Jos rikon hotellihuoneen sängyn vahingossa, olenko korvausvelvollinen?
Olemme siis lomalla hotellissa, minä, siskoni ja aviomieheni. Sisko ja mies nukkuvat parisängyssä, minulle on joku lasten sänky?! Olemme kyllä ilmoittaneet, että kolme aikuista on tulossa, joten jos tuo sänky menee rikki painostani (vahingossa), pitääkö minun maksaa jotain vai onko hotellin virhe?
Kommentit (27)
Enpä tiedä, pitäisikö sinun nyt kyllä ihan hotellin aulasta kysyä, että onko tullut väärä sänky?
Et tietenkään nuku lastensängyssä, aikuinen ihminen. Nukut parisängyssä miehesi kanssa ja hotelli järjestää siskolle oman huoneen. Kuka pervo muutenkaan nukkuu samassa huoneessa tuolla tavalla kuin väitit.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään nuku lastensängyssä, aikuinen ihminen. Nukut parisängyssä miehesi kanssa ja hotelli järjestää siskolle oman huoneen. Kuka pervo muutenkaan nukkuu samassa huoneessa tuolla tavalla kuin väitit.
Ja sitten postaa asiasta kysymyksen vauvapalstalle, eikä esim. kysy respasta. Voi aikoja, voi tapoja.
3 aikuista samassa hotellihuoneessa? Miten köyhiä te olette?
Provo. Kas kun ei ollut vielä mummokin mukana. Hänet voisi majoittaa kylpyammeeseen.
Taasko teillä on reissu? Olet ennenki kysellyt samaa. Ja vastasin silloinkin et minä ja puolisoni vahingossa rikottiin vuodesohvan pohja. Ei siinä mitään,pari siivousemäntää tuli vaihtaa uuden vanerin alle melkein heti. Ei laskua perään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskituloisia, mutta on helpompi viettää lomaa näin, että olemme samassa huoneessa. Ei tarvitse lähteä etsimään jotakuta toisesta huoneesta. Ap
Hehehe sisko ja mies samassa sängyssä, hehehe tajusitteko? Ja ap lastensängyssä heheheje olipas hauska provo hehehehehe
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kas kun ei ollut vielä mummokin mukana. Hänet voisi majoittaa kylpyammeeseen.
Mummon uurna on mukana kyllä ja vaari nukkuu auton katolla suksiboksissa. Viemme häntä haudattavaksi Porvoon multiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään. Mummoni on kuollut. Sitä paitsi, jos olisimme varanneet huoneen minulle ja mummolle, niin sisko ja aviomies olisivat kahdestaan huoneessa. Se voisi olla heille kiusallista. En nyt ihan tajua, mitä haet tällä.
Ap
Yhtä typerä tarina kuin se vitsi, jossa Joakim kysyy isältään, miksi tämän muna maistuu siskon pillulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummon uurna on mukana kyllä ja vaari nukkuu auton katolla suksiboksissa. Viemme häntä haudattavaksi Porvoon multiin.
Ap
Tämä ei ole minä. T: Se oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskituloisia, mutta on helpompi viettää lomaa näin, että olemme samassa huoneessa. Ei tarvitse lähteä etsimään jotakuta toisesta huoneesta. Ap
Miksi sinä et nuku parisängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istutte koko loman kolmeen pekkaan neljänseinän sisällä ja teette mitä? Vedätte kännit ja toisianne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni tulisi siinä ahdasta, olen aika leveä. Siskoni on enemmän hento kedon kukkanen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään. Mummoni on kuollut. Sitä paitsi, jos olisimme varanneet huoneen minulle ja mummolle, niin sisko ja aviomies olisivat kahdestaan huoneessa. Se voisi olla heille kiusallista. En nyt ihan tajua, mitä haet tällä.
Ap
Sinä olisit miehesi kanssa ja sisko mummon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni tulisi siinä ahdasta, olen aika leveä. Siskoni on enemmän hento kedon kukkanen. Ap
Lopeta provoilu, tätä ei usko erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta? Miksi siskollasi ei ole upeaa miljonäärimiestä, joka kustantaisi koko porukan Bahamasaarille?
No kannattaisiko ilmoittaa asiasta hotellin respaan ja pyytää vaihtamaan vuode tai koko huone?