Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?
Mitä mieltä te olette:
jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?
Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kysynyt. Miksi edes kysyä, ihmiset kuitenkin vaan valehtelevat tuollaisesta asiasta.
Jep. Kokemusta on tästä, että olen vastannut rehellisesti mutta kysyjä on pitänyt sitä valeena. Kaksi tyyppiä siis tuota on kysynyt, molemmille olen vastannut ja toisen mielestä valehtelin määrää pienemmäksi ja toisen mielestä suuremmaksi :D
Tässä ei voi voittaa. Tai siis tässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Näin keski-iässä ei todella ole enää väliä miten monta seksikumppania joskus vuosikymmeniä sitten on ollut. Miehellä jolla vain neljä seksikumppania ennen minua, oli ollut useamman vuoden suhde. Mähän voisin olla tuostakin kateellinen kun ei itsellä ollut mitään tärkeää ennen häntä. Mutten ollut tai ole. Uskon kaiken lisäksi että olen ollut hyvä vaimo. Mielelläni hoidin kodin ja lapset. En katsellut vieraita miehiä.
Sinulla ei siis ole ollut mitään tärkeää ennen miestäsi.. Olet siis mitättömyyksille ja ei tärkeille jakanut itseäsi koko aikaisemman elämän. Tämä on suorastaan surkuhupaisaa, siksi ei sahapukeille
Mitä sinä panopuu oikein vikiset?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sekaikumppanilta saa kysyä seksikumppaniwn määrästä. Olettehan seksikumppaneita.
No ei ehkä välttämättä kokonaismäärää, mutta viimeisen parin-kolmen vuoden ajalta koska on ihan hyvä tietää kuinka ison porukan kanssa sitä seksiä on harrastamassa mutkan kautta. Kondomi kun ei suojaa kaikelta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyä saa, vastausta ei saa vaatia. Ja kannattaa myös miettiä minkälaisen kuvan itsestään tuollaisella kysymyksellä antaa.
Itse ajattelisin että sairaalloisen mustasukkainen.
Taitaa sinullakin olla pari nollaa numerossa kun asenne on tuo. Hyökkäys on paras puolustus tunnetusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on naurettavaa kysellä näitä ylipäätään. Mulla ei kauheesti niitä ole, eikä haittaa vaikka toisella olisi ollut sata. Entiset elämät ei kuulu nykyiseen suhteeseen, jos oma perusta on kunnossa. En minäkään ole se sama ihminen joka olin 10v sitten, ja toivon ettei kumppanikaan ole.
Tikulla silmään joka vanhoja muistelee
Mutta kun minäkään en vieraile missään mälliämpärissä..
Vierailija kirjoitti:
Näin keski-iässä ei todella ole enää väliä miten monta seksikumppania joskus vuosikymmeniä sitten on ollut. Miehellä jolla vain neljä seksikumppania ennen minua, oli ollut useamman vuoden suhde. Mähän voisin olla tuostakin kateellinen kun ei itsellä ollut mitään tärkeää ennen häntä. Mutten ollut tai ole. Uskon kaiken lisäksi että olen ollut hyvä vaimo. Mielelläni hoidin kodin ja lapset. En katsellut vieraita miehiä.
Minä en edes keski-iässä vieraile mälliämpärissä, sen verran itsekunnioitusta löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki.
miten niin on valtava hälytysmerkki`? Se on ihan normaali kysymys.
Ei ole todellakaan normaali kysymys. Enkä itse ainakaan kysyisi, en ole ikinä kysynyt. Jotkut ovat kysymätt kertoneet. En yhtään ymmärrä, miksi tällaista kysytään. Ja ilman muuta pidän hälytysmerkkinä varsinkin, jos joku uusi tuttavuus utelisi moista.
