Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1666)
Vierailija kirjoitti:
Jos törmäisin sellaiseen pösilöön joka kuvittelee että se voi Tinderistä woltata itselleen naisen kotiinsa, niin ghostaisin sen heti. Ei olisi sellainen mies, johon viitsisin yhtään enempää aikaani tuhlata.
Minä ghoustaan heti sellaiset naiset, jotka ehdottavat kahvilatreffejä paitsi silloin, jos nainen on todella kaunis. Ainoastaan silloin kannattaa ottaa ja riski ja nähdä vaivaa mennä kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos törmäisin sellaiseen pösilöön joka kuvittelee että se voi Tinderistä woltata itselleen naisen kotiinsa, niin ghostaisin sen heti. Ei olisi sellainen mies, johon viitsisin yhtään enempää aikaani tuhlata.
Minä ghoustaan heti sellaiset naiset, jotka ehdottavat kahvilatreffejä paitsi silloin, jos nainen on todella kaunis. Ainoastaan silloin kannattaa ottaa ja riski ja nähdä vaivaa mennä kahvilaan.
Millaiset on treffit, joiden eteen et näe yhtään vaivaa?
Ei ole perimmäistä syytä. Tykkään kahvilatreffeistä, ne sopivat minulle erittäin hyvin.
Luulisi että kahvila on sellainen kivan neutraali tapaamispaikka ainakin ensimmäisille treffeille. Turvallinen lisäksi kun se on julkista paikkaa missä myös muita ihmisiä?
En voi juoda kofeiinia enkä pidä leivoksista.
Oliko tämä nuorempi vaiko se mainitsemasi vanhempi herrasmiestyyppi.