Suomi tulee olemaan maailman viimeisiä turvasatamia ilmastonmuutoksen myötä.
Muualla kärsitään tulvista, myrskyistä, kuivuudesta ja merkittävistä sään ääri-ilmiöistä, jotka tuhoavat taloja ja infraa niin, ettei kohta kukaan enää pysty niitä korjaamaan sitä tahtia kuin pitäisi.
Täällä ei mitään katastrofeja tule olemaan.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tai sitten on yritetty tehdä yhteiskunnasta muillekin kuin valkoisille heteromiehille sopiva ja samalla yritetään torjua ilmastonmuutosta, jotta tämä ainoa planeettamme kestäisi elinkelpoisena. Palkaksi tulee kaltaistesi rutinaa milloin mistäkin."
Ei.
Kyllä.
Kommentoin kulttisi vakiovastausta yhdellä sanalla koska se on vakiokamaa joka tulee vastaan joka kerta kun joku kulttisi jäsenistä tulee palstalle vänkäämään. Se ei ansaitse enää tässä vaiheessa mitään älyllistä argumentaatiota vastaukseksi koska se on yli 15 vuotta sitten osoitettu järjestelmällisesti valheeksi.
Tai sitten ainoaa kulttia edustat sinä itse. Tiede ei ole kultti ja luotan sen tuloksiin koska ei ole syytä olla luottamatta.
"Merenpinta ei ole noussut?
https://en.wikipedia.org/wiki/Sea_level_rise"
Ei. Wikipedia-artikkeli on täyttä tuubaa koska sinne voi kuka tahansa aktivisti sepittää mitä haluaa. Voit käydä rannikolla katsomassa ihan itse onko noussut. Voit katsoa satelliittikuvista onko Intian edustalla olevat saaret yhä merenpinnan päällä. No kyllähän ne ovat, jos tuo wikipediatuuba pitäisi paikkansa niin olisivat merenpinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sellainen katastroofi kuin Petteri ja Purra
Suomessa on sellainen katastroofi kuin palstavasemmisto joka ei tajua mistään mitään ja kanavoi loputonta vihaansa kahteen ihmiseen.
Suomessa on sellainen ongelma kuin Petteri ja Purra ja heidän ihmisvihansa sekä sinä ja kaltaisesi tahdottomat myötäilijät, jotka palvotte näitä tyyppejä ja näette olemattomia vihervassareita kaikkialla laittaaksenne kaiken pahan heidän vastuulleen.
Kommenttisi on malliesimerkki siitä silmittömästä vihasta jonka ympärille sepität tarinoita tukemaan ja oikeuttamaan vihaasi. Väität minustakin ihan poskettomia asioita vaikka olen anonyymilla palstalla kommentoinut yhden kommentin verran sinun vihantäyttämää purkaustasi.
Tunnetko sellaisen termin kuin gaslightning? Teet sitä aika usein.
eikö se oo vain kiva että elokapinalla on vähän lämpimämpää leireillä mannerheimintiellä, ehkä pitenee se heidän leireilykausi
"Tai sitten ainoaa kulttia edustat sinä itse. Tiede ei ole kultti ja luotan sen tuloksiin koska ei ole syytä olla luottamatta."
EI ole mitään sellaista asiaa kuin "tiede" tässä asiassa. Ei ole mitään tutkimusta jonka voit toistaa ja todeta että asia on tieteellisen metodin puitteissa todistettavissa kokeellisesti. Sehän on tieteellinen standardi ihan aikuisten oikeasti. Sinä et ole perehtynyt itse yhteenkään tutkimukseen etkä ymmärtäisi jos yrittäisit kuten jo aiemmin sanottiin. Olet pelkästään hesarin, wikipedian ja muiden artikkelien ja mielipiteiden varassa kuten kaikki muutkin ja sinun on aika ymmärtää että maailmankuvasi ei perustu tieteelle vaan uskolle ja ryhmäpaineelle.
Vierailija kirjoitti:
"Tai sitten ainoaa kulttia edustat sinä itse. Tiede ei ole kultti ja luotan sen tuloksiin koska ei ole syytä olla luottamatta."
EI ole mitään sellaista asiaa kuin "tiede" tässä asiassa. Ei ole mitään tutkimusta jonka voit toistaa ja todeta että asia on tieteellisen metodin puitteissa todistettavissa kokeellisesti. Sehän on tieteellinen standardi ihan aikuisten oikeasti. Sinä et ole perehtynyt itse yhteenkään tutkimukseen etkä ymmärtäisi jos yrittäisit kuten jo aiemmin sanottiin. Olet pelkästään hesarin, wikipedian ja muiden artikkelien ja mielipiteiden varassa kuten kaikki muutkin ja sinun on aika ymmärtää että maailmankuvasi ei perustu tieteelle vaan uskolle ja ryhmäpaineelle.
Kuvailit juuri omaa porukkaasi, joka ei kestä eikä ymmärrä tiedettä ja siksi syyttää sitä omista tekemisistään.
"Tunnetko sellaisen termin kuin gaslightning? Teet sitä aika usein."
En, eikä kiinnostakaan. Tämäkin kommenttisi on vain ja ainoastaan yritys murentaa kommenttini uskottavuutta epärehellisin keinoin ja teet niin koska et pysty vastaamaan minulle älyllisesti tai faktapohjaisesti. Olet täysin epärehellinen keskustelija.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ilmastonmuutoksen?
Sen, joka on jo käynnissä ja lämmittää ilmastoa ikävin seurauksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri omaa porukkaasi, joka ei kestä eikä ymmärrä tiedettä ja siksi syyttää sitä omista tekemisistään.
Minulla ei ole mitään porukkaa eikä aikuisten keskustelussa argumentiksi kelpaa "ite oot".
Pohjoismaat on kyllä monella tavalla hieno alue.
💙 💚
Kiinalaiset on alkaneet varautua jo kauan sitten ostamalla kiinteistöjä Suomesta. Lapistakin iso osa on kiinalaisten.
Vierailija kirjoitti:
"Tunnetko sellaisen termin kuin gaslightning? Teet sitä aika usein."
En, eikä kiinnostakaan. Tämäkin kommenttisi on vain ja ainoastaan yritys murentaa kommenttini uskottavuutta epärehellisin keinoin ja teet niin koska et pysty vastaamaan minulle älyllisesti tai faktapohjaisesti. Olet täysin epärehellinen keskustelija.
Kuvailit juuri itseäsi. Koko "keskustelusi" on pelkkää mölinää, jota yrität kääntää minun syykseni, syyttämällä minua siitä, mitä teet itse. Gaslighting tarkoittaa sitä, että yrittää esittää itse tekemänsä asian vastapuolen vikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinne yhteenkin paikkaan rakenneltu taloja uusiksi jo ties miten pitkään vaikka ne käy joku hurrikaani pistämässä silloin tällöin mäsäksi.
Liittyy tähän miten?
Siten ettei se ole mitään uutta ja erikoista. Siellä on niitä hurrikaaneja aina ollut ja silti siellä sinnikkäästi asutaan ja rakennellaan uusiksi.
Kuvailit juuri itseäsi. Koko "keskustelusi" on pelkkää mölinää, jota yrität kääntää minun syykseni, syyttämällä minua siitä, mitä teet itse. Gaslighting tarkoittaa sitä, että yrittää esittää itse tekemänsä asian vastapuolen vikana.
Yhäkään argumetiksi ei kelpaa ite oot.
Kokkarit on siihen mennessä tehneet Suomesta kehitysmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minul
Edustat nimenomaan niitä ihmisiä, jotka eivät osaa keskustella, jotka kiistävät tieteen ja asia-argumentit koska oma mutuilu on paras, syyttävät muita, esittävät perusteettomia väitteitä ja yrittävät projisoida ne muille (näkyy siinä, miten syytät minua "uskomisesta" vaikka esitän tieteellisiä tuloksia, joita itse taas vastaavasti kiistät pelkällä mutuilulla) ja joka leikkii olevansa se aikuinen keskustelussa, vaikka olet vhintään yhtä lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinne yhteenkin paikkaan rakenneltu taloja uusiksi jo ties miten pitkään vaikka ne käy joku hurrikaani pistämässä silloin tällöin mäsäksi.
Liittyy tähän miten?
Siten ettei se ole mitään uutta ja erikoista. Siellä on niitä hurrikaaneja aina ollut ja silti siellä sinnikkäästi asutaan ja rakennellaan uusiksi.
Koska useimmilla ei ole mahdollisuutta lähteä sieltä. Millä rahalla he muka hankkisivat asunnon muualta ja mistä? Missään päin maailmaa ei noin vain voi asettua jollekin randomille tontille ja vielä rakentaakin siihen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Yhäkään argumetiksi ei kelpaa ite oot.
Kuvailinpa vain, mitä olet ihan itse tänne laittanut.
Kommentoin kulttisi vakiovastausta yhdellä sanalla koska se on vakiokamaa joka tulee vastaan joka kerta kun joku kulttisi jäsenistä tulee palstalle vänkäämään. Se ei ansaitse enää tässä vaiheessa mitään älyllistä argumentaatiota vastaukseksi koska se on yli 15 vuotta sitten osoitettu järjestelmällisesti valheeksi.