Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
301/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sekaikumppanilta saa kysyä seksikumppaniwn määrästä. Olettehan seksikumppaneita.

No ei ehkä välttämättä kokonaismäärää, mutta viimeisen parin-kolmen vuoden ajalta koska on ihan hyvä tietää kuinka ison porukan kanssa sitä seksiä on harrastamassa mutkan kautta. Kondomi kun ei suojaa kaikelta.

On paljon järkevämpää kysyä, milloin toinen on viimeksi käynyt kattavissa tautitesteissä. Joo niissä ei näy kaikki herpekset, mutta paljon kivempi tapa selvittää omia riskejään. 

Tämä on ihan oikeasti tosi järkevä kysymys siinä vaiheessa, kun on aie sitä seksiä harrastaa. Ei ehkä ekatokatrefffeillä tätäkään, jos ei homma ole ihan vielä menossa siihen suuntaan. 

Vierailija
302/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sekaikumppanilta saa kysyä seksikumppaniwn määrästä. Olettehan seksikumppaneita.

No ei ehkä välttämättä kokonaismäärää, mutta viimeisen parin-kolmen vuoden ajalta koska on ihan hyvä tietää kuinka ison porukan kanssa sitä seksiä on harrastamassa mutkan kautta. Kondomi kun ei suojaa kaikelta.

On paljon järkevämpää kysyä, milloin toinen on viimeksi käynyt kattavissa tautitesteissä. Joo niissä ei näy kaikki herpekset, mutta paljon kivempi tapa selvittää omia riskejään. 

Myös paljon tarkempi tapa. Vain saadun taudin voi tartuttaa eteenpäin.

Voi verrata siihen, että koronan aikaan luotin ennemmin koronatestiin kuin arvioon siitä, montako kertaa olen matkustanut lähijunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on nykyisin ehdoton vaatimus selvittää potentiaalisen s-kumppanini entisten kumppaneiden etninen tausta.

Mikäli taustalta löytyy yksikin toisrotuinen muukalainen meidän kehonnesteemme eivät tule vaihtumaan. 

Ja tämä on ehdoton vaade, mikään ulkonäöllinen tai muu seikka ei tätä muuta.

Vastaamattomuus tai suuttuminen tarkoittavat myönteistä vastausta ja emme koskaan tule etenemään seksiin asti.

Jokaisesta miehestä jää geenijälki naiseen. On siinä sitten kiva upottaa mulkkunsa kattavaan geenipooliin mm. Afrikasta, Irakista, Iranista, Afganistanista ja ties mistä paskastanista. Hyi helvetti.

Pitäkööt tautiset ja pilalle hoonatut reikänsä omanaan. Oksennan ehkä.

Miten ajattelet tämän geenijäljen jäävän naiseen? Mihin se jää ja miten kaua

Aiheen vierestä, mutta mikrokimerismi naisissa on oikeasti tutkittu ilmiö.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16084184/

Vierailija
304/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on naurettavaa kysellä näitä ylipäätään. Mulla ei kauheesti niitä ole, eikä haittaa vaikka toisella olisi ollut sata. Entiset elämät ei kuulu nykyiseen suhteese8en, jos oma perusta on kunnossa. En minäkään ole se sama ihminen joka olin 10v sitten, ja toivon ettei kumppanikaan ole.

Tikulla silmään joka vanhoja muistelee

Mutta kun minäkään en vieraile missään mälliämpärissä.. 

Tuolla kielenkäytöllä tuskin viulunkireissä neitseissäkään. Terkkuja oikealle kädelle.

Totuus on totuus vaikka kukaan ei siitä pitäisi ja totuutta saa sanoa totuudeksi. Nämä monen mu... n minnat ovat yksiä mälliämpäreiä eikä tämä tosiasia muutu vaikka sinä et siitä pitäisikään. 

Vierailija
305/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 100 liian vähän, vai liikaa?

Varmaan aika normi, jos ei ole enää ihan nuori ja on viettänyt sillä saralla aktiivista elämää avoimissa suhteissa tai vapaana.

Jos sata on normi niin me tullaan vielä suomessa kokemaan se mitä parissa koulussa ja yhdessä ostoskeskuksessa tapahtui vielä moneen moneen kertaan. 

Mitä siellä tapahtui? Jotkut kivat kimppabileet ilmeisesti?

Kun sivistystaso on tuo niin mitäpä sitä enempää selittämään. 

Vierailija
306/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei kuulu seksikumppanien määrä, ja sitä pn turha udella.

Vierailija
307/419 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Toivon että naisilla llisi ymmärrystä välttää tuollaista itserakasta p.sk.a, mutta taidan toivoa tässäkin liikoja. 

Vierailija
308/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo luku kertoo paljon tärkeää tietoa ihmisestä ja myös siitä, millaisia terveysriskejä joudun ottamaan mikäli ryhdyn seksisuhteeseen. Toisaalta, jos ihminen salaa tai valehtelee luvun tai loukkaantuu kysymyksestä, niin ei hän myöskään haluaisi seurustella mun kaltaisen ihmisen kanssa.

Mutta tiedostan, että mun ajattelu saa osakseen halveksintaa varsinkin kun olen ateisti, enkä haluaisi uskonnollista kumppania. Joten pidän hyvää huolta tästä suhteestani, jonka olen aloittanut 16-vuotiaana ja toivon, että en koskaan ajaudu sinkkumarkkinoille. Pidän hyvin todennäköisenä, että oma lukuni jää lukuun 1 ja sitä asiaa saa jokainen halveksia vapaasti ja tarpeensa mukaan.

N43

"enkä haluaisi uskonnollista kumppania" 

Tuossa on aina se mahdollisuus että kumppani voi muuttua uskonnolliseksi matkan varrella. Eikä sitä voi välttämättä se muuttuva, vielä ehkä vähemmän se toinen, etukäteen edes aavistaa.    Jumala saattaa yllättää. 

Vierailija
309/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kysyä mitä mieleen juolahtaa, mutta en tiedä haluanko enää miehenä vastata rehellisesti kun niin piikikköitä vastauksia olen jonkun kerran onnistunut saamaan, joista lievimpänä homottelu jakyselyt uskonnollisesta vakaumuksestani kun olen rehellisesti kertonut, että heitä on ollut kaksi. 

- Toisaalta jos naiselle on ylitsepääsemättömän vaikea hyväksyä sitä, että olen verraten kokematon ja vähäisen määränseksikumppaneitteni määrä on  ikö on niin ehkö se kertoo tarpeeksi siitä, että arvomaailmamme ovat liian erilaiset, jotta meidän -hänen ja minun - kannattaisi yrittää jatkaa yhdessä, ainakaan niin, ettö yrittäsimme muodostaa keskinäisen parisuhteen, jossa molempien olisi hyvä olla ja elää. - Vai vertailuako minun hyt pitäis alkaa pelkäämään vai miksi se on niin tärkeää, että miehellä on n. määrä seksikumppaneita vaikka nyt noin 40 vuotiaana? - Kun ainakin pidän olennaisempana sitö, että voin olla

"homottelu ja kyselyt uskonnollisesta vakaumuksestani" 

Ehkä kyläpyörä-luonteisilla naisilla on ihan omanlaisensa päänsisäinen maailmansa. 

Vierailija
310/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa vaikka heti ensitreffeillä mutta tapailukumppanin ei ole pakko vastata totuudenmukaisesti.

Jep, ei yleensä mihinkään tarvitse vastata tapailukumppanilleen totuudenmukaisesti, hyvä tulee. Onko lehtolapsia, työtä vaiko työtön, väkivalta/rikostaustaa, alkoholismia, huumeita tai haluaako edes muuta kuin päästä pöksyihisi... ei kuulu sulle.

"Valhetta he puhuvat toinen toisellensa" 

Vierailija
311/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kysyy minulta tuota, kysyn hänen lääkityksestään.

Ja sitten nähtävästi eri suuntiin eli win-win. 

