Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teillä ollut joulua jos mies ei olisi sitä kustantanut?

Vierailija
26.12.2025 |

Miten on?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on vaikkei kukaan kustantaisikaan mitään. Kalenteri määrää koska on joulu - halusi tai ei - näin länsimaissa ainakin.

Vierailija
42/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Minä meillä maksan lähes kaiken muunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet elää jossain jenkkien tradwife/provider-kuplassa, joka ei istu Suomeen pelkkien tilastojen takia ollenkaan: keskivertoukko tienaa reippaasti alle 4 tonnia kuussa edes bruttona. 

Kovaa provider-meininkiä 2800€/kk, vain Suomessa! :D

Vierailija
44/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konala, kerropa sun joulusta. Kaljaa, viinaa ja röökiä ruudun äärellä runkaten, eikö? 

Ja nyt on tili tyhjä ja ihmettelet yli viikon, miten eläit sen ajan  1,75€ budjetilla.

Vierailija
45/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhoissaan velloo Konalan kakka. Sen joulu meni humalassa kuten useimmat päivät. 

Vierailija
46/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mies kustanna kuin vastikkeen ja autonsa. Joulu on sellainen kuin siitä teen, tänä vuonna perinteinen, mutta etuajassa, koska päivystin, eilen syötiin jo pizzaa ja tänään kevennettiin jauhelihakeittoon. Juustot eivät lopu viikkoon.

Vierailija
47/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasan hoidettiin. Mä hoidin ruoat ja  lahjoissa ostin miehelle Gantin neuleen ja kivat housut. Mies osti mulle maalarin 😀. Saan maalata sisäseinät niin kuin haluan. Tämän lisäksi mies osti meille  Italiaan 2 viikon matkan 

Vierailija
48/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein perheessä se mies on se suurin menoerä, ihan joka kuukausi. täällä nämä naisvihaa lietsovat tekevät aloituksia jotta voisivat alentaa naista ja nostaa miehen jalustalle. 

Vierailija
49/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätän ihan itse itseni, Konala. Sinä kuitenkin loisit Kelapersuna.

Kumpi meistä on taloudellisesti riippumaton ja toimintakykyinen?

Minä.

Kumpi meistä on sekaisin?

En minä. 

Kumpi kitisee joka jumalan päivä?

Sinä. 

Olet yhteiskunnan loinen ja miesvauva. Tarvitset edunvalvojan  joka antaa sulle viikotrain vähän taskurahaa lääkkeisiin, hammastahnaan ja sellaiseen.

Vierailija
50/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on häkissä joten hoidin kaikki. Onneks ehti tehdä tarpeeks rahaa ennen ku joutui lähtee

Vierailija
51/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

usein perheessä se mies on se suurin menoerä, ihan joka kuukausi. täällä nämä naisvihaa lietsovat tekevät aloituksia jotta voisivat alentaa naista ja nostaa miehen jalustalle. 

Ne on piilohomoja. Se siinä koomista onkin. 

Vierailija
52/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:na maksan kaiken omasta pussista muutenkin. Ei joulu sitä muuta.

Vierailija
53/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan noin 2000€/kk enemmän,kuin miesystävä joten seuraava typerä kysymys.

Vierailija
54/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2025 on ihan ok olla avoimesti homo. Lopeta naisten kiusaaminen ja ala jahdata muita miehiä. Kyllä ne opettaa sut ottamaan jouluhalkoa persuun ja parantamaan ulkonäköäsi. Mieskin voi käyttää kosmetiikkaa ja käydä salilla ja rasvaimussa.

Vierailija
55/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Minä kustansin ja ns järjestin

Vierailija
56/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joulu, muttei miestä.

Vierailija
57/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nainen tyhjensi ja siivosi auton, laittoi auton ajokuntoon, tarkasti ilmanpaineet, öljyt ja pissaveden ennen kuin löhdettiin ajamaan rukalle mökille nainen tietenkin ratissa. 

Tulee eittämättäkin mieleen näistä kuka teki ja mitä -jutuista, että miesten tekemällä työllä ei ole mitään arvoa. Mies on automaattisesti perheen kuskikin. 

Vierailija
58/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka haluaa juhlia ja järjestää. Oli sit mies tai nainen yleensä miehet ei ole kovin kiinnostuneita koko joulusta niin miksi siitä pitäs maksaa?

Vierailija
59/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä nainen tyhjensi ja siivosi auton, laittoi auton ajokuntoon, tarkasti ilmanpaineet, öljyt ja pissaveden ennen kuin löhdettiin ajamaan rukalle mökille nainen tietenkin ratissa. 

Tulee eittämättäkin mieleen näistä kuka teki ja mitä -jutuista, että miesten tekemällä työllä ei ole mitään arvoa. Mies on automaattisesti perheen kuskikin. 

Naisen tekemä metatyö, mitä tehdään rukalla on arvokkaampaa kuin miehen istuminen auton ratissa 6h. Koska eihän se mies siinä mitään tee

Vierailija
60/66 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, joulu oli ja on ollut aina - ihan itse kustannettuna. Eikö olekin ihmeellistä, varsinainen joulun ihme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi