Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun

Vierailija
27.12.2025 |

Olen 36 vuotta 

Köyhä ja eläkkeellä 

Pienet tissit 

Neitsyt 

Tylsä tavallinen ulkonäkö 

Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko 

En halua olla koko ikääni sinkku 

Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy 

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.

Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?

36v neitsyt on melkoinen red flag kuten kyläpyöräkin. T. Mies

Tosiaan varmaan joku toinen mt-keissi kävisi korkkaamassa, jota sellainen kiihottaa.

Häivy mun keskustelusta ja pysy poissa

Vierailija
62/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.

Säkin voit poistua mun keskustelusta kun et kykene asialliseen keskusteluun

Pysy myös poissa kaikista muistakin keskusteluistani

Adios ja hyvää loppuelämää

Pikkuisen äreän oloinen olet. Meneekö vuorovaikutuksessa useinkin pinna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedän kyllä että joidenkin eläke voi olla suurempikin mutta omani ei ole iso

Enkä tiedä missä vaiheessa väitin että olisin sairas

Ja kyllä minulta kotityöt onnistuu

On onnistunut jo monta vuotta

Miksi sitten työt ei onnistu? Joku syyhän siihen on että olet eläkkeellä, eikä sitä kovin heppoisen syin anneta. 

Ps. Ulkonäön suhteen ei kannata myöskään olla nirso. Jos sulle pitäisi olla olla työssäkäyvä, sporttinen ja hyvätukkainen mies, niin koska kysyit itse niin vastaan suorasanaisesti: ei onnistu. Et ole itse kaunis, ja et käy töissä vaan olet vajaakykyinen. Tasoisesi on toinen vajaa kykyinen ei-komea mies. 

Vierailija
64/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.

Pikkuisen äreän oloinen olet. Meneekö vuorovaikutuksessa useinkin pinna?

Ei kannata uhriutua jos itse ensin aloittaa toisen ihmisen solvaamisen 

Vierailija
65/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedän kyllä että joidenkin eläke voi olla suurempikin mutta omani ei ole iso

Miksi sitten työt ei onnistu? Joku syyhän siihen on että olet eläkkeellä, eikä sitä kovin heppoisen syin anneta. 

Ps. Ulkonäön suhteen ei kannata myöskään olla nirso. Jos sulle pitäisi olla olla työssäkäyvä, sporttinen ja hyvätukkainen mies, niin koska kysyit itse niin vastaan suorasanaisesti: ei onnistu. Et ole itse kaunis, ja et käy töissä vaan olet vajaakykyinen. Tasoisesi on toinen vajaa kykyinen ei-komea mies. 

Vajaakykyinen??? No voooii keksikö pikku taapero just uuden sanan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Joo olen eläkkeellä mutta kyllä mullakin saa olla mun oma maku ja mun omat kriteerit 

Vaikka nyt olenkin tämmönen saastainen köyhä ja eläkeläinen niin ei mun silti tarvitse tyytyä rumaan ja läskiin mieheen saati kaljuun 

Mun äitikin on eläkkeellä ja hänellä silti on pitkä komea hyvä tasokas mies 

Ei ole lihava eikä kalju mies eikä ruma 

Se jos on eläkkeellä ja köyhä ei ole mikään edellytys sille että on jotenkin tyydyttävä rumaan kumppaniin 

Vierailija
66/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä vaiheessa väitin olevani ruma? 

Sanoin vaan että olen tylsän ja tavallisen näköinen 

Sitäpaitsi työnteko ja kotityöt on ihan eri asiat 

Vierailija
67/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette osaa keskustella/ilmaista itseänne asiallisesti voitte häipyä keskustelustani ja pysyä jatkossa poissa muistakin keskusteluistani 

Ja jos solvaatte minua tai muita keskustelun osanottajia voitte myös häipyä 

Minun keskusteluissa on nollatoleranssi kiusaamiselle 

Vierailija
68/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan mainion näköinen, nuorekas mies siinä viidenkymmenen tietämillä.

Äijällä oma pinkka jos ei hyvä niin riittävän kunnossa, ymmärtää naisten tuomat rasitteet, nuorikko sopii hyvin elämäntilanteeseen, ei sellaista muuten saisi, mutta vajaakuntoisena homma voi olla balanssissa.

Vierailija
69/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ihan mainion näköinen, nuorekas mies siinä viidenkymmenen tietämillä.

