Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun

Vierailija
27.12.2025 |

Olen 36 vuotta 

Köyhä ja eläkkeellä 

Pienet tissit 

Neitsyt 

Tylsä tavallinen ulkonäkö 

Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko 

En halua olla koko ikääni sinkku 

Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet eläkkeellä? Se on tuossa se rajoittava tekijä.

Vierailija
2/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyssyistä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen, joka haluaa sinut. Ei ole mitään sellaisia miehiä, joiden nyt vaan kuuluu ruveta seurustelemaan kanssasi vain, koska mies on tiettyä "tasoa" ja sinä olet tiettyä "tasoa". Se riippuu ihan siitä, haluatteko te toisenne.

Miehen löytymistä edesauttaa se, jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, niin että tapaat muita ihmisiä ja myös aktiivisesti pyrit tutustumaan uusiin ihmisiin (ei vain haluamiisi miehiin vaan kaikenlaisiin ihmisiin). Vain ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä ja jotka tietävät olemassaolostasi, saattavat kiinnostua sinusta. Jos eläkkeellä ollessasi et paljon tapaa ihmisiä, niin rupea miettimään, mitä voisit tehdä tavataksesi heitä enemmän.

Vierailija
4/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyssyistä 

Millaisista? MT-ongelmat?

Vierailija
5/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen, joka haluaa sinut. Ei ole mitään sellaisia miehiä, joiden nyt vaan kuuluu ruveta seurustelemaan kanssasi vain, koska mies on tiettyä "tasoa" ja sinä olet tiettyä "tasoa". Se riippuu ihan siitä, haluatteko te toisenne.

Miehen löytymistä edesauttaa se, jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, niin että tapaat muita ihmisiä ja myös aktiivisesti pyrit tutustumaan uusiin ihmisiin (ei vain haluamiisi miehiin vaan kaikenlaisiin ihmisiin). Vain ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä ja jotka tietävät olemassaolostasi, saattavat kiinnostua sinusta. Jos eläkkeellä ollessasi et paljon tapaa ihmisiä, niin rupea miettimään, mitä voisit tehdä tavataksesi heitä enemmän.

No harvemmin minä missään käyn 

Netissä minä enimmäkseen roikun ja sen takia varmaan sellaiselle ihmiselle on helpompaa tutustuakin ensin netin kautta 

Vierailija
6/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyssyistä 

Pakko oireet ja keskittymis ja oppimisvaikeudet 

Vierailija
7/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyssyistä 

No niin, nyt päästään asiaan. Tarvitset siis sellaisen miehen joka on hyvin rauhallinen ja kärsivällinen.

Vierailija
8/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin minä missään käyn 

Netissä minä enimmäkseen roikun ja sen takia varmaan sellaiselle ihmiselle on helpompaa tutustuakin ensin netin kautta 

Netissäkin tosiaan voi tutustua uusiin ihmisiin, ja heitä voi sitten tavata kasvotustenkin. Netissäkin uusien tuttavien löytäminen sujuu paremmin silloin, kun siihen aktiivisesti pyrkii juttelemalla paljon mukavan oloisille ihmisille. Toivottavasti käytät myös sellaisia sivuja, joissa käytetään nimiä tai pysyviä nimimerkkejä. Anonyymina on aika paha ystävystyä kenenkään kanssa.

Vierailija
9/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun ! :D

Vierailija
10/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyssyistä 

No niin, nyt päästään asiaan. Tarvitset siis sellaisen miehen joka on hyvin rauhallinen ja kärsivällinen.

Kerrankin elämässäni sain edes jonkun asiallisen kommentin johonkin asiaan 

Joka tapauksessa jos porukoilta kysyttäisi niin pakko oiteenikin on vaan joku tapa/huomionhakua itse en siihen kuitenkaan usko 

Kyllä minä nyt sen voin ihan rehellisesti myöntää että en ainakaan omasta mielestäni pärjää 100% samalla tavalla kuin muut ikäiseni 

En ainakaan omasta mielestäni ihan normaali ole 

Vierailija
11/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyssyistä 

Minun mielestä sulla on mahdollisuudet samanlaiseen miesneitsyeen. 

Vierailija
12/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää joku toinen samassa tilanteessa elävä, eli joko pysyvästi työtön tai toinen eläkeläinen. Joku sellainen oman elämänsä hippi joka puuhailee vaan jotain kotona. Tällaisia voisi löytyä jostain tukiryhmistä yms. Älä kuitenkaan huoli päihdeongelmaista, sellainen puoliso tekee elämästäsi vain huonompaa. Lapset toivottavasti eivät ole sinulla suunnitelmissa, joten puolison iän suhteen voit olla joustava molempiin suuntiin. 

Vierailija
13/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun ! :D

PalstaIncel ihan innostui, notta josko nyt...

Vierailija
14/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mahdollisuudet +38v diplomi-incelnööriin, mutta ei mahiksia lentäjään, lääkäriin tai juristiin ikävä kyllä :(

Vierailija
15/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä juuri muualla käy kuin pyörälenkillä ja kaupassa suurimman osan ajasta olen seinien sisällä ja netissä 

Kerran vuodessa Kreikassa 

Vierailija
16/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 5-kymppisistä työttömistä tai eläkeläisistä voisi löytyä. Eivät ole enää niin nirsoja. Kunhan et ole lihava. 

Vierailija
17/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mahdollisuudet +38v diplomi-incelnööriin, mutta ei mahiksia lentäjään, lääkäriin tai juristiin ikävä kyllä :(

Voi ei! 

Minä kun juuri suunnittelin että isken äitini omalääkärin joka on myös ylilääkäri 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
18/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta tuo eläkeläisyys on kyllä niin punainen lippu. Suuri vaara että on perässävedettävä ja itsesäälissä piehtaroiva raskas riippakivi. Jos persoona on valloittava ja tulee omillaan toimeen, niin sitten voisi olla kyllä mahdollisuuksia. 

Muut ominaisuudet oli neutraaleja tai positiivisia.

Ikätoveri. 

Vierailija
19/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä löytää joku toinen samassa tilanteessa elävä, eli joko pysyvästi työtön tai toinen eläkeläinen. Joku sellainen oman elämänsä hippi joka puuhailee vaan jotain kotona. Tällaisia voisi löytyä jostain tukiryhmistä yms. Älä kuitenkaan huoli päihdeongelmaista, sellainen puoliso tekee elämästäsi vain huonompaa. Lapset toivottavasti eivät ole sinulla suunnitelmissa, joten puolison iän suhteen voit olla joustava molempiin suuntiin. 

Niin no työttömyys nyt ainakin lisääntyy tässä maailmantilanteessa niin voisi olettaa 

Niin en minä mitään huumeidenkäyttäjää halua mutta tupakointi ja alkoholinkäyttö ei haittaa 

Kunhan ei juo liikaa eikä joka päivä 

Ei en ole ajatellut hankkia lapsia olisin jo liian vanhakin siihen ja olen jo neljän lapsen täti 

No en minä nyt ihan mitään papparaista halua että ehkä jotain mun ikäluokkaa oleva 

Ja joku nelikymppinen olisi ihan relevantti omaakin ikääni ajatellen kun itsellänikään ei ole siihen niin kovin pitkä matka 

Ehkä joku semmonen 50v on se kipuraja 

Vierailija
20/50 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta tuo eläkeläisyys on kyllä niin punainen lippu. Suuri vaara että on perässävedettävä ja itsesäälissä piehtaroiva raskas riippakivi. Jos persoona on valloittava ja tulee omillaan toimeen, niin sitten voisi olla kyllä mahdollisuuksia. 

Muut ominaisuudet oli neutraaleja tai positiivisia.

Ikätoveri. 

No valitettavasti en voi tuolle eläkkeelle mitään 

Miehen pitää olla sellainen että hyväksyy sen toisen tai siis puolin ja toisin sellaisena kuin on 

Eihän mistään ihmissuhteesta voi tulla yhtään mitään jos ei hyväksy tai edes yritä hyväksyä tai ymmärtää toista ihmissuhteet edellyttää empatiakykyisyyttä 

Oli kyseessä sitten ystävyyssuhde kaverisuhde perhesuhde tapailusuhde romanttinen suhde tai mikä tahansa 

Mutta ei yksikään ihmissuhde voi toimia ilman empatiakykyisyyttä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi