Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun
Olen 36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Tylsä tavallinen ulkonäkö
Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko
En halua olla koko ikääni sinkku
Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet eläkkeellä? Se on tuossa se rajoittava tekijä.
Terveyssyistä
Sellaiseen, joka haluaa sinut. Ei ole mitään sellaisia miehiä, joiden nyt vaan kuuluu ruveta seurustelemaan kanssasi vain, koska mies on tiettyä "tasoa" ja sinä olet tiettyä "tasoa". Se riippuu ihan siitä, haluatteko te toisenne.
Miehen löytymistä edesauttaa se, jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, niin että tapaat muita ihmisiä ja myös aktiivisesti pyrit tutustumaan uusiin ihmisiin (ei vain haluamiisi miehiin vaan kaikenlaisiin ihmisiin). Vain ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä ja jotka tietävät olemassaolostasi, saattavat kiinnostua sinusta. Jos eläkkeellä ollessasi et paljon tapaa ihmisiä, niin rupea miettimään, mitä voisit tehdä tavataksesi heitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
Millaisista? MT-ongelmat?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen, joka haluaa sinut. Ei ole mitään sellaisia miehiä, joiden nyt vaan kuuluu ruveta seurustelemaan kanssasi vain, koska mies on tiettyä "tasoa" ja sinä olet tiettyä "tasoa". Se riippuu ihan siitä, haluatteko te toisenne.
Miehen löytymistä edesauttaa se, jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, niin että tapaat muita ihmisiä ja myös aktiivisesti pyrit tutustumaan uusiin ihmisiin (ei vain haluamiisi miehiin vaan kaikenlaisiin ihmisiin). Vain ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä ja jotka tietävät olemassaolostasi, saattavat kiinnostua sinusta. Jos eläkkeellä ollessasi et paljon tapaa ihmisiä, niin rupea miettimään, mitä voisit tehdä tavataksesi heitä enemmän.
No harvemmin minä missään käyn
Netissä minä enimmäkseen roikun ja sen takia varmaan sellaiselle ihmiselle on helpompaa tutustuakin ensin netin kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
Pakko oireet ja keskittymis ja oppimisvaikeudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
No niin, nyt päästään asiaan. Tarvitset siis sellaisen miehen joka on hyvin rauhallinen ja kärsivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harvemmin minä missään käyn
Netissä minä enimmäkseen roikun ja sen takia varmaan sellaiselle ihmiselle on helpompaa tutustuakin ensin netin kautta
Netissäkin tosiaan voi tutustua uusiin ihmisiin, ja heitä voi sitten tavata kasvotustenkin. Netissäkin uusien tuttavien löytäminen sujuu paremmin silloin, kun siihen aktiivisesti pyrkii juttelemalla paljon mukavan oloisille ihmisille. Toivottavasti käytät myös sellaisia sivuja, joissa käytetään nimiä tai pysyviä nimimerkkejä. Anonyymina on aika paha ystävystyä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
No niin, nyt päästään asiaan. Tarvitset siis sellaisen miehen joka on hyvin rauhallinen ja kärsivällinen.
Kerrankin elämässäni sain edes jonkun asiallisen kommentin johonkin asiaan
Joka tapauksessa jos porukoilta kysyttäisi niin pakko oiteenikin on vaan joku tapa/huomionhakua itse en siihen kuitenkaan usko
Kyllä minä nyt sen voin ihan rehellisesti myöntää että en ainakaan omasta mielestäni pärjää 100% samalla tavalla kuin muut ikäiseni
En ainakaan omasta mielestäni ihan normaali ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä
Minun mielestä sulla on mahdollisuudet samanlaiseen miesneitsyeen.
