Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
261/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on naurettavaa kysellä näitä ylipäätään. Mulla ei kauheesti niitä ole, eikä haittaa vaikka toisella olisi ollut sata. Entiset elämät ei kuulu nykyiseen suhteeseen, jos oma perusta on kunnossa. En minäkään ole se sama ihminen joka olin 10v sitten, ja toivon ettei kumppanikaan ole.

Vierailija
262/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on naurettavaa kysellä näitä ylipäätään. Mulla ei kauheesti niitä ole, eikä haittaa vaikka toisella olisi ollut sata. Entiset elämät ei kuulu nykyiseen suhteeseen, jos oma perusta on kunnossa. En minäkään ole se sama ihminen joka olin 10v sitten, ja toivon ettei kumppanikaan ole.

Tikulla silmään joka vanhoja muistelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykännyt kun kerroin että on 101.

Vierailija
264/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on neitsyitä kun niillä on monta eri vaimoa lapsia monille ja käy bordellissa .  Niin sä vaan oot sille eka ja ainoa .   Tee samoin . Se on sun eka kun oot kuukautisten aikana . 

Vierailija
265/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö ne thai bordellissa niiltä et montako päivässä. 

Vierailija
266/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on päästään seisokki .  

Vierailija
267/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki. 

miten niin on valtava hälytysmerkki`? Se on ihan normaali kysymys.

Normaali kysymys ekoilla tai tokilla treffeillä? Käytkö useinkin treffeillä? Miten keskustelu jatkuu yleensä tästä kysymyksestäsi eteenpäin?

Miten teillä seksikumppanimäärän ekoilla tai tokilla treffeillä kysyjillä on yleensä treffitunnelma siitä jatkunut? 

Jos tunnelma latistuu asialliseen kysymykseen, ei eväitä jatkoon ole muutenkaan. Sellaiset ihmiset jolla fiilis ja tunnelma menee noin pienestä, ei niillä suhteessa tee mitään muutenkaan. Ne on niitä ihmisiä jotka ovat tunteidensa heittelemiä eikä henkisesti aikuisia. Minä aloitan suhteen vain henkisesti aikuisen ihmisen kanssa joka on tosissaan niin ettei maailmat romahda ihan pikku asioista. 

Vierailija
268/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-iässä ei todella ole enää väliä miten monta seksikumppania joskus vuosikymmeniä sitten on ollut. Miehellä jolla vain neljä seksikumppania ennen minua, oli ollut useamman vuoden suhde. Mähän voisin olla tuostakin kateellinen kun ei itsellä ollut mitään tärkeää ennen häntä.  Mutten ollut tai ole. Uskon kaiken lisäksi että olen ollut hyvä vaimo. Mielelläni hoidin kodin ja lapset. En katsellut vieraita miehiä.

Vierailija
269/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi, jos se on itselle tärkeä tieto ja on valmis vastaavasti kertomaan toiselle omasta menneisyydestään. Samalla sitten selviää sekin ollaanko tuossa asiassa samalla aaltopituudella eli jos toinen närkästyy kysymyksestä niin silloin ei varmasti muutenkaan olla ihan paras mahdollinen match.

Niinpä. Mies ei voi naisen puolesta päättää mikä on naiselle tärkeää, eikä sama päde myöskään toisinpäin. Voit joko kunnioittaa tätä eroa tai sitten kiukutella siitä, että koet jonkun tuomitsevan elämänvalintojasi.

Vierailija
270/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder pilannut naiset. Tietää jo etukäteen että jakorasiahan se sieltä treffeille tulee

Vierailija
271/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä saa, vastausta ei saa vaatia. Ja kannattaa myös miettiä minkälaisen kuvan itsestään tuollaisella kysymyksellä antaa. 

Itse ajattelisin että sairaalloisen mustasukkainen. 

Vierailija
272/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Jos on ollut useita, niin se on vain hyvä. 

Vierailija
273/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder pilannut naiset. Tietää jo etukäteen että jakorasiahan se sieltä treffeille tulee

Älä hyvä mies käytä sitä tinteriä. Ja miehethän ne naiset ovat pilanneet, ei mikään seuranhakuväline. Onko ne miehetkin pilalla?

Vierailija
274/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on nykyisin ehdoton vaatimus selvittää potentiaalisen s-kumppanini entisten kumppaneiden etninen tausta.

Mikäli taustalta löytyy yksikin toisrotuinen muukalainen meidän kehonnesteemme eivät tule vaihtumaan. 

Ja tämä on ehdoton vaade, mikään ulkonäöllinen tai muu seikka ei tätä muuta.

Vastaamattomuus tai suuttuminen tarkoittavat myönteistä vastausta ja emme koskaan tule etenemään seksiin asti.

Jokaisesta miehestä jää geenijälki naiseen. On siinä sitten kiva upottaa mulkkunsa kattavaan geenipooliin mm. Afrikasta, Irakista, Iranista, Afganistanista ja ties mistä paskastanista. Hyi helvetti.

Pitäkööt tautiset ja pilalle hoonatut reikänsä omanaan. Oksennan ehkä.

Vierailija
275/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on nykyisin ehdoton vaatimus selvittää potentiaalisen s-kumppanini entisten kumppaneiden etninen tausta.

Mikäli taustalta löytyy yksikin toisrotuinen muukalainen meidän kehonnesteemme eivät tule vaihtumaan. 

Vastaamattomuus tai suuttuminen tarkoittavat myönteistä vastausta ja emme koskaan tule etenemään seksiin asti.

Jokaisesta miehestä jää geenijälki naiseen. On siinä sitten kiva upottaa mulkkunsa kattavaan geenipooliin mm. Afrikasta, Irakista, Iranista, Afganistanista ja ties mistä paskastanista. Hyi helvetti.

Miten ajattelet tämän geenijäljen jäävän naiseen? Mihin se jää ja miten kauaksi aikaa? Jääkö myös mieheen jälkiä naisista? Höpö höpö.

Vierailija
276/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa ja kyllä tarvitsee. Myös autokaupoilla haluat varmasti tietää entisten käyttäjien määrän, miksi siis naisen kanssa olisi eri asia? Kuinka moni mies sitä naista on käyttänyt. Ei ole sattumaa, että sivistysvaltioissa naisen kuuluu olla puhdas. 

Renkaanpotkija siellä...ajatelkaa naiset, tämmöinenkin yrittää käydä treffeillä :O

Renkaanpotkijalla meni vähän metsään. 

Autolla voi olla yksi omistaja ja satoja käyttäjiä  esim. Vuokra auto.

Sitten on kuski ja kuskattaavat.

Kun ostan auton minua kiinnostaa vain omistajien määrä ja tehdyt huollot.

Naisena miehessä kiinnostaa (jos vakavaa) liitot.

Toki jos on jokin siitossonni ja se selviää niin heippa mies. 

Vierailija
277/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelet tämän geenijäljen jäävän naiseen? Mihin se jää ja miten kaua

Valinta vapaa. Joko vierailet mälliämpärissä tai sitten et. Minä en vieraile.

Vierailija
278/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä. 

Vierailija
279/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä. 

Niinkun itellä on niin paljon 

Vierailija
280/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 100 liian vähän, vai liikaa?

Varmaan aika normi, jos ei ole enää ihan nuori ja on viettänyt sillä saralla aktiivista elämää avoimissa suhteissa tai vapaana.

Jos sata on normi niin me tullaan vielä suomessa kokemaan se mitä parissa koulussa ja yhdessä ostoskeskuksessa tapahtui vielä moneen moneen kertaan.