Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun
Olen 36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Tylsä tavallinen ulkonäkö
Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko
En halua olla koko ikääni sinkku
Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.
Säkin voit poistua mun keskustelusta kun et kykene asialliseen keskusteluun
Pysy myös poissa kaikista muistakin keskusteluistani
Adios ja hyvää loppuelämää
Pikkuisen äreän oloinen olet. Meneekö vuorovaikutuksessa useinkin pinna?
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedän kyllä että joidenkin eläke voi olla suurempikin mutta omani ei ole iso
Enkä tiedä missä vaiheessa väitin että olisin sairas
Ja kyllä minulta kotityöt onnistuu
On onnistunut jo monta vuotta
Miksi sitten työt ei onnistu? Joku syyhän siihen on että olet eläkkeellä, eikä sitä kovin heppoisen syin anneta.
Ps. Ulkonäön suhteen ei kannata myöskään olla nirso. Jos sulle pitäisi olla olla työssäkäyvä, sporttinen ja hyvätukkainen mies, niin koska kysyit itse niin vastaan suorasanaisesti: ei onnistu. Et ole itse kaunis, ja et käy töissä vaan olet vajaakykyinen. Tasoisesi on toinen vajaa kykyinen ei-komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.
Pikkuisen äreän oloinen olet. Meneekö vuorovaikutuksessa useinkin pinna?
Ei kannata uhriutua jos itse ensin aloittaa toisen ihmisen solvaamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedän kyllä että joidenkin eläke voi olla suurempikin mutta omani ei ole iso
Miksi sitten työt ei onnistu? Joku syyhän siihen on että olet eläkkeellä, eikä sitä kovin heppoisen syin anneta.
Ps. Ulkonäön suhteen ei kannata myöskään olla nirso. Jos sulle pitäisi olla olla työssäkäyvä, sporttinen ja hyvätukkainen mies, niin koska kysyit itse niin vastaan suorasanaisesti: ei onnistu. Et ole itse kaunis, ja et käy töissä vaan olet vajaakykyinen. Tasoisesi on toinen vajaa kykyinen ei-komea mies.
Vajaakykyinen??? No voooii keksikö pikku taapero just uuden sanan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Joo olen eläkkeellä mutta kyllä mullakin saa olla mun oma maku ja mun omat kriteerit
Vaikka nyt olenkin tämmönen saastainen köyhä ja eläkeläinen niin ei mun silti tarvitse tyytyä rumaan ja läskiin mieheen saati kaljuun
Mun äitikin on eläkkeellä ja hänellä silti on pitkä komea hyvä tasokas mies
Ei ole lihava eikä kalju mies eikä ruma
Se jos on eläkkeellä ja köyhä ei ole mikään edellytys sille että on jotenkin tyydyttävä rumaan kumppaniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missä vaiheessa väitin olevani ruma?
Sanoin vaan että olen tylsän ja tavallisen näköinen
Sitäpaitsi työnteko ja kotityöt on ihan eri asiat
Te jotka ette osaa keskustella/ilmaista itseänne asiallisesti voitte häipyä keskustelustani ja pysyä jatkossa poissa muistakin keskusteluistani
Ja jos solvaatte minua tai muita keskustelun osanottajia voitte myös häipyä
Minun keskusteluissa on nollatoleranssi kiusaamiselle
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan mainion näköinen, nuorekas mies siinä viidenkymmenen tietämillä.
Äijällä oma pinkka jos ei hyvä niin riittävän kunnossa, ymmärtää naisten tuomat rasitteet, nuorikko sopii hyvin elämäntilanteeseen, ei sellaista muuten saisi, mutta vajaakuntoisena homma voi olla balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan mainion näköinen, nuorekas mies siinä viidenkymmenen tietämillä.
Äijällä oma pinkka jos ei hyvä niin riittävän kunnossa, ymmärtää naisten tuomat rasitteet, nuorikko sopii hyvin elämäntilanteeseen, ei sellaista muuten saisi, mutta vajaakuntoisena homma voi olla balanssissa.
Voiko kommentin tulkita solvaamiseksi?
Jos kyllä niin häivy jos ei saat jäädä keskusteluun
Valinta on täysin sinun
Vierailija kirjoitti:
En ole solvannut ollenkaan, olen muu kommentoija, joka teki huomionsa perustuen useisiin tarpeettoman kitkeriin tervemenneeksitoivotteluihin.
Se, että oletat minun olevan joku solvaajaksi laskemasi tarkoittaa kyllä sitä, että mielesi tuohtuu tai ärtyy tavalla, joka aiheuttanee arjessa hankaluuksia.
Suosittelin sulle jo setämiestä. Mutta ei sellaiset kireätä vajaakuntoista jaksa, kohtuullisesti vajaakuntoisessa on tarpeeksi kannateltavaa jo muutenkin, ei siihen kireilyä kaipaa päälle. Too much, sanoisi amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole solvannut ollenkaan, olen muu kommentoija, joka teki huomionsa perustuen useisiin tarpeettoman kitkeriin tervemenneeksitoivotteluihin.
Se, että oletat minun olevan joku solvaajaksi laskemasi tarkoittaa kyllä sitä, että mielesi tuohtuu tai ärtyy tavalla, joka aiheuttanee arjessa hankaluuksia.
Suosittelin sulle jo setämiestä. Mutta ei sellaiset kireätä vajaakuntoista jaksa, kohtuullisesti vajaakuntoisessa on tarpeeksi kannateltavaa jo muutenkin, ei siihen kireilyä kaipaa päälle. Too much, sanoisi amerikkalainen.
Pelkkä vajaakuntoiseksi haukkuminen on solvaamista
Ja se että olettaa että eläke ja köyhyys olisi syitä asuu laitoksessa
Niin että miten on? Häivytkö suosiolla?
Sanoin muuten yhdessä keskustelussa ettei se haittaisi jos mies olisi työtön tai eläkkeellä
Koska joidenkin tuet voi olla isompia kuin jollakin toisella ihmisellä
Mutta se vaatii että hänen tuet tulisi olla isommat kuin omani että pystymme elämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vajaakuntoiseksi haukkuminen on solvaamista
Ja se että olettaa että eläke ja köyhyys olisi syitä asuu laitoksessa
Niin että miten o
No en nyt kyllä ylikuntoiseksikaan ala sanomaan.
Työikäinen on normaalisti työkuntoinen ja jos työkuntoa ei ole, on jostain vajaa.
Sulle on nyt muutama kandityyppi tässä lueteltu, vaikka enemmän on häröviestejä, vaan ei normaalia vauvatasoa enempää. Että olet saanut vastauksia ja niitä voisi minun mielestäni puida.
Jos haluat sappeasi ja käsittämättömiä rajauksia ja komentoja jakaa, niin se nyt vain upottaa sua enemmän; ja niin muodoin vastaus alkaa menemään muotoon, että juuri minkäänlaista siedettävää ja kelvollista äijää et ole saamassa.
Toki voit asettaa oman puheenpartesi kivemmaksi ja keskitytåän mieshahmoon. Tai kiukuttele pois, mulle ihan sama, mutta voisit kiukutella muualla, ei tää keskustelu sillä etene.
Kokeile siellä oikeassa elämässä. Sittenpähän näät
Vierailija kirjoitti:
Oliko solvaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko solvaamista?
Ei
Minä päätän ketkä tässä keskustelussa keskustelee ja ketkä ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vamma sinulla on jos saa kysyä?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.
Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?
36v neitsyt on melkoinen red flag kuten kyläpyöräkin. T. Mies
Tosiaan varmaan joku toinen mt-keissi kävisi korkkaamassa, jota sellainen kiihottaa.
Häivy mun keskustelusta ja pysy poissa
Ei tämä ole sinun keskustelu vaan julkinen
Häivy mun keskustelusta ja pysy poissa