Äijällä oma pinkka jos ei hyvä niin riittävän kunnossa, ymmärtää naisten tuomat rasitteet, nuorikko sopii hyvin elämäntilanteeseen, ei sellaista muuten saisi, mutta vajaakuntoisena homma voi olla balanssissa.

Voiko kommentin tulkita solvaamiseksi? 

Jos kyllä niin häivy jos ei saat jäädä keskusteluun 

Valinta on täysin sinun 

Vierailija
70/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole solvannut ollenkaan, olen muu kommentoija, joka teki huomionsa perustuen useisiin tarpeettoman kitkeriin tervemenneeksitoivotteluihin.

Se, että oletat minun olevan joku solvaajaksi laskemasi tarkoittaa kyllä sitä, että mielesi tuohtuu tai ärtyy tavalla, joka aiheuttanee arjessa hankaluuksia.

Suosittelin sulle jo setämiestä. Mutta ei sellaiset kireätä vajaakuntoista jaksa, kohtuullisesti vajaakuntoisessa on tarpeeksi kannateltavaa jo muutenkin, ei siihen kireilyä kaipaa päälle. Too much, sanoisi amerikkalainen.

Vierailija
71/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole solvannut ollenkaan, olen muu kommentoija, joka teki huomionsa perustuen useisiin tarpeettoman kitkeriin tervemenneeksitoivotteluihin.

Se, että oletat minun olevan joku solvaajaksi laskemasi tarkoittaa kyllä sitä, että mielesi tuohtuu tai ärtyy tavalla, joka aiheuttanee arjessa hankaluuksia.

Suosittelin sulle jo setämiestä. Mutta ei sellaiset kireätä vajaakuntoista jaksa, kohtuullisesti vajaakuntoisessa on tarpeeksi kannateltavaa jo muutenkin, ei siihen kireilyä kaipaa päälle. Too much, sanoisi amerikkalainen.

Pelkkä vajaakuntoiseksi haukkuminen on solvaamista 

Ja se että olettaa että eläke ja köyhyys olisi syitä asuu laitoksessa 

Niin että miten on? Häivytkö suosiolla? 

Vierailija
72/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin muuten yhdessä keskustelussa ettei se haittaisi jos mies olisi työtön tai eläkkeellä 

Koska joidenkin tuet voi olla isompia kuin jollakin toisella ihmisellä 

Mutta se vaatii että hänen tuet tulisi olla isommat kuin omani että pystymme elämään 

Vierailija
73/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä vajaakuntoiseksi haukkuminen on solvaamista 

Ja se että olettaa että eläke ja köyhyys olisi syitä asuu laitoksessa 

Niin että miten o

No en nyt kyllä ylikuntoiseksikaan ala sanomaan.

Työikäinen on normaalisti työkuntoinen ja jos työkuntoa ei ole, on jostain vajaa.

Sulle on nyt muutama kandityyppi tässä lueteltu, vaikka enemmän on häröviestejä, vaan ei normaalia vauvatasoa enempää. Että olet saanut vastauksia ja niitä voisi minun mielestäni puida.

Jos haluat sappeasi ja käsittämättömiä rajauksia ja komentoja jakaa, niin se nyt vain upottaa sua enemmän; ja niin muodoin vastaus alkaa menemään muotoon, että juuri minkäänlaista siedettävää ja kelvollista äijää et ole saamassa.

Toki voit asettaa oman puheenpartesi kivemmaksi ja keskitytåän mieshahmoon. Tai kiukuttele pois, mulle ihan sama, mutta voisit kiukutella muualla, ei tää keskustelu sillä etene.

Vierailija
74/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile siellä oikeassa elämässä. Sittenpähän näät

Vierailija
75/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko solvaamista? 

Vierailija
76/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun keskusteluni 

Vierailija
77/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko solvaamista? 

Ei

Vierailija
78/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän ketkä tässä keskustelussa keskustelee ja ketkä ei 

Vierailija
79/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vamma sinulla on jos saa kysyä?

-sivusta

Vierailija
80/87 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.

Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?

36v neitsyt on melkoinen red flag kuten kyläpyöräkin. T. Mies

Tosiaan varmaan joku toinen mt-keissi kävisi korkkaamassa, jota sellainen kiihottaa.

Häivy mun keskustelusta ja pysy poissa

Ei tämä ole sinun keskustelu vaan julkinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä