Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
Mitä olen tätä ketjua lukemalla oppinut:
Koskaan ei kotitreffeille, jotta vältän tämän reppanan ja kaikki hänen kaltaisensa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä.
Miehekäs mies tilaa sitä josta pitää. Chiavanukas on hyvää ja terveellistä, miksei miehekäs mies sitä voisi tilata?
Ehkä sinulla on jotain pohdittavaa oman seksuaalisuutesi suhteen jos koet noin mitättömien asioiden vaarantavan turvallisuudentunteesi?
Minusta olisi hienoa jos mies tilaisi chiavanukkaan, terveellinen ruokavalio ja pelottomuus kokeilla erilaisia asioita ovat ehdottomasti plussaa miehessä.
Miestä, joka pelkäisi chiavanukkaan tilaamista homoleiman pelossa, pitäisin selvänä kaappihomona. Homous toki ihan ok, mutta en seurustella haluaisi homon kanssa.
No niinhän minä sanoin. Naisella ei ole mitään syytä seurustella chiavanukkaita tilailevan hinttapulin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä. "
Paskaa. Miehekäs mies tilaa mitä itse haluaa eikä mieti muitten mielipiteitä.
Niin tilaa, mutta miehekäs mies ei halua tilata mitään hinttipuddinkia.
Joku vanukas ei horjuta miehekkään miehen miehuutta. Miehekäs mies tilaa vanukkaan jos siitä pitää, ja suurin osa pitää. Miehekäs mies ei pidä jotain chiavanukasta epämiehekkäänä,eikä myöskään pelkää homoja tai homoleimaa, koska on itsevarma miehuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika hataralla pohjalla on miehuus jos joku chiavanukas sitä horjuttaa... 😂
Kyllä se miehuus on karissut jo aikoja sitten ennen kuin sitä chiavanukasta päätyy pikkurilli pystyssä tilaamaan.
No niinhän minä sanoin. Naisella ei ole mitään syytä seurustella chiavanukkaita tilailevan hinttapulin kanssa.
Naisella ei ole mitään syytä seurustella miehen kanssa, jonka miehuutta chiavanukas uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä. "
Joku vanukas ei horjuta miehekkään miehen miehuutta. Miehekäs mies tilaa vanukkaan jos siitä pitää, ja suurin osa pitää. Miehekäs mies ei pidä jotain chiavanukasta epämiehekkäänä,eikä myöskään pelkää homoja tai homoleimaa, koska on itsevarma miehuudestaan.
Vain hinttapulit pitää jostain hinttivanukkaista.
En tykkää istuskella paikoillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miehuus on karissut jo aikoja sitten ennen kuin sitä chiavanukasta päätyy pikkurilli pystyssä tilaamaan.
Vaikutat aika epämiehekkäältä chiapelossasi. 😢
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole mitään syytä seurustella miehen kanssa, jonka miehuutta chiavanukas uhkaa.
Se on vanukas, se ei uhkaa ketään eikä mitään. Jos hinttapulit tykkää sitä syödä niin syökööt, muut ei syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hinttapulit pitää jostain hinttivanukkaista.
Miksi sinua noin pelottaa miehuutesi katoaminen? Eikö se ole hyvällä pohjalla? Itsetuntoa on mahdollista kehittää, eikä ole pakko pelätä noin paljoa mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aika epämiehekkäältä chiapelossasi. 😢
Hyvä, en naisena haluaisikaan miltään lepakkomieheltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vanukas, se ei uhkaa ketään eikä mitään. Jos hinttapulit tykkää sitä syödä niin syökööt, muut ei syö.
Kyllä sitä miehekäs mies uskaltaa syödä. Miehekästä miestä ei joku vanukas pelota.
Vierailija kirjoitti:
Eli hinttapulin. Ei ole tosiaan naisella mitään syytä heidän kanssaan seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä miehekäs mies uskaltaa syödä. Miehekästä miestä ei joku vanukas pelota.
Miehekäs mies uskaltaa syödä kastematoja koiranpaskastakin, mutta ei syö. Aivan kuten ei syö mitään hinttipuddinkia jos ei kyseessä ole joku haaste tai realityohjelma.
Kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen lääkärimiehen ravintolaan treffeille. Hän vastasi, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen, mutta kahvilaan hän voi mennä. Mietin vaan, että aika erikoista, kun luulisi, että lääkärin ammatissa pitää olla melko sosiaalinen, eikä se muutenkaan ole normaalia tuossa iässä ahdistua siitä, että syö ravintolassa. Tulee mieleen joku 18-vuotias poika, joka ei ole koskaan käynyt missään
Lol, mikä ihmeen vanukaspelko tällä? 😂
Ihan kuin joku välipala voisi olla jotenkin miehuuden viedä tai sitä vähentää! 😂
Minä isä, 74v metsäkoneen kuljettaja syö chiaa. Tulee kuulemma miehekäs kakka, ja maustakin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen lääkärimiehen ravintolaan treffeille. Hän vastasi, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen, mutta kahvilaan hän voi mennä. Mietin vaan, että aika erikoista, kun luulisi, että lääkärin ammatissa pitää olla melko sosiaalinen, eikä se muutenkaan ole normaalia tuossa iässä ahdistua siitä, että syö ravintolassa. Tulee mieleen joku 18-vuotias poika, joka ei ole koskaan käynyt missään
Liikaa tuttuja raflassa syömässä ,)
Vierailija kirjoitti:
Lol, mikä ihmeen vanukaspelko tällä? 😂
Ihan kuin joku välipala voisi olla jotenkin miehuuden viedä tai sitä vähentää! 😂
Minä isä, 74v metsäkoneen kuljettaja syö chiaa. Tulee kuulemma miehekäs kakka, ja maustakin tykkää.
Hinttareilla on usein kakkajutut tosiaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v nainen ja inhoan kahviloita. Niissä on epämukava, levoton olo. (Enkä ole edes käynyt kahvilatreffeillä, vaan pari kertaa hyvän ystaväni kanssa.) Mieluummin leivon itse pullat ja keitän paremmat kahvit kotonani.
Tuttu, rauhallinen ympäristö. Ei ylimääräisiä ihmisiä.
Jos kotitreffit ei ok, niin mieluummin kävisin yhdellä kävelyllä, tai ajeltais pitkä matka autolla johonkin paikkaan. (Paitsi jos vastapuolella joku ökyauto, jota haluaa esitellä.)
Mika Moringkin tykkäsi viedä naisia pitkille autoajeluille.
Samaa mietin, että miksi kukaan haluaisi ajaa "pitkän matkan" puolituntemattoman autossa?
Mieli tekis mutta en voi nyt lähteä treffeille koska olen varattu, sori siitä.