Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teillä ollut joulua jos mies ei olisi sitä kustantanut?

Vierailija
26.12.2025 |

Miten on?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olisi. 

Vierailija
82/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Olen koko ikäni käynyt töissä ja saanut palkkaa. Meillä, niinkuin kaikissa normaaleissa perheissä, molemmat osallistuvat joulun laittoon niin kustannusten kuin töidenkin osalta.

Se voi toki siellä pimeässä vinttikamarissa olla hämmentävä ajatus.

Eri. Vaikuttaa siltä, että ap on kotoisin lakeuksilta. Sieltä, missä uskonveljet pyörittävät bisneksiä ja naiset vauvatehtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, mutta olisi ollut vain joululauluja, kynttilät ja riisipuuro. Muutama paketti läheisiltä. 

Oikein hyvin olisin pärjännyt  niinkin. Miesteni vuoksi oli yltäkylläinen.

Vierailija
84/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti lahjat mulle ja lapsille, mä hankin ja maksoin kaiken muun. Joten kyllä olisi ollut ihan samanlainen joulu.

Vierailija
85/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustansimme ja laitoimme joulun yhdessä yhteisistä rahoista.

Tottakai jokainen parisuhteessa oleva nainen ajattelee että miehen rahat on yhteisiä rahoja mutta naisen rahat on tietenkin yksin naisen rahoja

Turhaan yrität projisoida naisiin omaa paskuuttasi.

Vierailija
86/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietenkin. En ole eläissäni saanut nauttia sellaisesta ylellisyydestä että mies kustantaisi parisuhteessa enemmän kuin puolet pakollisista menoista. 

Vierailija
88/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet ja naiset käyvät yhtä paljon töissä. Yhden palkkalla kun ei elätetä perhettä. Päälle kotityöt.

Vierailija
89/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy todeta että aloittaja voisi kasvaa mieheksi. Mieshän ei puhu naisille noin. En viitsi edes sanoa millainen puhuu noin.

Vierailija
90/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu oli, miestä ei

Vierailija
91/91 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin ja ostin kaikki lahjat koko perheelle, myös itselleni, omilla rahoillani. Mies osti kinkun ja jouluruuat. Minulta meni siis paljon enemmän aikaa ja rahaa joulun järkkäämiseen. 

Viime vuonna aloitin uudessa työpaikassa juuri joulukuussa ja olin tosi kiireinen. Minun toiveestani kokeiltiin silloin sitä, että mies olisi ostanut lahjat, mutta siitä ei tullut mitään. Mies kyllä lupasi hoitaa homman. Kuitenkaan pari päivää ennen joulua ei ollut vielä mitään ostettuna, ei melkein ideoita mietittynäkään, eikä siinä vaiheessa enää ehtinyt tilailla teinien toiveita nettikaupoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan