Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (1659)

Vierailija
201/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia enkä teetä ja tuntuu jotenkin nololta aikuisena ihmisenä tilata jotain limsaa tai mehua juomaksi. Tai jos tilaan vettä, vaikutan pihiltä tai persaukiselta.

Smoothie tai tuorepuristettu mehu eivät ole yhtään noloja aikuiselle. Tai kaakao. Tai vaikkapa joku maustettu vesi. Tai voihan sitä ottaa vaikkapa jonkin herkullisen tuorepuuron ja vettä, tai chiavanukkaan. Terveellisiäkin. 

Ehkä olen itse vanhanaikainen, mutta en kyllä menisi toisille treffeille miehen kanssa. joka tilaa kaakaon tai smoothien. Tai chiavanukkaan. 

Minusta taas on hienoa jos ihmisen itsetunto on sellainen että voi tilata sellaista hyvää josta itse pitää eikä lampaana tilaa sitä mitä kuvittelee muiden häneltä odottavan.

Miehek

Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä. 

Vierailija
202/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsekö siellä kuselle ilman käteistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä. "

Paskaa. Miehekäs mies tilaa mitä itse haluaa eikä mieti muitten mielipiteitä.

Vierailija
204/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla kahvila,mutta julkinen paikka. Jos mies vaatii  naista kotiinsa,hän odottaa pildeä kotiinkuljetuksena. Tai on oikeasti sosiaalisten tilanteiden pelkoinen sekä ujo,mikä sekään ei ole hyvä parisuhteen kannalta. 

Mies haluaa vain suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. On todella yleistä, että nainen käy vain hakemassa ilmaiset miehen tarjoamat virvokkeet, ja sen jälkeen nainen ghoustaa miehen.

Juujuu, varmaan tosi yleistä. Miksi joku nainen sietäisi mielestään tylsää miestä jonkun kahvikupillisen takia? HIenon illallisen takia ehkä, mutta että kahvikupillisen?

Tämä tyyppi ilmeisesti on joko niin p.a. tai ahne, että itse tekisi parin euron vuoksi mitä vaan. Ja kuvittelee että muutkin ovat samanlaisia. 

Vierailija
205/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla kahvila,mutta julkinen paikka. Jos mies vaatii  naista kotiinsa,hän odottaa pildeä kotiinkuljetuksena. Tai on oikeasti sosiaalisten tilanteiden pelkoinen sekä ujo,mikä sekään ei ole hyvä parisuhteen kannalta. 

Mies haluaa vain suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. On todella yleistä, että nainen käy vain hakemassa ilmaiset miehen tarjoamat virvokkeet, ja sen jälkeen nainen ghoustaa miehen.

Juujuu, varmaan tosi yleistä. Miksi joku nainen sietäisi mielestään tylsää miestä jonkun kahvikupillisen takia? HIenon illallisen takia ehkä, mutta että kahvikupillisen?

Lisäksi kahvilatreffeillä kaikki naiset myös ongelmatapaukset. Haluan karsia pelkurit, ahdistushäiriöistä ym. kärsivät naiset jo etukäteen pois. Ei mun juttu tavata sellaisia naisia.

Vierailija
206/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä. 

Miehekäs mies tilaa sitä josta pitää. Chiavanukas on hyvää ja terveellistä, miksei miehekäs mies sitä voisi tilata? 

Ehkä sinulla on jotain pohdittavaa oman seksuaalisuutesi suhteen jos koet noin mitättömien asioiden vaarantavan turvallisuudentunteesi? 

Minusta olisi hienoa jos mies tilaisi chiavanukkaan, terveellinen ruokavalio ja pelottomuus kokeilla erilaisia asioita ovat ehdottomasti plussaa miehessä. 

Miestä, joka pelkäisi chiavanukkaan tilaamista homoleiman pelossa, pitäisin selvänä kaappihomona. Homous toki ihan ok, mutta en seurustella haluaisi homon kanssa. 

Vierailija
207/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kahvilatreffeillä kaikki naiset myös ongelmatapaukset. Haluan karsia pelkurit, ahdistushäiriöistä ym. kärsivät naiset jo etukäteen pois. Ei mun juttu tavata sellaisia naisia. 

Itse kuitenkin olet pelkuri ja ahdistushäiriöinen kun se kahvila ja kahvikupin hinta ovat sinulle niin pelottavia. Siksi sinä niitä treffikumppaneita et löydä ja väniset täällä jatkuvasti näissä tehtailemissasi ketjuissa. 

Vierailija
208/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hataralla pohjalla on miehuus jos joku chiavanukas sitä horjuttaa... 😂

Vierailija
209/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia enkä teetä ja tuntuu jotenkin nololta aikuisena ihmisenä tilata jotain limsaa tai mehua juomaksi. Tai jos tilaan vettä, vaikutan pihiltä tai persaukiselta.

Smoothie tai tuorepuristettu mehu eivät ole yhtään noloja aikuiselle. Tai kaakao. Tai vaikkapa joku maustettu vesi. Tai voihan sitä ottaa vaikkapa jonkin herkullisen tuorepuuron ja vettä, tai chiavanukkaan. Terveellisiäkin. 

Ehkä olen itse vanhanaikainen, mutta en kyllä menisi toisille treffeille miehen kanssa. joka tilaa kaakaon tai smoothien. Tai chiavanukkaan. 

Samaa mieltä! Ei kuulosta miehiseltä mieheltä ollenkaan!

Vierailija
210/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tarjosi bostonkakkua kamomillateen kanssa.

Oispa Bostoni kaccuuuuuu !

Vierailija
211/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä aikaa kahviloissa muutenkaan, joten miksi tutustuisin ihmiseen siellä? 

Vierailija
212/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ei kuulosta miehiseltä mieheltä ollenkaan!

Mies joka pelkää chiavanukasta se vasta epämiehekäs onkin! 😄

Sehän on herkullista, olematta kuitenkaan ällömakeaa. Oikein miehistä munkin puolesta. 

Vierailija
213/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi treffeille miehen kanssa joka pelkää chiavanukasta. 😄

Angstinen, pelokas reppana jonka itsetunto miehenä ei ole vakaalla pohjalla. 

Vierailija
214/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse kuitenkin olet pelkuri ja ahdistushäiriöinen kun se kahvila ja kahvikupin hinta ovat sinulle niin pelottavia. Siksi sinä niitä treffikumppaneita et löydä ja väniset täällä jatkuvasti näissä tehtailemissasi ketjuissa. "

Kahvilatreffeillä tulokset ovat miehen kannalta ala-arvoisia. Se on tärkein syy miksi sinne kahvilaan ei kannata mennä. Naisella on jo lähtökohtaisesti epäluuloa miestä kohtaan, jos hän haluaa treffit kahvilaan tai sitten miehen taloudellinen hyväksikäyttö on naisen mielessä.

Vierailija
215/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse kuitenkin olet pelkuri ja ahdistushäiriöinen kun se kahvila ja kahvikupin hinta ovat sinulle niin pelottavia. Siksi sinä niitä treffikumppaneita et löydä ja väniset täällä jatkuvasti näissä tehtailemissasi ketjuissa. "

Kahvilatreffeillä tulokset ovat miehen kannalta ala-arvoisia. Se on tärkein syy miksi sinne kahvilaan ei kannata mennä. Naisella on jo lähtökohtaisesti epäluuloa miestä kohtaan, jos hän haluaa treffit kahvilaan tai sitten miehen taloudellinen hyväksikäyttö on naisen mielessä.

Mennään sitten museoon tai taidemuseoon. Kirjastokin käy.

Vierailija
216/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsekö siellä kuselle ilman käteistä?

Älä nyt hulluja puhu. Ilman tonnin seteliä et pääse vessasta edes ulos hesassa.

Vierailija
217/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten mene. Me naiset menemme sinne kahvilaan muiden miesten kanssa. Se kun on naiselle järkevin ja fiksuin tapa toimia, ja niin on miehellekin. Fiksu mies ei kutsu naista kotiinsa ennen kuin ovat tutustuneet. 

Miehiä kohtaan epäluuloinen nainen ei lähde treffeille minnekään, ei edes sinne kahvilaan. Eivät naiset halua treffeille epäilyttävien hyypiöiden kanssa vaan jättävät treffit väliin jos se mies epäilyttää. 

Vierailija
218/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kohtaan epäluuloinen nainen ei lähde treffeille minnekään, ei edes sinne kahvilaan. Eivät naiset halua treffeille epäilyttävien hyypiöiden kanssa vaan jättävät treffit väliin jos se mies epäilyttää.  

Tämä. Treffeille lähdetään positiivisella asenteella tutustumaan toiseen ihmiseen. Jos se toinen on epäilyttävä niin sitten treffejä ei yksinkertaisesti tule. Treffeille lähteminenhän on todiste siitä, että nainen ei pidä miestä lähtökohtaisesti vaaraallisena.

Vierailija
219/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ei kutsu tuntemattomia ihmisiä kotiinsa, sukupuolesta riippumatta. Jos kotikutsu tulee niin ihminen ei ole fiksu. Sukupuoleen katsomatta. 

Vierailija
220/1659 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo mutta miehekäs mies ei tilaa jotain hevonvitun chiavanukasta. Vain joku hinttaripuppe tilaa sellaisen eikä naisen ole mitään syydä käydä hinttapulien kanssa treffeillä. "

Paskaa. Miehekäs mies tilaa mitä itse haluaa eikä mieti muitten mielipiteitä.

Niin tilaa, mutta miehekäs mies ei halua tilata mitään hinttipuddinkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan