Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolet ensi yönä niin missä aiot viettää ikuisuutesi? Keskustelkaapas tästä.

Vierailija
21.12.2025 |

Jeeus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on rakkaus. 

Mutta kapea tie vie taivaaseen leveä helvettiin tai jotain semmoista.

Kun menet nukkumaan niin toivottavasti kaikki on 'selvää' lähimmäistesi kanssa niin että olet valmis lähtemään vaikka ensi yönä.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetissä ikuisessa liekkimeressä

Lohduttaako tämä Sinua?

Vierailija
102/105 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset saavat silloin jatkaa minun haukkumista / mustamaalaamista. Enkä edes voi puolustautua mitenkään . Toisaalta eipä ole enää minun murhe siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnit on saatava anteeksi ja Jeesuksen puhdistettava ihmisen sydän, jotta voi päästä taivaaseen. 

Pyhän ja täydellisen Isän Jumalan edessä ei syntinen ihminen voi kestää, vaan ihminen kärventyisi tuskissaan Hänen edessään, tajutessaan oman pahuutensa ja sen, kuinka vakavia synnit ovat Jumalan edessä. Tämä onkin helvetin olotila, jossa sellaiset ihmiset rsitten ypevät, joiden synnit jäävät sovittamatta. Siksi tarvitaan välimies, Jeesus, ja muuntaja eli Pyhä Henki, sisimpään asumaan, jotta ihminen voi kestää Jumalan edessä taivaassa.

Itse olen entinen okkultisti, uushenkinen, ufologi, joogi, jälleensytymisopppiin ja karmaan uskonut vaihtoehtohoitaja yms. harrastanut, kunnes Jumala pysäytti ja osoitti, etten todellakaan ole mikään "henkisesti kasvanut" ja taivaaseen matkalla oleva ihminen, vaan syntinen ihminen, joka on matkalla kadotukseen.

Uskoon tulinkin vahvan synninpoltteen saattelemana.

Uskotko keijukaisiin?

Vierailija
104/105 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuolen, niin aivojen toiminta sammuu ja se mitä olen pitänyt sieluna hajoaa kropan mukana atomeiksi ja energiaksi. 

Oletko lukenut uusimmat kvanttifyysikan teoriat tästä? On muita ulottuvuuksia ja todellisuuksia. Sielu on olemassa. Hurjia teorioita mutta ymmärrettävästi eivät saa palstatilaa tai kerrota iltauutisissa. Aika moni hihhuli varmaan sekoaisi. 

Vierailija
105/105 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis maailmankaikkeuden alkusyy ja iankaikkinen rakkaus on luonut olosuhteet, missä ikuinen kidutus on mahdollista suurimmalle osalle ihmiskuntaa, sillä raamatun mukana vain harvat pelastuvat.   Tuota tässä on minusta aikamoinen moraalinen ja älyllinen ristiriita.

No jaa. Mieti montako tuntia, minuuttia ja sekuntia keskivertoelämään mahtuu. Se kaikki aika on annetty jokaiselle kääntyä Jumalan luo, joka on tehnyt kroppasi, jokaisen atomin,  edessäsi olevat luonnonjutut, ylläpitää satoja miljardeja tähtiä sisältävää maailmankaikkeutta...

On hul-luutta olla eri mieltä Kaikkivaltiaan kanssa ja tuhlata elämänsä tonkien vain maallisia kuin kullankaivaja. Maalliset jutut on kivoja, mutta se on kuin haluaisi elää roskisdyykkarina Jumalan tuntemiseen verrattuna.

"jokaiselle"

kun jokainen ei ole tässä maailmassa edes kuullut jumalasta, ei ole lukutaitoinen, on koditon, näkee nälkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan