Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
241/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että vaimoni on aikaisemmassa elämässä kerännyt runsaasti kokemusta asiasta ja miksi ei kannata siitä kysellä. On asuttu jo pitkään isommalla paikkakunnalla ja todettu ettei se suhde vaihtamalla parane. Kehotan että antakaa mennä harjoitus tekee mestarin, aika nopeasti nuo yhdentekevät hurvittelut unohtuu.

Vierailija
242/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla ei ole vuosirenkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö noloa miehelle, kertoa että niitä on ollut 0

Paras vastas minkä mies kysymykseen ikinä voi saada, edellyttäen että on totta. En tiedä yhtään miestä joka itselleen vaimoa etsii ja toteaa, olisi muuten mukava tyttö mutta voi kun olisi maannut enemmän miehiä ennen minua. 

Niinpä, mitä kokemattomampi ja tietämättömämpi nainen on sitä parempi, koska sitten mies voi kohdella tätä ihan miten haluaa ja laiminlyödä omat velvollisuutensa sekä ihan perus käytöstavat

Väärin vaan se vasta on hienoa kun voidaan nämä kokemukset saada yhdessä ensimmäistä kertaa ja se vasta onkin yhdistävä tekijä kun juuri meidän suhteessa on se mitä ei ole missään muualla.

Sinun ajatusmaailma on täysi pe r ve r ssi

Vierailija
244/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä kysyä, mutta aika tyhmää koska ei kukaan siihen rehellisesti vastaa, kos a se ei kuulu muille. En itse ainakaan kertonut kun olin neitsyt, enkä myöhemminkään kertonut kun olin jo vähän saanut kokemusta. 

Mitä se kenellekään kuuluu? Ei ainakaan suhteen alussa. Sitten kun on oltu pidempään yhdessä, voidaan jossain vaiheessa tuollaisistakin asioista puhua. Ja ne tullee selväksi erikseen kyselemättä kun käydään omaa elämänhistoriaa läpi, luottamuksen kasvaessa. 

Olisi aika tahditonta kysyä tuollaista, vähän sama kuin kysyisi missä iässä aloitit itsetyydyttämään, tai sun menkat alkoi. Kyllä näistä intiimiasioista yleensä keskustellaan sitten suhteessa kysymättäkin. Ei kaikkea tarvitse udella heti alussa.

Vierailija
245/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kysyn tämän asian jo hyvin varhaisessa vaiheessa koska jatko riippuu vastauksesta mitä suurimmassa määrin.

Eteenkin naiselle jokainen petikumppani tuo emotionaalista kuormaa ja minä haluan tietää minkälaista kivirekeä hän vetää perässään ennen kun teen päätöksen suhteeseen ryhtymisestä.

Siveettömät naiset ovat huomattavan paljon enemmän eroherkkiä kun siveelliset. Minä haluan aikuisen suhteen jossa ollaan tosisaan enkä välitä sellaisesta että kauppareissullakin tulee vastaan miehiä jotka tietävät naisestani enemmän kun olisi syytä. 

En usko että tällä palstalla on yhtäkään joka ansaitsee neitsytnaisen ja siitä olen satavarma että joka ansaitsee, ei koskaan puhuisi näin naisista. Elikkäs nautinnollisia tumputuksia ja fantasioita sinullekin vaan.

Ei kysymys ole ikinä ollut mitä kukin ansaitsee, vaan siitä mitä ihminen valitsee. Me ansaitaan se mitä itse valitaan. Minä valitsin siveellisen naisen ja valintani vuoksi "ansaitsin" siveellisen naisen. Nämä keskustelut käytiin läpi heti alkuunsa ja kun oltiin samalla aaltopituudella suhde sai alkunsa. Nyt 2 lasta, perhe ja elämä yhdessä naisen kanssa jota ei koko kylä ole höylännyt. 

Vierailija
246/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se riskianalyysiä. Kaikkeahan saa kysyä.  On sitten pallo heitetty vastapuolelle ja yhtälailla toinen saa reagoida vapaasti sitten siihen.  Sillä on merkitystä ja kenelläkään ei ole oikeutta naisselittää , ettäei ole olisi. Toisen puolesta ei tehdä tällaisia julistuksia. Jos sillä on jolleki  merkitystä , niin sitten on.

Vierailija
247/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä kysyä, mutta aika tyhmää koska ei kukaan siihen rehellisesti vastaa, kos a se ei kuulu muille. En itse ainakaan kertonut kun olin neitsyt, enkä myöhemminkään kertonut kun olin jo vähän saanut kokemusta. 

Mitä se kenellekään kuuluu? Ei ainakaan suhteen alussa. Sitten kun on oltu pidempään yhdessä, voidaan jossain vaiheessa tuollaisistakin asioista puhua. Ja ne tullee selväksi erikseen kyselemättä kun käydään omaa elämänhistoriaa läpi, luottamuksen kasvaessa. 

Olisi aika tahditonta kysyä tuollaista, vähän sama kuin kysyisi missä iässä aloitit itsetyydyttämään, tai sun menkat alkoi. Kyllä näistä intiimiasioista yleensä keskustellaan sitten suhteessa kysymättäkin. Ei kaikkea tarvitse udella heti alussa.

Sinä häpeät itseäsi kokeneena, häpeät itseäsi kokemattomana. Sinä et ole aito ja kun et ole aito, kanssasi ei myöskään saa aitoa läsnäolevaa yhteyttä. Minä olen aito ja yhteys on kanssani aito. Jos joku kysyy minkä ikäisenä aloitin itsetyydy.... Hän saa vastauksen. Minä en rakenna suhdetta epäluottamuksen pohjalta vaan luottamuksen

Vierailija
248/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset väittää olevansa neitsyitä, siinä vaiheessa kun haluavat epätoivoisesti naimisiin. Ja hölmöt miehet uskoo. 

Vierailija
249/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kysyä, mutta en kerro. Mies 

Vierailija
250/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki. 

miten niin on valtava hälytysmerkki`? Se on ihan normaali kysymys.

Normaali kysymys ekoilla tai tokilla treffeillä? Käytkö useinkin treffeillä? Miten keskustelu jatkuu yleensä tästä kysymyksestäsi eteenpäin?

Miten teillä seksikumppanimäärän ekoilla tai tokilla treffeillä kysyjillä on yleensä treffitunnelma siitä jatkunut? 

Vierailija
251/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi ymmärtää että oikea itseään kunnioittava mies ei aloita suhdetta siveettömän naisen kanssa. Näitä asioita ei voi keskustella suhteessa koska siveettömyys estäå suhteen. Vain täysi surkimus jolle kelpaa mikä tahansa nainen aloittaa suhteen siveettömän kanssa. Mies joka edellyttää laatua ei patjoina toimineisiin koske. 

Vierailija
252/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 100 liian vähän, vai liikaa?

Vierailija
253/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset naiset väittää olevansa neitsyitä, siinä vaiheessa kun haluavat epätoivoisesti naimisiin. Ja hölmöt miehet uskoo. 

Voihan olla, ettei ole seurustellut kertaakaan, vaikka 20 miestä käy joka päivä hänen luona iltapäiväkahveilla. 

Vierailija
254/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, ettei ole seurustellut kertaakaan, vaikka 20 miestä käy joka päivä hänen luona iltapäiväkahveilla. 

Ei järvi soutamalla kulu

Vierailija
255/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on itselle tärkeä, niin saa kysyä vaikka ensi treffeillä. Omalta kumppaniltani en ole kysynyt ollenkaan. Toinen saa sitten itse päättää vastaako ja molemmat päättää onko jatkoa näkyvissä omalta puolelta.

Vierailija
256/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla joku uskonnoton valon tapainen sovellus, jossa voisi edes yrittää tutustua perinteisemmin ajatteleviin ihmisiin? 

Vierailija
257/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me aikoinaan tavattiin, mulla oli ollut 20+ seksikumppania, miehellä neljä. En silloin kertonut enkä vieläkään kerro, mies puhui noista asioista aika suoraan. Sen verran hänellä oli itseluottamusta, ettei tivannut kun olin jo sanonut, etten halua asiasta puhua, sillä kun ei ole mitään merkitystä. Ollaan nyt oltu yhdessä 30 vuotta. Ei tee mieli vierasta koska ne on jo nähty ja koettu ennen tätä miestä. 

Vierailija
258/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun me aikoinaan tavattiin, mulla oli ollut 20+ seksikumppania, miehellä neljä. En silloin kertonut enkä vieläkään kerro, mies puhui noista asioista aika suoraan. Sen verran hänellä oli itseluottamusta, ettei tivannut kun olin jo sanonut, etten halua asiasta puhua, sillä kun ei ole mitään merkitystä. Ollaan nyt oltu yhdessä 30 vuotta. Ei tee mieli vierasta koska ne on jo nähty ja koettu ennen tätä miestä. 

Päin vastoin, miehelläsi oli niin huono itsetunto että vaikeni asian edessä johon olisi halunnut vastauksen. Minä olisin sanonut sinulle että jos eteenpäin mielit päästä niin tähän vastaat, silläkin uhalla että tapaaminen päättyy kuin seinään.

Minulla on niin hyvä itsetunto että en pelkää sitä että ihmiset häipyvät. Ne häipyvät joiden kuuluukin ja ne jäävät joiden kuuluukin

Vierailija
259/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 100 liian vähän, vai liikaa?

Varmaan aika normi, jos ei ole enää ihan nuori ja on viettänyt sillä saralla aktiivista elämää avoimissa suhteissa tai vapaana.

Vierailija
260/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö noloa miehelle, kertoa että niitä on ollut 0

Paras vastas minkä mies kysymykseen ikinä voi saada, edellyttäen että on totta. En tiedä yhtään miestä joka itselleen vaimoa etsii ja toteaa, olisi muuten mukava tyttö mutta voi kun olisi maannut enemmän miehiä ennen minua. 

Niinpä, mitä kokemattomampi ja tietämättömämpi nainen on sitä parempi, koska sitten mies voi kohdella tätä ihan miten haluaa ja laiminlyödä omat velvollisuutensa sekä ihan perus käytöstavat

Väärin vaan se vasta on hienoa kun voidaan nämä kokemukset saada yhdessä ensimmäistä kertaa ja se vasta onkin yhdistävä tekijä kun juuri meidän suhteessa on se mitä ei ole missään muualla.

Sinun ajatusmaailm

Mitä sitten käy, jos seksi ei toimikaan yhdessä yhtään? Ollaan yhdessä kuitenkin hautaan asti ja kiristellään hampaita?