Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teillä ollut joulua jos mies ei olisi sitä kustantanut?

Vierailija
26.12.2025 |

Miten on?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Ilmeisesti ap tuntee vain muita Kelapersuja.

Vierailija
22/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei taaskaan osallistunut lasten jouluostosten kustannuksiin ollenkaan. Kaiken joudun maksamaan ite. Sama oli viime vuonna...

Kysssäri. Miksi olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa? Mikä miehessä on viehättänyt, jotta olet lapsia hankkinut hänelle? N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tietoinen, että nykyisin Suomessa myös naiset voivat tienata rahaa, joskus jopa enemmän kuin miehet?

Nämä rikasta miestä hakevat tyhjäpäät ovatkin sitten asia ihan erikseen.

On tietoinen, muttei pidä siitä. Turhake hokee näitä aloituksiaan, koska ei kestä kun naiset eivät ole riippuvaisia miehistä.

Vierailija
24/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme viettäneet ollenkaan joulua, mutta se ei johtunut rahan puutteesta. 

Vierailija
25/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei taaskaan osallistunut lasten jouluostosten kustannuksiin ollenkaan. Kaiken joudun maksamaan ite. Sama oli viime vuonna...

Miksi olet tuollaisen kanssa yhdessä?

Vierailija
26/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti ollut. Mies on työtön ja maksoi kyllä puolet joulun kustannuksista.

Vierailija
27/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammasn kuukauden vei että kaikki lasten toivomat lahjat tuli hommattua, niitä ei peruskaupoista ostella. Mies hieman osallistui lahjoihin ja ruuat maksoi pitkälti. Miten sen siis ottaa. Minulta vei viikkoja saada lahjat kasaan ja toki itseltäkin jokin tonni meni mutta ehkä mieheltä rahallisesti enemmän mut mitään työtä ei tarvinnut tehdä. Lasten kanssa siivottu kaikki ja lahjat pakattu ja hankittu vaatien useamman kuukauden työn.

Vierailija
28/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahtaa nyt aloittajaa ketuttaa kun miehet ei pysty edes joulua kustantamaan.  Miten ne voisikaan kun kahvien tarjoamiseen treffeilläkään ole varaa.

Vierailija
29/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysssäri. Miksi olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa? Mikä miehessä on viehättänyt, jotta olet lapsia hankkinut hänelle? N48

Koska oli pitkä ja komea jännä mies.

Vierailija
30/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja elää itsepintaisesti maailmassa, jossa vain miehillä on rahaa ja naisilla ei muuta vaihtoehtoa kuin totella.

Vierailija
31/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse valmistanut jouluni vuodesta 1988 riippumatta siitä, mikä parisuhdestatukseni on ollut.

Mulle joulut on rakkauden,  kauneuden ja ilon aikaa, ei kaljan ja käteen kiskomista kuten ap:lla.

Ap ei myönnä, että elämä on raskasta kun ei ole naista passaamassa. Mutta sen naisen joulu onkin ihana ilman ap:ta. Täydellinen <3

Vierailija
32/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä olis ollut helppoa ja taloudellisesti vakaata, jos ei olis ollut ensin oma isä ja sittemmin aviomies juomassa kaikki itse tienaamansa ja suuren osan äidin ja vaimonkin tuloista. 

Vierailija
33/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Minä ostin lahjat, kinkun + kaikki muut ruoat ja ja juomat, kuusen ja uudet valot siihen kun vanhat ei enää toimineet. Mies ei ostanut mitään.

Vierailija
34/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika köyhä joulu olisi ollut. Niinpä kun mieheni halusi että vastapalvelukseksi valkaisen peräreikäni, ei siinä auttanut kuin myöntyä.

Vierailija
35/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika köyhä joulu olisi ollut. Niinpä kun mieheni halusi että vastapalvelukseksi valkaisen peräreikäni, ei siinä auttanut kuin myöntyä.

Juujuu Pertti, juujuu.

Vierailija
36/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Sinkku ja pääomatuloja, niin oikein yltäkylläisesti vedin joulun. 

N55

Vierailija
37/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme puoliksi. Meillä molemmilla on rahaa.

Vierailija
38/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ostin kaiken, mies makasi sohvalla.

Kenen rahoilla?

Vierailija
39/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen kanssa yhdessä?

Sitä vartenhan ahne huo ra saa elarit.

Vierailija
40/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä. Itse olen järjestänyt mukavan joulun lapsille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän