Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?
Mitä mieltä te olette:
jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?
Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn aina ensimmäiseksi. Naiseni tulee olla käyttämätön.
Ei ole oikein nämä naisasiat sulla onnistuneet, arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset naiset väittää olevansa neitsyitä, siinä vaiheessa kun haluavat epätoivoisesti naimisiin. Ja hölmöt miehet uskoo.
Voihan olla, ettei ole seurustellut kertaakaan, vaikka 20 miestä käy joka päivä hänen luona iltapäiväkahveilla.
Ei järvi soutamalla kulu
Mutta voi saastua, jopa hengenvaarallisesti.
Haloo ! 😅 Harvoin mitään on ja jos jotain sattuisi tulemaan, niin nykyään on lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Kun me aikoinaan tavattiin, mulla oli ollut 20+ seksikumppania, miehellä neljä. En silloin kertonut enkä vieläkään kerro, mies puhui noista asioista aika suoraan. Sen verran hänellä oli itseluottamusta, ettei tivannut kun olin jo sanonut, etten halua asiasta puhua, sillä kun ei ole mitään merkitystä. Ollaan nyt oltu yhdessä 30 vuotta. Ei tee mieli vierasta koska ne on jo nähty ja koettu ennen tätä miestä.
Ennemminkin huono itsetunto , kun ei ole ollut tuolla omalla historiallaan juuri valinnanvaraa. Pakko tyytyä , kun nyt jonkun sattui kerrankin saamaan. Meneekö se vieraan mieliminen sitten samalla logiikalla miehen kohdalla? Hänen tekee mieli , kun ei ole nähnyt eikä kokenut niitä?
Kyllähän tuo kuuluu ihan normaalin keskustelun piiriin jossain mitassa, ei ehkä alkuun, mutta jossain vaiheessa kuitenkin. Normi "pillow talkkia" kuitenkin. Jos tulee jokin ylimitoitettu jyrkkä välttelyyritys, "ei tollasta saa kysyä" tai "ei kuulu sulle", niin se kertoo jo ihan tarpeeksi siitä miten avoin tai syvä suhteesta yleensäkään voi tulla. Ja sen ettei ole sinut kysymyksen kanssa.
Yleensä, tai ainakin aika usein, ne villit naiset ottavat kyllä jollain tapaa itse puheeksi sen villin historiansa, varmaankin koska tietävät, että puheet kiertävät kuitenkin? Ja kyllä se usein tulee aika jokseenkin selväksi rivien välistäkin, ajallaan. Ellei siten ole todella hyvä valehtelija kumppanina, ja minkä arvoinen sellainen sitten taas on...? Sittenhän voisi mieluummin vain sanoa ettei halua kertoa niin ei ainakaan tarvitse valehdella.
En tiedä mitä seurustelukumppani tällä tiedolla tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä.
Mitäs kun mä muistelisin lukeneeni sellaistakin että on valiteltu sitä että vaikka miehellä olisi paljonkin kaatoja niin intiimipuuhissa hän on vain kaatojensa sokaisema itsekäs kömpelys.
Ja sitten taas voi olla peräti varttuneempi ekakertalainen ja on jopa hetikin ollut hyvin kumppania huomioiva aivan ihana(ja ihan vakituisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä kysyä, mutta aika tyhmää koska ei kukaan siihen rehellisesti vastaa, kos a se ei kuulu muille. En itse ainakaan kertonut kun olin neitsyt, enkä myöhemminkään kertonut kun olin jo vähän saanut kokemusta.
Mitä se kenellekään kuuluu? Ei ainakaan suhteen alussa. Sitten kun on oltu pidempään yhdessä, voidaan jossain vaiheessa tuollaisistakin asioista puhua. Ja ne tullee selväksi erikseen kyselemättä kun käydään omaa elämänhistoriaa läpi, luottamuksen kasvaessa.
Olisi aika tahditonta kysyä tuollaista, vähän sama kuin kysyisi missä iässä aloitit itsetyydyttämään, tai sun menkat alkoi. Kyllä näistä intiimiasioista yleensä keskustellaan sitten suhteessa kysymättäkin. Ei kaikkea tarvitse udella heti alussa.
No ei ihan kaikkea ehkä ihan heti alussa, mutta riippuu siitä miten nopeasti halutaan edetä. Kysymy
Henkilön, jolle aikaisempien seksikumppaneiden määrä on tärkeä ratkaiseva kysymys, on paras antaa mennäkin. Haiskahtaa ongelmilta, mustasukkaisuudelta ja kontrolloinnilta.
Tällä historialla on juuri niin paljon merkitystä yksilölle , kuin sillä hänelle on. Kenelläkään ei ole oikeutta sitä kieltää. Samoin sitten on vastareaktion kanssa. Miehet ja naiset on tässä aivan eri lähtöviivoilla. Naisia ei haittaa miehen entiset seksikumppanit koska haluavat suositun miehen. Sen alfan. Miehet taas eri syistä haluavat maltillisen historiikin omaavan. Vetoaminen huonoon itsetuntoon on tässä kaksipiippuinen juttu. Toisaalta kyllä, mutta voiko tästä oikeasti syyttää yksilöä. Jos on herra numero 101 naiselle, on siinä ikävä kyllä valtava todennäköisyys että kyllä sieltä löytyy taatusti tällä saralla pystyvämpiä ja parempia miehiä. Olletikin kun tietää että sitämseksiämkeskimäärinnpäösee miehistä harrastamaan lähtökihtaisestikin ne naisia enemmän kiinnostavat miestyypit. On siis ennemminkin realismia kuin puhtaasti huonoa itsetuntoa. Parisuhdekin perustuu osin mielikuviinkin toisesta. Einar suoraan sanoennolwnerityisen romanttinen ja ainutkertainen ajatus ja fiilis kun olisi se 101. mies .
