Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun
Olen 36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Tylsä tavallinen ulkonäkö
Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko
En halua olla koko ikääni sinkku
Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: Ei minkäänlaiseen
Miten niin
Niin se vaan on ettei tärkeistä asioista oikein voisi valehdella tai esittää muuta kuin on
Koska siinä vain valehtelee sekä itselleen että muille
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen, joka haluaa sinut. Ei ole mitään sellaisia miehiä, joiden nyt vaan kuuluu ruveta seurustelemaan kanssasi vain, koska mies on tiettyä "tasoa" ja sinä olet tiettyä "tasoa". Se riippuu ihan siitä, haluatteko te toisenne.
Miehen löytymistä edesauttaa se, jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, niin että tapaat muita ihmisiä ja myös aktiivisesti pyrit tutustumaan uusiin ihmisiin (ei vain haluamiisi miehiin vaan kaikenlaisiin ihmisiin). Vain ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä ja jotka tietävät olemassaolostasi, saattavat kiinnostua sinusta. Jos eläkkeellä ollessasi et paljon tapaa ihmisiä, niin rupea miettimään, mitä voisit tehdä tavataksesi heitä enemmän.
Todennäköisimmin yhteinen sävel löytyy eläkkeellä olevan neitsytmiehen kanssa, mutta elämä voi myös yllättää. Rohkeasti vaan tutustumaan ja harrastamaan.
Oletko luonteeltani nykyajan nainen joka vain vihaa miehiä ja käytät miehiä vain hyväksesi?
Sinulle sopii mies, joka on
36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Joku duracelpupu joka ei kahvinkeittoon hyydy.
Vierailija kirjoitti:
No en usko että minkäänlaiseen
Mikä olisi se suurin este?
Anna kun arvaan.... Eläke
Raaka totuus on, että työssäkäyvät miehet eivät tule vilkaisemaan sinuun päinkään.
Pitkäaikaistyöttömät/päihdeongelmaiset/mielenterveysongelmaiset/köyhät työkyvyttömyyseläkeläiset ovat se joukko mistä voit puolison ehkä löytää.
Mitä nuorempi ja kauniimpi olet, sen helpompaa tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle sopii mies, joka on
36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Eli siis minä itse
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet eläkkeellä? Se on tuossa se rajoittava tekijä.
Moni mies voi nähdä tämän plussana, tuohan pysyy kotona ja tekee kaikki kotityöt, riippuen toki mistä syystä tuo on, että onko jotain fyysisiä rajoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Raaka totuus on, että työssäkäyvät miehet eivät tule vilkaisemaan sinuun päinkään.
Pitkäaikaistyöttömät/päihdeongelmaiset/mielenterveysongelmaiset/köyhät työkyvyttömyyseläkeläiset ovat se joukko mistä voit puolison ehkä löytää.
Mitä nuorempi ja kauniimpi olet, sen helpompaa tulee olemaan.
Ikääni en voi vaihtaa ja aika tavallisen näköinen rillipää olen
Ja miten kuvittelet että millä kaksi eläkkeellä olevaa köyhää elää
Niinpä
No vastaavaan kuin sinä itse, ehkä ei neitsyt kuitenkaan välttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies voi nähdä tämän plussana, tuohan pysyy kotona ja tekee kaikki kotityöt, riippuen toki mistä syystä tuo on, että onko jotain fyysisiä rajoituksia?
Onhan se niinkin
Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.
Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.
Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?
Olen aina ajatellut että naimisiin haluan mutta lapsia en siinä on lapsia kerrakseen kun olen neljän täti
Mutta jos se mies löytyisi ja olisi köyhä ja eläkkeellä myös niin ongelma on vaan siinä että millä ihmeellä eläisimme
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on niin työkyvytön että pääsee eläkkeelle, niin todennäköisesti hän ei kykene myöskään hääräämään tehokkaana kotimarttana. Eiköhän se toimintakyky ole kokonaisvaltaisesti aika alhainen.
Vierailija kirjoitti:
36v neitsyt on melkoinen red flag kuten kyläpyöräkin. T. Mies
Tosiaan varmaan joku toinen mt-keissi kävisi korkkaamassa, jota sellainen kiihottaa.
Rehellisesti: Ei minkäänlaiseen