Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun

Vierailija
27.12.2025 |

Olen 36 vuotta 

Köyhä ja eläkkeellä 

Pienet tissit 

Neitsyt 

Tylsä tavallinen ulkonäkö 

Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko 

En halua olla koko ikääni sinkku 

Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.

Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?

Olen aina ajatellut että naimisiin haluan mutta lapsia en siinä on lapsia kerrakseen kun olen neljän täti 

Mutta jos se mies löytyisi ja olisi köyhä ja eläkkeellä myös niin ongelma on vaan siinä että millä ihmeellä eläisimme 

No millä sinä nyt elät? Et voi olettaa kenenkään työssäkäyvän haluavan kumppania jolta ei työssäkäynti onnistu, siinä on isoin rajoite sinulla. Jos et ole elättäjää löytänyt nuorena niin kyllä se juna meni jo. Joko jäät sinkuksi tai hyväksyt jonkun kaltaisesi köyhän. 

Vierailija
42/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 32 - 34v köyhä kahden tonnin eläkkeellä oleva skitsofreenikko mies? Jos sinullakin olisi työeläkeyhtiön maksama ansioperusteinen eläke, niin voisimme jopa muuttaa Espanjan lämpöön nauttimaan eläkepäivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko luonteeltani nykyajan nainen joka vain vihaa miehiä ja käytät miehiä vain hyväksesi?

Heh heh illan hekotukset

Vierailija
44/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä löytää joku toinen samassa tilanteessa elävä, eli joko pysyvästi työtön tai toinen eläkeläinen. Joku sellainen oman elämänsä hippi joka puuhailee vaan jotain kotona. Tällaisia voisi löytyä jostain tukiryhmistä yms. Älä kuitenkaan huoli päihdeongelmaista, sellainen puoliso tekee elämästäsi vain huonompaa. Lapset toivottavasti eivät ole sinulla suunnitelmissa, joten puolison iän suhteen voit olla joustava molempiin suuntiin. 

Niin no työttömyys nyt ainakin lisääntyy tässä maailmantilanteessa niin voisi olettaa 

Niin en minä mitään huumeidenkäyttäjää halua mutta tupakointi ja alkoholinkäyttö ei haittaa 

Kunhan ei juo liikaa eikä joka päivä 

Ei en ole ajatellut hankkia lapsia olisin jo liian vanhakin siihen ja olen jo neljän lapsen täti 

No en minä

Miten olet sekä neljän lapsen äiti että neitsyt??

Vierailija
45/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka totuus on, että työssäkäyvät miehet eivät tule vilkaisemaan sinuun päinkään.

Pitkäaikaistyöttömät/päihdeongelmaiset/mielenterveysongelmaiset/köyhät työkyvyttömyyseläkeläiset ovat se joukko mistä voit puolison ehkä löytää. 

Mitä nuorempi ja kauniimpi olet, sen helpompaa tulee olemaan. 

Ikääni en voi vaihtaa ja aika tavallisen näköinen rillipää olen 

Ja miten kuvittelet että millä kaksi eläkkeellä olevaa köyhää elää 

Niinpä 

Paremmin kuin yksi eläkkeellä oleva köyhä. Jos suunnittelette rahankäyttönne. Ainakin ruokakulut vähenevät. On halvempaa tehdä ruokaa kahdelle kuin yhdelle. Myös vuokran voi laittaa puoliksi. 

Työssäkäyvää puolisoa et voi saada, koska työssäkäyvä joutuisi kustantamaan elämisesi. Toisen tuilla elävän voit saada. 

Mä toisaalta mietin, miksi edes haluat miehen?  Edes rikkailla ei aina ole helppoa. Jos olet sairas ja köyhä,  ja otat toisen samanlaisen, niin ongelmanne tuplaantuvat. Yritä löytää elämään sisältöä harrastuksista ja ystävistä, äläkä haaveile romanttisesta rakkaudesta. 

Vierailija
46/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.

Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?

36v neitsyt on melkoinen red flag kuten kyläpyöräkin. T. Mies

Tosiaan varmaan joku toinen mt-keissi kävisi korkkaamassa, jota sellainen kiihottaa.

Yksi tyyppi kenen kanssa joskus kirjoittelin semmoset rapeat 10 vuotta niin ainakin sanoi että jos mainitsisin missä tahansa olevani neitsyt niin olisi miehiä jonoksi asti jonottamassa luokseni

Ja sanoi että miehiä kiihoittaa neitsyt naiset oli minkä ikäinen tahansa

Vierailija
47/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti

Olen täti

Lukekaa tarkemmin

Vierailija
48/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde kiinnostanutkaan aiemmin 

Mutta kun tuntuu että kaikki ympärillä olevat seurustelee niin ei sitä itsekään haluaisi olla koko elämää sinkku

Vierailija
49/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän kyllä että joidenkin eläke voi olla suurempikin mutta omani ei ole iso

Enkä tiedä missä vaiheessa väitin että olisin sairas

Ja kyllä minulta kotityöt onnistuu

On onnistunut jo monta vuotta

Vierailija
50/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotta ja kaikki ympärillä olevat seurustelevat? Siis eivät ole avio- tai avoliitossa, perheellisiä tai eronneita? 

Asutko jossain laitoksessa? Luulen, että siit ympäristöstä löydät itsellesi sopivimman kumppanin. 

Vierailija
51/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36-vuotta ja kaikki ympärillä olevat seurustelevat? Siis eivät ole avio- tai avoliitossa, perheellisiä tai eronneita? 

Asutko jossain laitoksessa? Luulen, että siit ympäristöstä löydät itsellesi sopivimman kumppanin. 

Mä toivoin asiallista keskustelua tuoko kommenttisi oli asiallinen?

Mä olen yrittänyt olla asiallinen niin olettaisin sitä samaa myös muilta

Ja tarkoitin lähinnä sitä että kaikki tästä lähipiiristä on parisuhteessa

Äiti ja isäpuoli on naimisissa

Kummitäti ja kummisetä on naimisissa täti ja tädin mies on serkut on

Sisarpuoli on ja jopa sisarpuolen teinityttö seurustelee

Olisin toivonut että sinäkin olisit kyennyt asialliseen keskusteluun

Ja ei en asu laitoksessa vaan ihan kotona

Mikä ihme sinut saa uskomaan että joku asuisi laitoksessa sen takia että on köyhä ja eläkkeellä?

Vierailija
52/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että 5-kymppisistä työttömistä tai eläkeläisistä voisi löytyä. Eivät ole enää niin nirsoja. Kunhan et ole lihava. 

M55 (pitkäaikaistyötön, entinen ylempi keskiluokka) toteaa tähän, että varsin osuvaa ja tarkkanäköistä.

Vierailija
53/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliseen, kilttiin työssäkäyvään mieheen eli siis mieheen, jossa ei ole mitään erikoista.

Vierailija
54/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä pikkusielu joka kuvittelet että eläkkeellä olo ja köyhyys olisi mitään syitä asuu laitoksessa niin sinulle minulla on vain kaksi sanaa

Haista paska ja painu helvettiin

Vierailija
55/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allullehan tää olis passeli eukko. 

Vierailija
56/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vähän yksinkertainen, neitsyt aikamiespoika.

Siinä voisi yhdessä oppia seksin salaisuudet.

Vierailija
57/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allullehan tää olis passeli eukko. 

Allu on mahakas ja kaljuuntuva

En tykkää lihavista enkä kaljuista miehistä

Vierailija
58/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat tässä ketjussa tuntuu kuvittelevan että työkyvyttömyys eläke tarkoittaa sitä että makaa vihanneksena sängyssä

Ei todellakaan tarkoita mitään sellaista

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Minä kyllä kykenen kotitöitä tekemään

Oikea työpaikka ja kotityöt ei ole edes vertailukelpoisia

Kotitöihin pystyy lähes kuka tahansa

Vierailija
59/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti sanoo sulle vielä että sä voit painua helvettiin mun keskustelusta kerran et osaa keskustella asiallisesti ja sulla ei muuten sit ole mitään asiaa jatkossa kommentoida mun juttuihin

Adios ja hyvää loppuelämää

Vierailija
60/64 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.

Säkin voit poistua mun keskustelusta kun et kykene asialliseen keskusteluun

Pysy myös poissa kaikista muistakin keskusteluistani

Adios ja hyvää loppuelämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi