Kertokaa nyt ihan rehellisesti millaiseen mieheen minulla teidän mielestä on mahikset kun
Olen 36 vuotta
Köyhä ja eläkkeellä
Pienet tissit
Neitsyt
Tylsä tavallinen ulkonäkö
Älkääkä nyt vaan sanoko ettei ole mahiksia yhtään mihinkään mieheen pakko olla mahdollisuus edes johonkin mieheen ihan pakko
En halua olla koko ikääni sinkku
Neitsyt ihan sen takia kun olen halunnut odottaa vanhemmalle iälle ja siihen asti kunnes se oikea mies löytyy
Kommentit (64)
Kelpaako 32 - 34v köyhä kahden tonnin eläkkeellä oleva skitsofreenikko mies? Jos sinullakin olisi työeläkeyhtiön maksama ansioperusteinen eläke, niin voisimme jopa muuttaa Espanjan lämpöön nauttimaan eläkepäivistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko luonteeltani nykyajan nainen joka vain vihaa miehiä ja käytät miehiä vain hyväksesi?
Heh heh illan hekotukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä löytää joku toinen samassa tilanteessa elävä, eli joko pysyvästi työtön tai toinen eläkeläinen. Joku sellainen oman elämänsä hippi joka puuhailee vaan jotain kotona. Tällaisia voisi löytyä jostain tukiryhmistä yms. Älä kuitenkaan huoli päihdeongelmaista, sellainen puoliso tekee elämästäsi vain huonompaa. Lapset toivottavasti eivät ole sinulla suunnitelmissa, joten puolison iän suhteen voit olla joustava molempiin suuntiin.
Niin no työttömyys nyt ainakin lisääntyy tässä maailmantilanteessa niin voisi olettaa
Niin en minä mitään huumeidenkäyttäjää halua mutta tupakointi ja alkoholinkäyttö ei haittaa
Kunhan ei juo liikaa eikä joka päivä
Ei en ole ajatellut hankkia lapsia olisin jo liian vanhakin siihen ja olen jo neljän lapsen täti
No en minä
Miten olet sekä neljän lapsen äiti että neitsyt??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raaka totuus on, että työssäkäyvät miehet eivät tule vilkaisemaan sinuun päinkään.
Pitkäaikaistyöttömät/päihdeongelmaiset/mielenterveysongelmaiset/köyhät työkyvyttömyyseläkeläiset ovat se joukko mistä voit puolison ehkä löytää.
Mitä nuorempi ja kauniimpi olet, sen helpompaa tulee olemaan.
Ikääni en voi vaihtaa ja aika tavallisen näköinen rillipää olen
Ja miten kuvittelet että millä kaksi eläkkeellä olevaa köyhää elää
Niinpä
Paremmin kuin yksi eläkkeellä oleva köyhä. Jos suunnittelette rahankäyttönne. Ainakin ruokakulut vähenevät. On halvempaa tehdä ruokaa kahdelle kuin yhdelle. Myös vuokran voi laittaa puoliksi.
Työssäkäyvää puolisoa et voi saada, koska työssäkäyvä joutuisi kustantamaan elämisesi. Toisen tuilla elävän voit saada.
Mä toisaalta mietin, miksi edes haluat miehen? Edes rikkailla ei aina ole helppoa. Jos olet sairas ja köyhä, ja otat toisen samanlaisen, niin ongelmanne tuplaantuvat. Yritä löytää elämään sisältöä harrastuksista ja ystävistä, äläkä haaveile romanttisesta rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän neitsyelle ottajia löytyy mutta jos tuon mainitset niin 99% pyrkijöistä on jotain hulluja ja haluavat vain panna sinua kerran-pari.
Toki lapseton kotiäiti olisi monelle miehelle unelma ratkaisu, riippuu vähän minkälaisia nuo terveysrajoitteet ovat?
36v neitsyt on melkoinen red flag kuten kyläpyöräkin. T. Mies
Tosiaan varmaan joku toinen mt-keissi kävisi korkkaamassa, jota sellainen kiihottaa.