Vierailija
312/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn miehiltä ekana, mitä mieltä ne on veganismista. Ja: käytän Elokapinan paitaa.

Persut ja muut juntit karsiutuu automaattisesti 😂

Jos käytät jotain elokapinan paitaa, niin ei ole oikein kuviteltavissa tilanne missä tuollaiset kysymykset tulisivat edes aiheellisiksi. 

Vierailija
313/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei siihen kukaan oikeaa lukua sulle kerro.

Älä sinäkään yleistä. Varmasti on niitäkin jotka kertovat oikean luvun. 

Vierailija
314/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietysti kysyä, mutta mun mielestä ehdottomasti vasta kun "tapailuparin" välillä on jo iso luottamus. Ollaan tästä kans oman tapailukumppanin kanssa puhuttu. En tiedä hänen tarkkaa määräänsä (eikä edes kiinnosta isommin) mutta itse sanoin rehellisesti oman lukuni, joka on pyöreät nolla. Hän varmaan järkyttyi mutta peitti sen mainiosti. Ei silti lähtenyt karkuunkaan.

Miksi pitäisi järkyttyä? 

Vierailija
315/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos tavoitteena nolla toleranssi

Vierailija
316/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta montaako naista mies on pannut aiemmin. Toivottavasti edes jonkin verran, jotta on hyvä seksissä. 

Kultalusikka suussa syntyny kun naiseksi on syntyny. Saa aina seksiä

Naiseksi=18-vuotiaaksi instababeksi. Ei ne muut naiset saa aina seksiä. Ainakaan hyvää seksiä.

Vierailija
317/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä kysyä, mutta aika tyhmää koska ei kukaan siihen rehellisesti vastaa, kos a se ei kuulu muille. En itse ainakaan kertonut kun olin neitsyt, enkä myöhemminkään kertonut kun olin jo vähän saanut kokemusta. 

Mitä se kenellekään kuuluu? Ei ainakaan suhteen alussa. Sitten kun on oltu pidempään yhdessä, voidaan jossain vaiheessa tuollaisistakin asioista puhua. Ja ne tullee selväksi erikseen kyselemättä kun käydään omaa elämänhistoriaa läpi, luottamuksen kasvaessa. 

Olisi aika tahditonta kysyä tuollaista, vähän sama kuin kysyisi missä iässä aloitit itsetyydyttämään, tai sun menkat alkoi. Kyllä näistä intiimiasioista yleensä keskustellaan sitten suhteessa kysymättäkin. Ei kaikkea tarvitse udella heti alussa.

No ei ihan kaikkea ehkä ihan heti alussa, mutta riippuu siitä miten nopeasti halutaan edetä. Kysymykset ja niihin vastaukset hyvä tietyssä osapuolille merkityksellisessä järjestyksessä jolloin pyritään näkemään ja selvittämään että jatketaanko vai pistetäänkö peli poikki. 

Vierailija
318/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uskovainen kaveri meni naimisiin neitsyenä lyhyen seurustelun jälkeen 24-vuotiaana ja hän erosi n. 7 avioliitto vuoden jälkeen.

Vierailija
319/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset naiset väittää olevansa neitsyitä, siinä vaiheessa kun haluavat epätoivoisesti naimisiin. Ja hölmöt miehet uskoo. 

Voihan olla, ettei ole seurustellut kertaakaan, vaikka 20 miestä käy joka päivä hänen luona iltapäiväkahveilla. 

Ei järvi soutamalla kulu

Mutta voi saastua, jopa hengenvaarallisesti. 

Vierailija
320/419 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrään vaikuttaa se, että onko taustalla pitkiä vai lyhyitä suhteita. Jos on vaikka nyt 30-vuotias ja takana kolme kolmen vuoden suhdetta, Niin tuskin tällaisella ihmisellä on montaakaan seksikumppania ollut elämänsä aikana. Sitten taas jos samanikäisellä on ollut vaikka 6 alle vuoden suhdetta, niin siinä on jo kuusi seksikumppania + lyhyemmät deittailut.