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Moneenko ketjuun olet tuon tajunnanvirtasi saanut jo liitetyksi.
Itse en tahtoisi alkkaatapailla ketään sellaista naista kunka badikontti on isompi kuin nolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä.
Mitäs kun mä muistelisin lukeneeni sellaistakin että on valiteltu sitä että vaikka miehellä olisi paljonkin kaatoja niin intiimipuuhissa hän on vain kaatojensa sokaisema itsekäs kömpelys.
Ja sitten taas voi olla peräti varttuneempi ekakertalainen ja on jopa hetikin ollut hyvin kumppania huomioiva aivan ihana(ja ihan vakituisesti).
No netissä nyt lukee kaikenlaista. Vähän kantsii käyttää suodatinta. Voinhan minäkin kirjoittaa tähän olevani 30-vuotias incel, mutta herran armosta siis mieletön seksijumala. Mutta ei se siis kauhean todennäköisesti ihan totta ole.
Joka tapauksessa ihmiset ja kemiat ovat toki yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun uskovainen kaveri meni naimisiin neitsyenä lyhyen seurustelun jälkeen 24-vuotiaana ja hän erosi n. 7 avioliitto vuoden jälkeen.
Mites homma nyt sitten etenee, hänhän on käytettynä omasta mielestään aivan piloilla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän sama kuin tyypit, jotka alkavat ekoilla tai tokilla treffeillä tiukata seksimieltymyksiä hyvin yksityiskohtaisesti. Näitäkin on nähty. Tilanne on sitten älyttömän kiusallinen, kun sen saran kemiaa ei löydykään edes parin pusun verran.
Ne eivät muuta etsi kuin seksiä, jotka alkavat siitä kysellä heti
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla sellainen käsitys, että mies kehittyy sängyssä taitavaksi panemalla montaa naista yhden kerran eikä yhtä naista monta kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla sellainen käsitys, että mies kehittyy sängyssä taitavaksi panemalla montaa naista yhden kerran eikä yhtä naista monta kertaa?
Nyt vedetään taas mutkia suoriksi, arvon alta satanen. Kuka kehittyy mitenkin, osa ei mitenkään. Ei, vaikka olisi tekemättä tai tekisi mitä. Mutta noin keskimäärin ihmiset ovat parempia asioissa, joita ovat edes vähän harjoitelleet ja monipuolisesti. Ei vaikka kamppailu-urheilijakaan tule parhaaksi sparraamalla vain yhden kanssa, saati sitten, jos ei harjoittele ollenkaan (katsoitte varmaan eilen Ice Cagea).
Vierailija kirjoitti:
Itse en tahtoisi alkkaatapailla ketään sellaista naista kunka badikontti on isompi kuin nolla
No älä sitten ala. Ja jos ei sitä nollanaista löydy tai törpöt utelut bodycounteista karkoittavat seuralaiset, selibaatissa voi elää aivan hyvin vaikka loppuelämänsä, mitä se kenellekään kuuluu. Ainakaan, jos et siis valita siitä katkerana koko ajan ympäri nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset naiset väittää olevansa neitsyitä, siinä vaiheessa kun haluavat epätoivoisesti naimisiin. Ja hölmöt miehet uskoo.
Voihan olla, ettei ole seurustellut kertaakaan, vaikka 20 miestä käy joka päivä hänen luona iltapäiväkahveilla.
Ei järvi soutamalla kulu
Mutta voi saastua, jopa hengenvaarallisesti.
Kyllä. Kaikki Suomen tuhannet järvet ovat aivan saastuneita, koska joka kesä tuhannet setämiehet soutavat niillä ja viruttavat uistimia kalan toivossa .
Yhdeltä loksahti leuka,kun asiasta puhuttiin,ja kerroin naineeni ainakin sataa naista..olipahan ilme..
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kuuluu ihan normaalin keskustelun piiriin jossain mitassa, ei ehkä alkuun, mutta jossain vaiheessa kuitenkin. Normi "pillow talkkia" kuitenkin. Jos tulee jokin ylimitoitettu jyrkkä välttelyyritys, "ei tollasta saa kysyä" tai "ei kuulu sulle", niin se kertoo jo ihan tarpeeksi siitä miten avoin tai syvä suhteesta yleensäkään voi tulla. Ja sen ettei ole sinut kysymyksen kanssa.
Yleensä, tai ainakin aika usein, ne villit naiset ottavat kyllä jollain tapaa itse puheeksi sen villin historiansa, varmaankin koska tietävät, että puheet kiertävät kuitenkin? Ja kyllä se usein tulee aika jokseenkin selväksi rivien välistäkin, ajallaan. Ellei siten ole todella hyvä valehtelija kumppanina, ja minkä arvoinen sellainen sitten taas on...? Sittenhän voisi mieluummin vain sanoa ettei halua kertoa niin ei ainakaan tarvitse valehdella.
Mitä helvettiä, toisen seksuaalihistorian utelu romanttista pillow talkkia? xD Yööök, pysykää kaukana minun sängystäni tuollaisilla puheilla.
Sääliksi käy niitä, joiden romantiikan taso on tuollaista.
Äly hoi !
Jos kyselee, on merkki siitä että on kontrolloiva tyyppi. Myöhemmin käyttää aseena sinua vastaan sitä