Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyykö teidänkin mies mistä löytää mitäkin?

Vierailija
22.12.2025 |

Meillä mies kysyt minulta milloin mitäkin ja odottaa jotenkin maagisesti minun tietävän esineiden sijainnit, ei viitsi edes etsiä vaikka tavara olisi kateissa koska itse ei sitä vienyt suht loogiseen säilytyspaikkaan käytön jälkeen. Lapset tekee samaa, mutta mies on jo liikaa. Onko vaan mun mies tämmöinen, vai muidenkin?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ei kysellyt. Hän pesi itse vaatteensa ym. Kun tuli ero, toinen mies oli muuten ekaa parempi, mutta suhteen alussa hän kyseli minulta, että onko puhtaita vaatteita yms. Hänkin oppi kertasanomisesta, että minä en ole hänen passaava exänsä, enkä myöskään hänen äitinsä.

Vierailija
62/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä saksia käytetään eniten keittiössä, joten niiden säilytyspaikka on siellä. Sakset on kaiken lisäksi minun ostamat, joten jos mies on niiden säilytyspaikkaan tyytymätön, hän voi ostaa omat sakset itselleen. Pitäköön niitä missä haluaa, mutta niin, että niistä ei ole muille vaaraa. Lattia ei siis ole sovelias säilytyspaikka.

Ihana asenne suomalaisilla naisilla. Oikein rakkaus paistaa läpi.

Mun ostamat, ostakoot itselleen omat. 

Siinä naisten malli parisuhteelle.

Et ymmärrä sitä että jos nainen ostaa jotain ne on yksin naisen, jos mies ostaa naiselle jotain ne on yksin naisen ja jos mies ostaa itselleen jotain ne on on yhteisiä että nainen voi päättää missä niitä säilytetään ja missä niitä käytetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi (niinkuin liian moni muukin mies) hyväksikäyttää sun päätä ja kaistaa. Ei tartte muistaa, kun vaimo muistaa puolesta. 

On väärin.

Vaimolla on suu, jolla se voi sano, ettei tuollainen ole ok. Vaimo ei normaalissa perheessä ole mikään lapanen, joka alistuu hyväksikäytettäväksi. 

Vierailija
64/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä mies aina kadottaa puhelimen, lompakon, kuulokkeet ja avaimet kotona. Tiedän kuitenkin aina mistä ne milloinkin löytyvät vaikken ole niihin edes koskenut. Minusta se on vaan lähinnä hauskaa, eikä mikään rasittava ongelma. Kyllä te jotkut jaksatte pienistä asioista nillittää. Hävetkää. 

Vierailija
65/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten logiikka on sitten jännää ensin nainen päättää tavaroiden paikan mitä itse ei edes käytä jonka jälkeen loukkaantuu ja ahdistuu kun mies ei tiedä kysymättä mihin nainen laittoi sen tavaran. 

Naisille kysymys mistä mies voi tietää minne te olette laittaneet tavaran tai mistä mies voi tietää sen paikan missä te haluatte sitä säilyttävän ilman että mies kysyy teiltä?

Itselläkin on ollut parisuhteissa riitoja ihan nöistä samoista asioista kun itse tiedän mihin olen jonkun asian jättä yt mutta nainen on yksinäön päättänyt että tuo ei ole hyvä paikka sille ja siirtänyt sen jonnekin piiiloon kun ei itse sitä tarvi mutta kuitenkin valittaa minulle kun en löydä sitä asiaa siittä mihin sen olen jättänyt kun nainen on päättänyt sille paremman paikan.

Onhan tuo sama asia kun mies tekisi naiselle niin että nainen on tottunut levittämään kaikki meikkinsä tietylle pöydälle ja ne on aina siinä levällään

Tämä oli oikeestaan hyvä  :D  Kyllähän se vähän näin menee.

T.Nainen

Vierailija
66/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi (niinkuin liian moni muukin mies) hyväksikäyttää sun päätä ja kaistaa. Ei tartte muistaa, kun vaimo muistaa puolesta. 

On väärin.

Vaimolla on suu, jolla se voi sano, ettei tuollainen ole ok. Vaimo ei normaalissa perheessä ole mikään lapanen, joka alistuu hyväksikäytettäväksi. 

Miehellä vastuu olla aikuinen. Tämäkin se pitäisi naisen hoitaa? Ja huolehtia ja kasvattaa miestä? 

Vierailija
67/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti kun mies avasi vaatekaappinsa oven, katseli sinne ja kysyi sitten mistä alusvaatteet ym vaikka olivat nenän edessä. Ei harmittanut vaan huvitti... nyt olen leski, kyllä mieluummin kuuntelisin miehen kyselyjä vaatekaapin avatun oven edessä kuin olisin leski. Näinkin voi käydä näet. 

Vierailija
68/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Raivostuttavaa. On ok, että kysyy, että oletko nähnyt jotain asiaa, mutta kun tuo tolvana  ei hyväksy sitä vastausta, että en ole, vaan ei edes itse etsi kunnolla vaan hermoilee ja yrittää etsiä samasta (väärästä) paikasta kunnes tulen katsomaan muut paikat, johon se yleensä tavaroitaan jemmaa. Joskus löytyy myös kun ehdottelen nämä paikat hänelle, mutta omatoimisesti ei niitä osaa katsoa, aikakaan jos olen kotona.

