Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?
Mitä mieltä te olette:
jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?
Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
tapailin yhteen aikaan 4-kymppistä miestä, joka kertoi, että olin vasta hänen elämänsä 4. seksikumppani. Hän kysyi minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla oli ollut, johon vastasin ympäripyöreästi, että "yli 10, m utta alle 20" (olen siis samanikäinen miehen kanssa). Miehellä siis oli ollut vain pitkiä parisuhteita menneisyydessä. Hän sitten myöhemmin halusi itse lopettaa tapailun ja vaihtoi minut yhden aika pienen lapsen yh-äitiin. Ilmeisesti se ei ollut hänelle ongelma, jos nainen on yh ja eronnut pikkulapsiaikana.
Terve mies ei nai sahapukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ainakin valehtelevat.
Totta. Valehtelen reilusti yläkanttiin suodattaakseni mustasukkaiset ja heikkoegoiset miehet heti alkuun.
Valhtelu on heti sellainen juttu mikä lopettaa tapailun minun puolentani, kuten suuri kumppanien määräkin. Sinun kanssa onneksi tupla varmistus ettei varmuudella miinaan astu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö noloa miehelle, kertoa että niitä on ollut 0
Paras vastas minkä mies kysymykseen ikinä voi saada, edellyttäen että on totta. En tiedä yhtään miestä joka itselleen vaimoa etsii ja toteaa, olisi muuten mukava tyttö mutta voi kun olisi maannut enemmän miehiä ennen minua.
Niinpä, mitä kokemattomampi ja tietämättömämpi nainen on sitä parempi, koska sitten mies voi kohdella tätä ihan miten haluaa ja laiminlyödä omat velvollisuutensa sekä ihan perus käytöstavat
Vierailija kirjoitti:
Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki. Nykyään olen naimisissa.
Jos asialliseen kysymykseen ei vastaa, on se kaikkein suurin hälytysmerkki. Jollei asiassa ole mitään piiloteltavaa, voi aivan hyvin myös vastata. Nämä jotka vastaamatta jättävät tietävät että luku on niin tähtitieteellinen että tapailu loppuisi muutenkin, niin on helpompi vain pitää häpeä itsellä ja kävellä pois kuin jakaa häpeä ja toinen kävelee pois
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kysyn tämän asian jo hyvin varhaisessa vaiheessa koska jatko riippuu vastauksesta mitä suurimmassa määrin.
Eteenkin naiselle jokainen petikumppani tuo emotionaalista kuormaa ja minä haluan tietää minkälaista kivirekeä hän vetää perässään ennen kun teen päätöksen suhteeseen ryhtymisestä.
Siveettömät naiset ovat huomattavan paljon enemmän eroherkkiä kun siveelliset. Minä haluan aikuisen suhteen jossa ollaan tosisaan enkä välitä sellaisesta että kauppareissullakin tulee vastaan miehiä jotka tietävät naisestani enemmän kun olisi syytä.
En usko että tällä palstalla on yhtäkään joka ansaitsee neitsytnaisen ja siitä olen satavarma että joka ansaitsee, ei koskaan puhuisi näin naisista. Elikkäs nautinnollisia tumputuksia ja fantasioita sinullekin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa vaikka heti ensitreffeillä mutta tapailukumppanin ei ole pakko vastata totuudenmukaisesti.
Tai vastata ollenkaan. Normaalissa ihmissuhteessa sillä ei ole mitään väliä, joten todennäköisesti kyselijä etsii jotain muuta.
Joka ei vastaa asialliseen kysymykseen, tapailu päättyy sitten siihen. Jos avoimmuus on heti alusta lähtien tuolla tasolla, ei se lopustakaan hyvää lupaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tapailin yhteen aikaan 4-kymppistä miestä, joka kertoi, että olin vasta hänen elämänsä 4. seksikumppani. Hän kysyi minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla oli ollut, johon vastasin ympäripyöreästi, että "yli 10, m utta alle 20" (olen siis samanikäinen miehen kanssa). Miehellä siis oli ollut vain pitkiä parisuhteita menneisyydessä. Hän sitten myöhemmin halusi itse lopettaa tapailun ja vaihtoi minut yhden aika pienen lapsen yh-äitiin. Ilmeisesti se ei ollut hänelle ongelma, jos nainen on yh ja eronnut pikkulapsiaikana.
Terve mies ei nai sahapukkia.
Terve mies ei puhuttele naista sahapukkina vaan siivoa mielensä ja lukee raamatusta aviomiehen velvollisuudet. Ei sillä että teistä siihen olisi, siinähän lässytätte ja uhoatte hautoihinke asti pipuli omissa pikku kätösissänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ainakin valehtelevat.
Totta. Valehtelen reilusti yläkanttiin suodattaakseni mustasukkaiset ja heikkoegoiset miehet heti alkuun.
Valhtelu on heti sellainen juttu mikä lopettaa tapailun minun puolentani, kuten suuri kumppanien määräkin. Sinun kanssa onneksi tupla varmistus ettei varmuudella miinaan astu.
Huh, triplaksi vielä miehelle minimivaatimus panot 20 ettei joudu huonoitsetuntoisen minimunan kanssa tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kumppania ollut pitkistä parisuhteista, mutta lopetan tapailun välittömästi tuollaiseen kysymykseen. Se on valtava hälytysmerkki. Nykyään olen naimisissa.
