Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun
Olen 36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Tylsä tavallinen ulkonäkö
Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko
En halua olla koko ikääni sinkku
Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.
Säkin voit poistua mun keskustelusta kun et kykene asialliseen keskusteluun
Pysy myös poissa kaikista muistakin keskusteluistani
Adios ja hyvää loppuelämää
Pikkuisen äreän oloinen olet. Meneekö vuorovaikutuksessa useinkin pinna?
Ei kannata uhriutua jos itse ensin aloittaa toisen ihmisen solvaamisen
Kärsitkö paranoijasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet eläkkeellä? Se on tuossa se rajoittava tekijä.
Terveyssyistä
eli olet sellainen läski, joka ei kykene nousemaan portaita valtavien läskiensä vuoksi ja nivelet ovat hajalla ylipainon takia
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette osaa keskustella/ilmaista itseänne asiallisesti voitte häipyä keskustelustani ja pysyä jatkossa poissa muistakin keskusteluistani
Ja jos solvaatte minua tai muita keskustelun osanottajia voitte myös häipyä
Minun keskusteluissa on nollatoleranssi kiusaamiselle
130kg? Läskit voi hikoiluttaa ja pistää vihaksi.
kaikenlaiset mt-vikaiset läskit naiset saavat halutessaan laumoittain miehiä, mutta ap:n spekseillä en mitään kovin laadukasta miestä odottaisi
Mulla on varsin lyhyt muna, mutta aika paksu. Kelpaako?
Aloitus toki keksittyä tasokuraa, mutta halusin silti kertoa, että sitä on monenmoista eläkeläistä ja elämäntapa taiteilijaa, joilla riittää tyttö/poikaystäviä. Kaikkia yhdistää sosiaalisuus ja siksi varmaan itsekin näitä tunnen. Jos on epäsosiaalinen, niin niitä muita ominaisuuksiaan ei edes pääse esittelelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies voi nähdä tämän plussana, tuohan pysyy kotona ja tekee kaikki kotityöt, riippuen toki mistä syystä tuo on, että onko jotain fyysisiä rajoituksia?
eihän tuollaiset läskit tee muuta, kuin makaavat pitsalaatikoiden ja kissanpaskan keskellä odottamassa wolttikuskin tuomaa mättöruokaa. ja depressiovaiheessa eivät uskalla avata ovea edes wolttikuskille, vaan nyhjöttävät pimeässä sohvan takana piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliseen, kilttiin työssäkäyvään mieheen eli siis mieheen, jossa ei ole mitään erikoista.
jätetään ne kilttimiehet nyt pois keskustelusta. ei kukaan nainen kelpuuta kilttimiestä.
kyllä mt-vikainen tuillaelävä ylipainoinen ap ansaitsee jännän miljonäärimiehen, koska onhan ap:lla pilu ja se riittää aina siihen, ettei tarvitse katsella alle 8 arvoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina eli aina saat jonkun
Kiitos tämän halusinkin kuulla i love you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten työt ei onnistu? Joku syyhän siihen on että olet eläkkeellä, eikä sitä kovin heppoisen syin anneta.
Ps. Ulkonäön suhteen ei kannata myöskään olla nirso. Jos sulle pitäisi olla olla työssäkäyvä, sporttinen ja hyvätukkainen mies, niin koska kysyit itse niin vastaan suorasanaisesti: ei onnistu. Et ole itse kaunis, ja et käy töissä vaan olet vajaakykyinen. Tasoisesi on toinen vajaa kykyinen ei-komea mies.
Tai ihan mainion näköinen, nuorekas mies siinä viidenkymmenen tietämillä.
Äijällä oma pinkka jos ei hyvä niin riittävän kunnossa, ymmärtää naisten tuomat rasitteet, nuorikko sopii hyvin elämäntilanteeseen, ei sellaista muuten saisi, mutta vajaakuntoisena homma voi olla balanssissa.
Voiko kommentin tulkita solvaam
kyllä minä sinua solvaan ja päätin jäädä tänne solvaamaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliseen, kilttiin työssäkäyvään mieheen eli siis mieheen, jossa ei ole mitään erikoista.
jätetään ne kilttimiehet nyt pois keskustelusta. ei kukaan nainen kelpuuta kilttimiestä.
kyllä mt-vikainen tuillaelävä ylipainoinen ap ansaitsee jännän miljonäärimiehen, koska onhan ap:lla pilu ja se riittää aina siihen, ettei tarvitse katsella alle 8 arvoisia miehiä.
En minä ole ylipainoinen enkä mt ongelmainen tuilla toki eläkeläisenä elän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
Kumpi pää on pipi?
Nimim. p***u se on hullullakin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta tuo eläkeläisyys on kyllä niin punainen lippu. Suuri vaara että on perässävedettävä ja itsesäälissä piehtaroiva raskas riippakivi. Jos persoona on valloittava ja tulee omillaan toimeen, niin sitten voisi olla kyllä mahdollisuuksia.
Muut ominaisuudet oli neutraaleja tai positiivisia.
Ikätoveri.
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.
Säkin voit poistua mun keskustelusta kun et kykene asialliseen keskusteluun
Pysy myös poissa kaikista muistakin keskusteluistani
Adios ja hyvää loppuelämää
Pikkuisen äreän oloinen olet. Meneekö vuorovaikutuksessa useinkin pinna?
Ei kannata uhriutua jos itse ensin aloittaa toisen ihmisen solvaamisen
Kärsitkö paranoijasta?
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
Kumpi pää on pipi?
Nimim. p***u se on hullullakin.
Miten niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
eli olet sellainen läski, joka ei kykene nousemaan portaita valtavien läskiensä vuoksi ja nivelet ovat hajalla ylipainon takia
Kerroin jo syyt
Pakko oireet ja keskittymis ja oppimisvaikeudet
Lihava en ole
Sanoisin että aloittajalla on aivan samat mahdollisuudet kuin muillakin naisilla!
Esim naapurustossani, tavallinen ok-taloalue, on monenlaisia pariskuntia. On sairaita ja terveitä yhdessä jne. Myös jo nuoresta asti eläkeläisnainen jolla puolisona varakas työssäkäyvä mies.
Myös työssäni näen mitä erilaisempia pariskuntia.
Ei todellakaan tarvitse olla terve, hoikka, kaunis, työssäkäyvä, täydellinen ihminen löytääkseen puolison!
Täysin sokea joka muuta väittää!
Nainen saa aina eli aina saat jonkun