvaatteko miten? Jep, pettäjä petti jälleen ja vaihtoi lennosta uuteen.

Vierailija
59/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei petä, koska uutta arvostaa ja rakastaa.

"Mä pystyn muuttamaan sen"
"Sä olet ihan erilainen kuin x/kukaan kenet olen tavannut"
"Sulle en ikinä tekisi sellaista" :D

Niin. Hän on muuttanut minua. Kuten on moni muukin elämän varrella. Oma lapsi toki eniten, mutta puolisoni ehkä heti seuraavaksi merkittävin henkisen kasvuni kannalta.

Hän on täysin erilainen kuin kukaan ketä aiemmin olen tuntenut. Tapaamistani en osaa sanoa, kyllä ihminen pitää tuntea ennen kuin voi tuollaista analyysia lausua.

En koskaan pettäisi häntä. En toki voi olla varma, ettenkö kyynistyisi, kylmenisi hänelle. Siinähän hänen omat tekemisensä ovat ratkaisevia, enkä voi hänen puolestaan tietenkään vannoa, etteikö hän minua loukkaisi tai vahingoittaisi niin että menettäisin rakkauteni häntä kohtaan. Mutta sen voin sanoa, etten pettäisi, koska kerran koin uskottomuuden seuraukset, enkä enää toista kertaa hairahdu ajamaan itseäni samanlaiseen draamaan.

Oliko vielä muita mielestäsi niin kovin naurettavia väitteitä?

Vierailija
60/161 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat usein todella rikkinäisiä ihmisiä, jotka janoavat huomiota muilta, hyvää tai pahaa. Usein kehuja, arvostusta, ihailua. Pettävältä osapuolelta saa ylistäviä sanoja enemmän kuin vapaalta, joka suhtautuu suhteeseen järkevämmin. Pettäjällä on pelissä koko elämä, hän ottaa ison riskin, ja koska pitkissä suhteissa on välillä tylsiä vaiheita, pettäjä hakee kiksejä ulkopuolisesta suhteesta. Ihailua. Tuo riskinotto ja suhteen huuma on huumetta kolmannelle osapuolelle. Jos pettäjän kumppanin status on korkea, saa kolmas osapuoli myös paremmuuden tunteen.

Henkisesti terve ja ehjä ihminen taas ei tarvitse ulkopuolisen validaatiota omasta kelpoisuudestaan. Ei ihailua, kehuja, ylisanoja.

Narsistiset ihmisen muotoiset ovat addiktoituneita huomioon.

Somessa nämä tunnistaa helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan