Kysyykö teidänkin mies mistä löytää mitäkin?
Meillä mies kysyt minulta milloin mitäkin ja odottaa jotenkin maagisesti minun tietävän esineiden sijainnit, ei viitsi edes etsiä vaikka tavara olisi kateissa koska itse ei sitä vienyt suht loogiseen säilytyspaikkaan käytön jälkeen. Lapset tekee samaa, mutta mies on jo liikaa. Onko vaan mun mies tämmöinen, vai muidenkin?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä mielenkiintoset päätelmät sulla. Joku katkeruus ja viha tuntematonta ihmistä kohtaan kuultaa sun viesteistä et etköhän sä oo meistä se elämäänsä tyytymättömämpi. Mee terapiaan :D
Vooooi, kylläpä sinua nyt harmittaa, kun muilla on normalit miehet, jotka osaavat itse etsiä tavaransa ja sinulla on omien sanojesi mukaan uhmaikäisen tasoinen "mies" keskeyttämässä ja kyselemässä jopa kesken töiden.
P.S. Se, että minä menen terapiaan ei ratkaise sinun suhteesi ongelmia. Sori siitä.
Lopeta jo lapsellinen räksytyksesi, aikuinen (?) ihminen. Nyt olet jo ihan hakoteillä ketjun alkuperäisestä aiheesta.
Ja siihen palatakseni, myös meillä mies ei juuri koskaan löydä yhtään mitään.
eri
Sinä et täällä ole mikään polii
T u r p a k i i n n i jo, räksy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan tuota samaa, että soitetaan kaupasta mitä pitää ostaa kun ei itse voi vaivautua miettimään tai tarkistamaan jääkaappia (onko maitoa / ruokakermaa / jogurttia tms jäljellä). Itse ajattelen, että on kätevää selvittää ennen kauppaan menoa mitä tarvitsee. Toisaalta, kellehän minä soittaisin mitä kaupasta tarvitaan, kun mieheni sitä ainakaan ei tiedä...
Tai sitten se että käydään kaupassa ja sovitaan että ostetaan maitoa/ruokakermaa/jogurttia ja nainen kerää koko ostoskärryn täyteen tavaraa mitä ei ole sovittu ja naisen on aivan pakko kiertää kaikki rätti ja lumoouhyllytkin lävitse jos vaikka löytyisi jotain kivaa vaikka niiden ostamisesta ei ole sovittu. Naisten heräteostokset on todella suuressa roolissa koko perheen rahan käytöstä
Harmi, kun vaimosi on tuollainen. Ehkä sinun kannattaisi ottaa perheen ruokahuolto hoitaaksesi? Ja lopetatte yhteiset rahat, kun ne ei teillä toimi.
T u r p a k i i n n i jo, räksy!
**
Sinä ihan itse ruokit räksytystä. Lopeta raivoaminen niin loppuu räksytyskin.
Ohis: Onko muillakin niin, ettei pysty vastaamaan viestiketjuun kuin kerran? Toisella kertaa tulee heti ilmoitus, että viesti lähtee tarkastukseen vaikka olisi ihan tavallinen viesti ilman kiellettyjä sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Meillä se unohtaa aina noita kaljojaan milloin mihinkin ja sitten etsii niitä tölkkejään.
Meillä unohtelee kondomeja ihme paikkoihin. Viimeksi löytyi pyykkiä pestessä housujen taskuista ja kauppareissulla lompakostakin niitä tipahdellut. Miten lie ovatkin sinne päätyneet. On niin hajamielinen pikku höpönassu.
Ei kysele yleensä. Silloin kysyy olenko nähnyt jotakin tavaraa, jos se ei ole siinä tavallisessa paikassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole miestä. Miettikää miten paljon nainen saa aikaan ja miten hienoja asioita, kun ei ole retardeja häiriköimässä 24/7.
Sama pätee myös toiseen suuntaan. Elämä ihan törkysen paljon helpompaa kun voi omassa kotonaan mennä ja tulla just niin kuin itse haluaa ja tavaravat löytyy (tai ei löydy) sieltä minne ne mielestään on jättänyt ja laittanut.
OMASSA KOTONAAN.
Kyllä. Opin jossakin vaiheessa, että mitä enemmän riennän auttamaan ja etsimään hänen puolesta niin sitä matalammalla kynnyksellä hän kysyy. Nykyään vastaan vain ihmetellen, että "oho, en kyllä osaa yhtään sanoa" ikään kuin en tietäisi meidän edes omistavan kyseistä esinettä.
Kummallisia vastauksia. Jos minä jättäisin tavarat sinne minne ne sattuu unohtumaan, ei mieskään löytäisi niitä tarvitessaan. Tavaroilla on syystäkin vakipaikat missä niitä säilytetään. Minä en ole perheen tietotoimisto, joka tietää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä on tapana lähteä ulos niin, että hän laittaa vaatteet päälle kenkiä myöten ja alkaa sitten ihmetellä missä on puhelin, lompakko ja avaimet. Hyvin usein joku noista kolmesta unohtuu. Meillä ei kävellä sisällä kengät jalassa, joten jos mies yrittää tehdä niin, niin huudan sen verran kovaa, että kengät lähtee. Sitten vasta pääsee etsimään tavaroitaan.
Meillä ihan sama. Tekee ikäänkuin väärässä järjestyksessä nuo asiat. Ja joka ikinen kerta pyytää minua hakemaan tavaransa, johon en reagoi muuten kuin sanomalla että ota kuule kengät pois ja hae ihan itse , missä sitten ne kamat lienevätkään. Näitä esimerkkejä olisi meillä muitakin kuin tuo mikä tehdään nurinperin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Opin jossakin vaiheessa, että mitä enemmän riennän auttamaan ja etsimään hänen puolesta niin sitä matalammalla kynnyksellä hän kysyy. Nykyään vastaan vain ihmetellen, että "oho, en kyllä osaa yhtään sanoa" ikään kuin en tietäisi meidän edes omistavan kyseistä esinettä.
Totta, naisena sitä on tottunut selviämään kaikesta yksin ja avun pyytäminen todella harvinaista. Miehillä ei mitään kynnystä kysellä ja pyytää.
Meillä on tavaroilla OMA PAIKKA helpottaa elämää kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihania vaimoja täällä <3 Yksi tyrannisoi kotia määrittelemällä, että saksia saa käyttää vain keittiössä, toinen ei anna miehen käyttää vaimon ostamia asioita ja kolmas huutaa niin kovaa, että mieheltä lähtee kengät jalasta :D
Mitään näistä ei ole sanottu. Onko kiva liiotella?
Vierailija kirjoitti:
1. En ole avioitunut. 2. Ei ole vauva muissa asioissa. Oikeastaan yksi ainoista raivostuttavista piirteistä hänessä ja pystyn sen kanssa elämään. En ole itsekään täydellinen :)
No mitä sitten uliset? Itse olet kumppanisi valinnut.
Urpo, se on ketjun aihe. Yleensä sillon ketjuun tulee ihmisiä puhumaan ketjun aiheesta.
Tästä syystä AINA omat tilit ja omat rahat. Ei tarvitse maksella toisen heräteostoksia.