Jos asialliseen kysymykseen ei vastaa, on se kaikkein suurin hälytysmerkki. Jollei asiassa ole mitään piiloteltavaa, voi aivan hyvin myös vastata. Nämä jotka vastaamatta jättävät tietävät että luku on niin tähtitieteellinen että tapailu loppuisi muutenkin, niin on helpompi vain pitää häpeä itsellä ja kävellä pois kuin jakaa häpeä ja toinen kävelee pois
Toisen sukuelinasiat eivät ole asiallinen kysymys edes aviomiehelle. Kaikenlaisia psykooseja teillä tumppu-timoilla onkin.
Vierailija kirjoitti:
Saa kysyä, mutta jos ympäripyöreä vastaukseni ei riitä, ja jäät jankkaamaan tapailumme todennäköisesti päättyy siihen.
Joskus parikymppisenä tuli noita laskettuakin, sen jälkeen niitä on kertynyt vähemmän, mutten enää muista edes niitä kaikkia parikymppisenä koettuja, joten sanon, onhan noita muutama, ja jollei se kelpaa, on parempi kävellä vastakkaisiin suuntiin samantien.
Tuo vastaus kertoo jo itsessään että määrä on valtava ja on parempikin kävellä eri suuntiin kun jatkaa koko kylän polkupyörän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa vaikka heti ensitreffeillä mutta tapailukumppanin ei ole pakko vastata totuudenmukaisesti.
Tai vastata ollenkaan. Normaalissa ihmissuhteessa sillä ei ole mitään väliä, joten todennäköisesti kyselijä etsii jotain muuta.
Joka ei vastaa asialliseen kysymykseen, tapailu päättyy sitten siihen. Jos avoimmuus on heti alusta lähtien tuolla tasolla, ei se lopustakaan hyvää lupaa
Ennen sukuelinkysymyksiä ja treffejä selvitetään myös miehen omaisuudet, perinnöt sekä sukuhistoria: onko eroja, montako kuollutta naista ja lasta viimeisimmän 10 polven aikana. Mädän puun omenia ei päästetä lähelle hedelmällistä maaperää.
Saa tottakai. Jos nainen loukkaantuu kysymyksestä kertoo se vain että lukumäärä on niin suuri ettei sitä kehtaa sanoa. Ne jolla se lukumäärä on pieni ei siittä kysymyksestä loukkaannu vaan kertoo ylpeänä kuinka pieni se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kysyä, mutta jos ympäripyöreä vastaukseni ei riitä, ja jäät jankkaamaan tapailumme todennäköisesti päättyy siihen.
Joskus parikymppisenä tuli noita laskettuakin, sen jälkeen niitä on kertynyt vähemmän, mutten enää muista edes niitä kaikkia parikymppisenä koettuja, joten sanon, onhan noita muutama, ja jollei se kelpaa, on parempi kävellä vastakkaisiin suuntiin samantien.
Tuo vastaus kertoo jo itsessään että määrä on valtava ja on parempikin kävellä eri suuntiin kun jatkaa koko kylän polkupyörän kanssa
Niinpä, hyvinhän ne jalat ovat sinua tähänkin asti kantaneet joten jatka vaan kävelyä, tumppu-timo
Vierailija kirjoitti:
Hyvin koulutettu pimppi on aina plussaa sängyssä, ei se siitä mulkun määrästä kulu. 😋
Mutta se nainen siinä ympärillä kuluu, mitä enemmän on jaettu, sitä enemmän vetää emotionaalista kuormaa perässään
Vierailija kirjoitti:
Saa tottakai. Jos nainen loukkaantuu kysymyksestä kertoo se vain että lukumäärä on niin suuri ettei sitä kehtaa sanoa. Ne jolla se lukumäärä on pieni ei siittä kysymyksestä loukkaannu vaan kertoo ylpeänä kuinka pieni se on
Kannattaa aina sanoa vähintään 5-10 niin pääsee eroon misogyyneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin koulutettu pimppi on aina plussaa sängyssä, ei se siitä mulkun määrästä kulu. 😋
Mutta se nainen siinä ympärillä kuluu, mitä enemmän on jaettu, sitä enemmän vetää emotionaalista kuormaa perässään
Se on sentään hankittu elävästä elämästä ja rakkaudesta, toisin kuin sinun mielenterveysongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulta kysyttäisiin, toteaisin ettemme sovi toisillemme jos tuollainen asia sinua kiinnostaa.
Ja minä vastaisin että kiitos, nousisin välittömästi pöydästä, maksaisin vain omat evääni ja jo ennen autoa olisi kaikki tiedot sinusta poistettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse tietää.
Ei ihmisen entinen elämä kuulu sinulle.
Kuuluu muuten ja mitä suurimmassa määrin jos nykyinen elämä ja loppuelämä olisi tarkoitus viettää yhdessä. Haluan itse tietää paljonkin asioita entisestä elämästä ennen kun teen päätöksen koskien nykyistä elämää ja loppuelämää.
Paras vastas minkä mies kysymykseen ikinä voi saada, edellyttäen että on totta. En tiedä yhtään miestä joka itselleen vaimoa etsii ja toteaa, olisi muuten mukava tyttö mutta voi kun olisi maannut enemmän miehiä ennen minua.