Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin kyselyistä jää usein paha mieli

Vierailija
23.12.2025 |

Olen usein huomannut että kaverini tapa kysellä asioistani ei ole sellaista normaalia juttelua, vaan enemmänkin kuulustelua hieman ivallisella ilmeellä höystettynä. Minulle on tulossa kiva joulu, mutta joulumieleni sai pienen kolauksen siitä miten tenttasi ihme asioita. Tuli seinää vasten ahdistettu olo. En tiedä saako kukaan kiinni mitä tarkoitan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin välit poikki muutama vuosi sitten tuollaiseen tyyppiin. Vaikka kuinka kiva oloni oli ja positiivisia juttuja oli tapahtunut, hän aina pyrki latistamaan fiilistä ihan kaikessa. Ei ole ollut ikävä. Suosittelen sinulle samaa temppua. Et tarvitse tuollaista vihollista elämääsi, kaverihan tuo ei ole. 

Nimenomaan tämä. Ja se latistaminen on hienovaraista, näennäisesti olevinaan ystävällistä mutta kysymys tai kommentti on latistava, että tulee huono mieli. Nämä joulukysymyksetkin oli semmoisia tonkivia. Vastasin myönteisesti ja ympäripyöreästi ja kivoja asioita, mutta kaivoi niin kauan että tulee joku ei-vastaus. Minusta suorastaan tökeröä yksittäisenä kysymyksenä udella raha- tai lahjakäytännöistä. Ne ei tulleet keskustelun lomassa luontevasti.

Olen pettynyt, kun olen ollut itse myötäelämässä hänen elämänsä huippuhetkiä. Ja koittanut aina ka

Tämähän se näissä pahoissa ja ilkeissä ihmisissä on tyypillistä, että heitä tulee nostaa läpi elämän mutta itse he painavat toisia alas aina mahdollisuuden tullen. Ei muuta kuin katkaiset välit ikäviin tyyppeihin. Se olkoon pitkäikäinen joululahja itsellesi. Hyvää joulua! 

Vierailija
42/42 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla