Jos kuolet ensi yönä niin missä aiot viettää ikuisuutesi? Keskustelkaapas tästä.
Jeeus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on rakkaus.
Mutta kapea tie vie taivaaseen leveä helvettiin tai jotain semmoista.
Kun menet nukkumaan niin toivottavasti kaikki on 'selvää' lähimmäistesi kanssa niin että olet valmis lähtemään vaikka ensi yönä.
Kommentit (105)
Tuun tänne kotiin kummittelemaan tähän samalle tuolille ja kirjoittelen Vauva-palstalle paskaa. Ikuisuuden.
Toivottavasti en missään. Nimittäin ikuisuus on paljon pidempi aika kuin ensi alkuun luulisi.
Helvettikin on helpompi paikka kuin nykymaailma.
Missäkö?
Tuulena puiden latvoissa. Energia ei häviä, se on varma fakta. Atomit ja energia jatkaa matkaansa maailmankaikkeudessa.
Ehkä joillekin tuo lohtua ajatella taivasta tai helvettiä konkreettisina paikkoina, mutta onko ne oikeasti kuten kymmenet, sadat eri uskonnot opettavat? Jeesus oli juutalainen rabbi, opettaja. Opetuslapset puhuivat toistuvasti hänelle "opettaja", joka on hepreaksi rabbi.
Miten hän oikeasti opettikaan, oletko ap perehtynyt juutalaisuuteen?
Mitä jos oikea taivas onkin mormonien taivas? Sinne ei nainen edes pääse, jos ei ole naimisissa.
Aihe on kiinnostava, toivottavasti ei mene taas poistoon.
Synnit on saatava anteeksi ja Jeesuksen puhdistettava ihmisen sydän, jotta voi päästä taivaaseen.
Pyhän ja täydellisen Isän Jumalan edessä ei syntinen ihminen voi kestää, vaan ihminen kärventyisi tuskissaan Hänen edessään, tajutessaan oman pahuutensa ja sen, kuinka vakavia synnit ovat Jumalan edessä. Tämä onkin helvetin olotila, jossa sellaiset ihmiset rsitten ypevät, joiden synnit jäävät sovittamatta. Siksi tarvitaan välimies, Jeesus, ja muuntaja eli Pyhä Henki, sisimpään asumaan, jotta ihminen voi kestää Jumalan edessä taivaassa.
Itse olen entinen okkultisti, uushenkinen, ufologi, joogi, jälleensytymisopppiin ja karmaan uskonut vaihtoehtohoitaja yms. harrastanut, kunnes Jumala pysäytti ja osoitti, etten todellakaan ole mikään "henkisesti kasvanut" ja taivaaseen matkalla oleva ihminen, vaan syntinen ihminen, joka on matkalla kadotukseen.
Uskoon tulinkin vahvan synninpoltteen saattelemana. Se olisi sitä syntiä, minkä Jumala paljasti minussa olevan. Kun sain synnit anteeksi, olotila muuttui täysin, olin kevyt kuin keijukainen. Tätä on uudestisyntyminen. Kun synnin taakka nostetaan pois ja ainakin kun uudestisynnytään raskaista synneistä, kuten okkuttisista asioista, eron huomaa konkreettisesti kropassaankin.
Määrittele ikuisuus ,onko yhtä pitkä kuin kirkkomaan hautojen hoito ikuisesti joka tyssäsi muutamaan vuoteen?
Onko se iankaikkisesta iankaikkiseen,eli yhdestä iankaikkisesta toiseen iankaikkiseen,entä kun tulee kolmas ja neljäs jne jatkuuko kuinka pitkään?kaverin puolesta kyselen ?
Vierailija kirjoitti:
Synnit on saatava anteeksi ja Jeesuksen puhdistettava ihmisen sydän, jotta voi päästä taivaaseen.
Pyhän ja täydellisen Isän Jumalan edessä ei syntinen ihminen voi kestää, vaan ihminen kärventyisi tuskissaan Hänen edessään, tajutessaan oman pahuutensa ja sen, kuinka vakavia synnit ovat Jumalan edessä. Tämä onkin helvetin olotila, jossa sellaiset ihmiset rsitten ypevät, joiden synnit jäävät sovittamatta. Siksi tarvitaan välimies, Jeesus, ja muuntaja eli Pyhä Henki, sisimpään asumaan, jotta ihminen voi kestää Jumalan edessä taivaassa.
Itse olen entinen okkultisti, uushenkinen, ufologi, joogi, jälleensytymisopppiin ja karmaan uskonut vaihtoehtohoitaja yms. harrastanut, kunnes Jumala pysäytti ja osoitti, etten todellakaan ole mikään "henkisesti kasvanut" ja taivaaseen matkalla oleva ihminen, vaan syntinen ihminen, joka on matkalla kadotukseen.
Uskoon tulinkin vahvan synninpoltteen saattelemana.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kristinusko on vihan ja pelon uskonto. Kaikki kristityt joutuvat kuoltuaan helvettiin koska ovat osallistuneet pahuuteen.
Armo ja pelastus unohtui nyt tästä. Se kuuluu kristinuskoon.
Minulla on alakouluikäinen lapsi, joten jäisin varmaan kummittelemaan hänelle. Sillai kivasti ja tsemppaavasti. Leikittäisin myös meidän koiraa kummitusleikeilläni.
Kun kuolen, niin aivojen toiminta sammuu ja se mitä olen pitänyt sieluna hajoaa kropan mukana atomeiksi ja energiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristinusko on vihan ja pelon uskonto. Kaikki kristityt joutuvat kuoltuaan helvettiin koska ovat osallistuneet pahuuteen.
Armo ja pelastus unohtui nyt tästä. Se kuuluu kristinuskoon.
Ne kuuluvat Jeesukseen jumalanaan uskoville jotka ottavat vastaan Jeesuksen tekemän ihmisten syntien sovitustyön. Elämäsi on armonaikaa ja jos et ole kuollut uskossa Jeesukseen niin viimeisellä tuomiolla Jeesus tuomitsee sinut ikuiseen rangaistukseen Helvetin tuleen. Ei ole mitään katoamista vaan ihminen on luotu ikuisuusolenneksi ja uskotta kuollut on Helvetissä ikuisessa rangaistuksessa koska ei halunnut ottaa vastaan ylepeyttään ja paatuneisuuttaan Jeesuksen sovitustyötä. Kyllä Saatanakin uskoo Jeesukseen samoin Jeesuksen ihmisistä pois ajamat riivaajat. Mutta pelastuvan ihmsen on synnyttävä uudelleen vedestä ja Hengestä. Evlut kirkko tekee hirvittävän synnin kun ei varoita enää Helvetistä.
Viihdyn hyvin Pattayalla. Jos saisin valita, missä vietän ikuisuuteni, niin mielellään Pattayalla. Ihan vaan vertailun vuoksi viihtyisinkö taivaallisessa kaupungissa kultakaduilla kulkien ja laulukuorossa laulaen vai gogo baarissa Pattayn humussa, niin kyllä taivun jälkimmäiseen.
Aatun ja Stalinin kanssa , vetäisin niitä joka päivä turpaan niin maan perusteellisesti ja Konstaapeli Reinikainen olisi siinä myös mukana heitä höykyttämässä.Meillä olisi lustia joka päivä sama homma jatkuisi ikuisesti.Aatu ja Stalin olisivat lukkojen takana ja minä ja Reinikainen heidän muiluttamisen jälkeen, mentäisiin syömään ja juomaan, siellä olisi kauniita naisia meidän seurana.Minä luulen että Reinikainen on jo siellä, no jokupäivä siellä olen minäkin
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikuisuus?
Mulla tää elämä tuntuu siltä, että mikä tahansa ois parempi kuin tää.
Mutta olen ollut hyvä ihmisilleni, autan köyhiä vaikka itsekin olen, mulla on moraalia ja lämmin sydän.
Ihan ilman Jumalaa. Mihin sä mut laitat?
Minä en laita mihinkään ketään, Jumala laittaa ja tietää sydämesi tilan.
Olen uskova ja matkalla Taivaaseen. Tosin en saa itsekään alkaa uskovaisuuden siivellä törttöilemään, vaan Jeesus ja Raamattu oltava ekana :)
Ap:n aloitus on parasta jouluevankeliumia. Jeesus ei ole vain kiva pikkuvauva seimessä vaan kuoleman jälkeen seisomme Hänen edessään. Silloin oltava pelastuspaperit kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis maailmankaikkeuden alkusyy ja iankaikkinen rakkaus on luonut olosuhteet, missä ikuinen kidutus on mahdollista suurimmalle osalle ihmiskuntaa, sillä raamatun mukana vain harvat pelastuvat. Tuota tässä on minusta aikamoinen moraalinen ja älyllinen ristiriita.
Eli siis maailmankaikkeuden alkusyy ja iankaikkinen rakkaus on luonut olosuhteet, missä ikuinen kidutus on mahdollista suurimmalle osalle ihmiskuntaa, sillä raamatun mukana vain harvat pelastuvat. Tuota tässä on minusta aikamoinen moraalinen ja älyllinen ristiriita.
Uskovainen uhkailemassa muita helvetillä on kuin lapsi joka kiukuttelee aikuiselle että joulupukki ei tuo hänelle lahjoja.
Ajattelin olla kuollut.