Vierailija
69/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka ei kysellyt. Hän pesi itse vaatteensa ym. Kun tuli ero, toinen mies oli muuten ekaa parempi, mutta suhteen alussa hän kyseli minulta, että onko puhtaita vaatteita yms. Hänkin oppi kertasanomisesta, että minä en ole hänen passaava exänsä, enkä myöskään hänen äitinsä.

Minä naisena en ole koskaan tajunnut miksi miehen ja naisen pitää pestä erikseen omat vaatteensa. Jos mä vien pyykkiä koneeseen niin sielä ne peseentyy samalla ukonkin kuteet, ei mulla ole lapsellista tarvetta ilmoittaa että pesaiseppa Pekka itte omat retut. Ja ihan samoin toimii toistepäinkin.

Vierailija
70/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät allekirjoita vastavuoroisuutta parisuhteessa, paitsi he "tarjoavat" vastapalveluna huonoa seksiä, mitä nainen ei mitenkään edes halua. 

Miehen lähtökohta on miettiä, että miltä itsestä tuntuu, mitä itse tarvii ja tekeekö puolesta äiti vai vaimo. Ja lopuksi miettii, onko itse tyytyväinen.

Vierailija
71/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vastuu olla aikuinen. Tämäkin se pitäisi naisen hoitaa? Ja huolehtia ja kasvattaa miestä? 

Lukutaito! Puhe oli siitä, että nainen nimenomaan EI huolehdi ja kasvata, vaan asettaa omat rajansa. Osa ihmisistä nyt vain on tottunut siihen, että joku jatkuvasti huolehtii asioista heidän puolestaan. Jos sellaiseen ei  tahdo alistua, suu auki. 

Vierailija
72/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät allekirjoita vastavuoroisuutta parisuhteessa, paitsi he "tarjoavat" vastapalveluna huonoa seksiä, mitä nainen ei mitenkään edes halua. 

Miehen lähtökohta on miettiä, että miltä itsestä tuntuu, mitä itse tarvii ja tekeekö puolesta äiti vai vaimo. Ja lopuksi miettii, onko itse tyytyväinen.

Heikosti menee sinulla, kun tuollaissa parisuhteissa pitää roikkua. Missä on itsekunnioitus ja omanarvontuntosi? 

Vierailija
73/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä mies aina kadottaa puhelimen, lompakon, kuulokkeet ja avaimet kotona. Tiedän kuitenkin aina mistä ne milloinkin löytyvät vaikken ole niihin edes koskenut. Minusta se on vaan lähinnä hauskaa, eikä mikään rasittava ongelma. Kyllä te jotkut jaksatte pienistä asioista nillittää. Hävetkää. 

Joo onpa hauskaa jos teen vaikka töitä ja pitää keskeyttää kun toinen tulee siihen hermoilemaan kuin joku uhmaikäinen kun on itse hukannut tavaransa. Ja tämä toistuu monta kertaa viikossa. Häpeä sinä kun et ymmärrä, että tilanteita on erilaisia kuin omasi!

Vierailija
74/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen pelkää niin paljon miehettömyyttä, että suostuu tuollaiseen suhteeseen. Sinäkin. 

Vierailija
75/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito! Puhe oli siitä, että nainen nimenomaan EI huolehdi ja kasvata, vaan asettaa omat rajansa. Osa ihmisistä nyt vain on tottunut siihen, että joku jatkuvasti huolehtii asioista heidän puolestaan. Jos sellaiseen ei  tahdo alistua, suu auki. 

Lukutaito! Aikuiseen suhteeseen tulleessa aikuinen ei lähde kyselemään tuollaisia asioita. Joku vain on tottunut=kasvattaja tehnyt puolesta.

Vierailija
76/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo onpa hauskaa jos teen vaikka töitä ja pitää keskeyttää kun toinen tulee siihen hermoilemaan kuin joku uhmaikäinen kun on itse hukannut tavaransa. Ja tämä toistuu monta kertaa viikossa. Häpeä sinä kun et ymmärrä, että tilanteita on erilaisia kuin omasi!

Kuka sinut on pakottanut tuollaiseen vauvan kanssa avioitumiseen? 

eri

Vierailija
77/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseletkö itse aikuisena tavaroitesi perään ja toinen aikuinen ne sulle etsii?

Vierailija
78/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä= on tehty puolesta aina.

Vierailija
79/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito! Aikuiseen suhteeseen tulleessa aikuinen ei lähde kyselemään tuollaisia asioita. Joku vain on tottunut=kasvattaja tehnyt puolesta.

Lukutaito! Aikusia on monenlaisia. Ja sinä ihan itse olet valinnut sen puolisosi. Jos joku hänen tapansa ei sinua miellytä, suu auki ja kertomaan. Ei kukaan osaa sinun ajatuksiasi lukea. 

Vierailija
80/135 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut on pakottanut tuollaiseen vauvan kanssa avioitumiseen? 

eri

1. En ole avioitunut. 2. Ei ole vauva muissa asioissa. Oikeastaan yksi ainoista raivostuttavista piirteistä hänessä ja pystyn sen kanssa elämään. En ole itsekään täydellinen :)