Yritä löytää joku toinen samassa tilanteessa elävä, eli joko pysyvästi työtön tai toinen eläkeläinen. Joku sellainen oman elämänsä hippi joka puuhailee vaan jotain kotona. Tällaisia voisi löytyä jostain tukiryhmistä yms. Älä kuitenkaan huoli päihdeongelmaista, sellainen puoliso tekee elämästäsi vain huonompaa. Lapset toivottavasti eivät ole sinulla suunnitelmissa, joten puolison iän suhteen voit olla joustava molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun ! :D
PalstaIncel ihan innostui, notta josko nyt...
Sinulla on mahdollisuudet +38v diplomi-incelnööriin, mutta ei mahiksia lentäjään, lääkäriin tai juristiin ikävä kyllä :(
En minä juuri muualla käy kuin pyörälenkillä ja kaupassa suurimman osan ajasta olen seinien sisällä ja netissä
Kerran vuodessa Kreikassa
Sanoisin, että 5-kymppisistä työttömistä tai eläkeläisistä voisi löytyä. Eivät ole enää niin nirsoja. Kunhan et ole lihava.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mahdollisuudet +38v diplomi-incelnööriin, mutta ei mahiksia lentäjään, lääkäriin tai juristiin ikävä kyllä :(
Voi ei!
Minä kun juuri suunnittelin että isken äitini omalääkärin joka on myös ylilääkäri
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Muuten hyvä, mutta tuo eläkeläisyys on kyllä niin punainen lippu. Suuri vaara että on perässävedettävä ja itsesäälissä piehtaroiva raskas riippakivi. Jos persoona on valloittava ja tulee omillaan toimeen, niin sitten voisi olla kyllä mahdollisuuksia.
Muut ominaisuudet oli neutraaleja tai positiivisia.
Ikätoveri.
Vierailija kirjoitti:
Yritä löytää joku toinen samassa tilanteessa elävä, eli joko pysyvästi työtön tai toinen eläkeläinen. Joku sellainen oman elämänsä hippi joka puuhailee vaan jotain kotona. Tällaisia voisi löytyä jostain tukiryhmistä yms. Älä kuitenkaan huoli päihdeongelmaista, sellainen puoliso tekee elämästäsi vain huonompaa. Lapset toivottavasti eivät ole sinulla suunnitelmissa, joten puolison iän suhteen voit olla joustava molempiin suuntiin.
Niin no työttömyys nyt ainakin lisääntyy tässä maailmantilanteessa niin voisi olettaa
Niin en minä mitään huumeidenkäyttäjää halua mutta tupakointi ja alkoholinkäyttö ei haittaa
Kunhan ei juo liikaa eikä joka päivä
Ei en ole ajatellut hankkia lapsia olisin jo liian vanhakin siihen ja olen jo neljän lapsen täti
No en minä nyt ihan mitään papparaista halua että ehkä jotain mun ikäluokkaa oleva
Ja joku nelikymppinen olisi ihan relevantti omaakin ikääni ajatellen kun itsellänikään ei ole siihen niin kovin pitkä matka
Ehkä joku semmonen 50v on se kipuraja
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta tuo eläkeläisyys on kyllä niin punainen lippu. Suuri vaara että on perässävedettävä ja itsesäälissä piehtaroiva raskas riippakivi. Jos persoona on valloittava ja tulee omillaan toimeen, niin sitten voisi olla kyllä mahdollisuuksia.
Muut ominaisuudet oli neutraaleja tai positiivisia.
Ikätoveri.
No valitettavasti en voi tuolle eläkkeelle mitään
Miehen pitää olla sellainen että hyväksyy sen toisen tai siis puolin ja toisin sellaisena kuin on
Eihän mistään ihmissuhteesta voi tulla yhtään mitään jos ei hyväksy tai edes yritä hyväksyä tai ymmärtää toista ihmissuhteet edellyttää empatiakykyisyyttä
Oli kyseessä sitten ystävyyssuhde kaverisuhde perhesuhde tapailusuhde romanttinen suhde tai mikä tahansa
Mutta ei yksikään ihmissuhde voi toimia ilman empatiakykyisyyttä