Mikä tää 595 euroa/kk on, minä ainakin saisin 728 euroa/kk
Laskin paljonko saisin kuukaudessa työmarkkinatukea ja mikä ennakonpidätysprosenttini olisi.
Sain 728 euroa/kk/netto verojen jälkeen. Laskin 22,5 arkipäivän mukaan, kuten tapana on laskea. Verokorttilaskurilla kokeilin mikä veroprosenttini olisi etuuksista, jos saisin pelkän työmarkkinatuen vai mikä sen nimi nyt on, etuuksia kuitenkin. Summaksi tuli 13 %. Olen kyllä tietoinen, että 20 % otetaan, jos ei hae muutosverokorttia, mutta silloin saa veronpalautuksia seuraavana vuonna.
Kommentit (10)
Veroprosentti Kela-etuuksille on 25. Itsekin olen käyttänyt muutosverokorttia alkuvuoden, että olen pystynyt bussikortin ostamaan, mutta nyt se on muutettava, ettei tule mätkyjä.
Mänkää töihin,tienaa paremmin..ei tarvitse pähkäillä jonnenjoutavia..
Niin ja minä saisin vähän yli 2000 €.
Mitä sitten?
Se maksetaan neljän viikon jaksoissa. Laskennallisesti saisit noin mutta käytännössä 20 päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Veroprosentti Kela-etuuksille on 25. Itsekin olen käyttänyt muutosverokorttia alkuvuoden, että olen pystynyt bussikortin ostamaan, mutta nyt se on muutettava, ettei tule mätkyjä.
Wi ole mitään etuuksia vaan tukia, ja se veroprosentti on 20.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minä saisin vähän yli 2000 €.
Mitä sitten?
Työmarkkinatuesta/yleistuesta on kysymys. Et saisi.
Vierailija kirjoitti:
Se maksetaan neljän viikon jaksoissa. Laskennallisesti saisit noin mutta käytännössä 20 päivältä.
Tiedän, mutta kuukaudessa on enemmän kuin 20 päivää. Ei maksujakson pituus muuta kuukautta neliöksi viikoksi. Vain helmikuussa on neljä viikkoa. Maksujaksi on / neljä viikkoa ei /kk.
Ei työmarkkinatukea enää ole vaan yleistuki. Yleistuelle ei käytetä palkan verokorttia vaan etuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mutta kuukaudessa on enemmän kuin 20 päivää. Ei maksujakson pituus muuta kuukautta neliöksi viikoksi. Vain helmikuussa on neljä viikkoa. Maksujaksi on / neljä viikkoa ei /kk.
Ei täällä kannata mitään opettaa. Ei täällä ymmäretä vuosiansion ja kuukausipalkankaan eroa.
up.