N54
Ei ole kukaan koskaan kysynyt. Enkä minä ole kysynyt keneltäkään. Ihmettelisin, mitä hän tiedolla tekee. Yleensä ottaen omasta seksuaalisuudestaan epävarma luultavasti voisi tuollaisen kysymyksen heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sekaikumppanilta saa kysyä seksikumppaniwn määrästä. Olettehan seksikumppaneita.
No ei ehkä välttämättä kokonaismäärää, mutta viimeisen parin-kolmen vuoden ajalta koska on ihan hyvä tietää kuinka ison porukan kanssa sitä seksiä on harrastamassa mutkan kautta. Kondomi kun ei suojaa kaikelta.
Kuule kyllä sen herpeksen voi saada, vaikka olisi vain yhden tai kahden kanssa.
Entinen miesystävä kysyi. Ja turpaan tuli myöhemmin. Sairaalloisen mustasukkainen oli ja itse petti. Että ei todellakaan ole terveen ihmisen merkki.
Saa kysyä, ei ole pakko vastata.
Voit aina lähteä pois, eikä siitä tarvitse tehdä ketjua suomen suurimmalle miesvihapalstalle.
Tämä voi olla vaikea uskoa, mutta näin se on!!!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä.
Kultalusikka suussa syntyny kun naiseksi on syntyny. Saa aina seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä sen herpeksen voi saada, vaikka olisi vain yhden tai kahden kanssa.
Tietenkin voi, mutta kyllä se oma seksipartnerien/ seksipartnerin ex-seksipartnerien määrä lisää tartunnan todennäköisyyttä huimasti. Eikä se herpes ole edes ainoa, kondyloomalta ei kumi myöskään suojaa. Lisäksi mitä useamman kanssa säätää niin sitä todennäköisempää on, että joskus se kumi on jäänytkin käyttämättä tai se on hajonnut tai jopa seksikumppani on ottanut sen salaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö noloa miehelle, kertoa että niitä on ollut 0
Sama naisena. Sellainen mies, jonka haluaisin, ei pitäisi tuota hyvänä asiana. Sellainen mies, joka pitäisi sitä hyvänä asiana, ei olisi mies, jonka haluan.
Parempi sanoa joku isohko mutta uskottava luku, niin mies poistaa itsensä elämästäni, jos on huono, mutta ei piittaa mitään, jos on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Saa tottakai. Jos nainen loukkaantuu kysymyksestä kertoo se vain että lukumäärä on niin suuri ettei sitä kehtaa sanoa. Ne jolla se lukumäärä on pieni ei siittä kysymyksestä loukkaannu vaan kertoo ylpeänä kuinka pieni se on
Todellakaan en ole "ylpeä" pienestä lukumäärästä - mitä vattua, miksi olisin? pieni lukumäärä johtuu siitä, että olin nuorena traumatisoitunut ja menetin siksi monta vuotta. Se on yksinomaan huono asia. Enkä haluaisi miestä, joka pitää sitä jotenkin hienona asiana. Sellaisella miehellä olisi ties mitä muitakin naisvihamielisiä asenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 100 liian vähän, vai liikaa?
Varmaan aika normi, jos ei ole enää ihan nuori ja on viettänyt sillä saralla aktiivista elämää avoimissa suhteissa tai vapaana.
Jos sata on normi niin me tullaan vielä suomessa kokemaan se mitä parissa koulussa ja yhdessä ostoskeskuksessa tapahtui vielä moneen moneen kertaan.
Mitä siellä tapahtui? Jotkut kivat kimppabileet ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon järkevämpää kysyä, milloin toinen on viimeksi käynyt kattavissa tautitesteissä. Joo niissä ei näy kaikki herpekset, mutta paljon kivempi tapa selvittää omia riskejään.
Vierailija kirjoitti:
Entinen miesystävä kysyi. Ja turpaan tuli myöhemmin. Sairaalloisen mustasukkainen oli ja itse petti. Että ei todellakaan ole terveen ihmisen merkki.
Tämä. Jos punainen lippu loistaa kuuhun asti, parempi jättää herra etsimään muuta seuraa.