Yksi tyyppi kenen kanssa joskus kirjoittelin semmoset rapeat 10 vuotta niin ainakin sanoi että jos mainitsisin missä tahansa olevani neitsyt niin olisi miehiä jonoksi asti jonottamassa luokseni
Ja sanoi että miehiä kiihoittaa neitsyt naiset oli minkä ikäinen tahansa
En ole äiti
Olen täti
Lukekaa tarkemmin
Ei parisuhde kiinnostanutkaan aiemmin
Mutta kun tuntuu että kaikki ympärillä olevat seurustelee niin ei sitä itsekään haluaisi olla koko elämää sinkku
Ja tiedän kyllä että joidenkin eläke voi olla suurempikin mutta omani ei ole iso
Enkä tiedä missä vaiheessa väitin että olisin sairas
Ja kyllä minulta kotityöt onnistuu
On onnistunut jo monta vuotta
36-vuotta ja kaikki ympärillä olevat seurustelevat? Siis eivät ole avio- tai avoliitossa, perheellisiä tai eronneita?
Asutko jossain laitoksessa? Luulen, että siit ympäristöstä löydät itsellesi sopivimman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
36-vuotta ja kaikki ympärillä olevat seurustelevat? Siis eivät ole avio- tai avoliitossa, perheellisiä tai eronneita?
Asutko jossain laitoksessa? Luulen, että siit ympäristöstä löydät itsellesi sopivimman kumppanin.
Mä toivoin asiallista keskustelua tuoko kommenttisi oli asiallinen?
Mä olen yrittänyt olla asiallinen niin olettaisin sitä samaa myös muilta
Ja tarkoitin lähinnä sitä että kaikki tästä lähipiiristä on parisuhteessa
Äiti ja isäpuoli on naimisissa
Kummitäti ja kummisetä on naimisissa täti ja tädin mies on serkut on
Sisarpuoli on ja jopa sisarpuolen teinityttö seurustelee
Olisin toivonut että sinäkin olisit kyennyt asialliseen keskusteluun
Ja ei en asu laitoksessa vaan ihan kotona
Mikä ihme sinut saa uskomaan että joku asuisi laitoksessa sen takia että on köyhä ja eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 5-kymppisistä työttömistä tai eläkeläisistä voisi löytyä. Eivät ole enää niin nirsoja. Kunhan et ole lihava.
M55 (pitkäaikaistyötön, entinen ylempi keskiluokka) toteaa tähän, että varsin osuvaa ja tarkkanäköistä.
Tavalliseen, kilttiin työssäkäyvään mieheen eli siis mieheen, jossa ei ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä pikkusielu joka kuvittelet että eläkkeellä olo ja köyhyys olisi mitään syitä asuu laitoksessa niin sinulle minulla on vain kaksi sanaa
Haista paska ja painu helvettiin
Allullehan tää olis passeli eukko.
Luultavasti vähän yksinkertainen, neitsyt aikamiespoika.
Siinä voisi yhdessä oppia seksin salaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Allullehan tää olis passeli eukko.
Allu on mahakas ja kaljuuntuva
En tykkää lihavista enkä kaljuista miehistä
Muutamat tässä ketjussa tuntuu kuvittelevan että työkyvyttömyys eläke tarkoittaa sitä että makaa vihanneksena sängyssä
Ei todellakaan tarkoita mitään sellaista
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Minä kyllä kykenen kotitöitä tekemään
Oikea työpaikka ja kotityöt ei ole edes vertailukelpoisia
Kotitöihin pystyy lähes kuka tahansa
Vierailija kirjoitti:
Piti sanoo sulle vielä että sä voit painua helvettiin mun keskustelusta kerran et osaa keskustella asiallisesti ja sulla ei muuten sit ole mitään asiaa jatkossa kommentoida mun juttuihin
Adios ja hyvää loppuelämää
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus! Lopeta nyt jo se vonkaaminen ja leiki vaikka legoilla.
Säkin voit poistua mun keskustelusta kun et kykene asialliseen keskusteluun
Pysy myös poissa kaikista muistakin keskusteluistani
Adios ja hyvää loppuelämää
No millä sinä nyt elät? Et voi olettaa kenenkään työssäkäyvän haluavan kumppania jolta ei työssäkäynti onnistu, siinä on isoin rajoite sinulla. Jos et ole elättäjää löytänyt nuorena niin kyllä se juna meni jo. Joko jäät sinkuksi tai hyväksyt jonkun kaltaisesi köyhän.