Jos kuolet ensi yönä niin missä aiot viettää ikuisuutesi? Keskustelkaapas tästä.
Jeeus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on rakkaus.
Mutta kapea tie vie taivaaseen leveä helvettiin tai jotain semmoista.
Kun menet nukkumaan niin toivottavasti kaikki on 'selvää' lähimmäistesi kanssa niin että olet valmis lähtemään vaikka ensi yönä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bahamalla mieluiten.
Oletko käynyt? Ei mitenkään erityinen paikka.
Olen. Oikein mukava ilmasto, paitsi hurrikaaniaikana. Ihmiset todella ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei ole mikään satukirja. Aika vakavaa on haukkua ja halventaa Raamattua.
Tuo raamattu on muka jumalan sanaa mutta se perustuu huhuihin, kuulopuheisiin, liiotteluihin ja rikkinäiseen puhhelimeen joiden pohjalta sitä on ollut kokoamassa tuhansia tavallisia ihmisiä vuosien varrelle, jokainen on lisännyt omiaan ja käännöksissä lisännyt omat tulkintansa.
Eli aika sekava "totuus" on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Onnettomuustilanteessa noin 30 vuotta sitten kävin taivaassa kun kroppa meinasi pettää alta. Kysyin saanko jäädä tuohon kirkkauteen, jossa hengitettiin rakkautta... Kirkkauden valosta Hän sanoi, että "Aikasi ei ole vielä!"
Eipä ole tuon tapahtuman jälkeen enää mikään pelottanut. Tuolla "matkalla" näin myös, että on lisäksi "helvetin portit" ja lisäksi "välitilana" iankaikkinen tyhjyys... Ja nämä kaksi eivät ole millään tavalla houkuttelevia paikkoja.
Ainoa asia mikä voi sinutkin pelastaa on sinulle kyllä kerrottu enkä voi asiassa enempää auttaa koska se on Sinusta itsestäsi kiinni mitkä asiat uskot ja mitkä et.
Toivottavasti itse kelpaan vielä toisellakin kerralla kirkkauteen. Syntinen olen enkä sille mitään voi.
Tiedätkö mulle kävi samalla tavalla, mut pyhä pietari veteli röökiä taivaan porteilla ja sano että "Mitäs hittoa sä täällä teet, ei ny pitäny olla ketään tulossa. Mulla on hei tauko menossa! Meehän siitä!" Ja hän heitti minua viskipullolla ja sitten heräsinkin leikkauksen jälkeen.
Kuolleet eivät tiedä mitään. Kun kuolleet herätetään, aion elää paratiisiksi ennallistetun maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei ole mikään satukirja. Aika vakavaa on haukkua ja halventaa Raamattua. Siellä on selvät sävelet sille että ihmisellä on vapaus uskoa tai olla uskomatta mutta se minkä valitsee johtaa seurauksiin.
Miksi maailmanloppu ei vielä ole tullut? Jumala on rakkaus ja haluaa niin monen kuin mahdollista pelastua. Antamalla aikaa hän saa useampia kääntymään puoleensa ja pelastumaan.
Puhutaanpas sitten abortista. Se on murha: 1/2 DNA mieheltä ja 1/2 DNA naiselta = Yksi ja uusi ihminen jolla ihmisen DNA eli täysi ihminen ja siksi se on murha. Ihmisen sikiäminen on pyhä tapahtuma. Ihmisen ei tule jakaa ruumistaan usean kanssa. Naisen kehossa tapahtuu sikiäminen ja naisen kehon tulee olla pyhä eikä seksin temmellyskenttä. Jumala on Pyhä Henki. Hän haluaa tulla asumaan ihmisen sydämeen ja siksi ihmisen täytyy käyttäytyä niin että hänen ruumiinsa sopii Pyhän Hengen asuinsijaksi.
Hassua, jos sitä ei ole tarkoitettu sarukirjaksi niin miksi siihen on pitäny kirjottaa niin paljon satuja? Niin no siis lapsillehan se ei tietenkään toimi satukirjana. Siinä on tämä jumala-hahmo joka esitetään niin verenhimoisena, moraalittomana, pikkumaisena, naisia vihaavana ja rasistisena murhaajana ettei lasten sovi sellaista lukea tai sisäistää.
Helvetissä. Sieltä löytyy varmasti mielenkiintoisia tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään. Kuolemassa tietoisuuteni sammuu.
Sä toivot niin. Asiahan ei välttämättä mene niin. Eikö olisi jörkevintä ja varminta ottaa Jeesus vastaan?
Ei ole mitään takeita, että jeesus on se oikea uskomusten kohde.
Toivon, ettei kuoleman jälkeen ole mitään. Vain se, ettei minua enää ole, missään. Tietoisuuteni on loppu. En jaksa enää yhtään mitään paskaa, tämä riittää.
Miksi keskustelisin perusteettomasta uskomuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei kuoleman jälkeen ole mitään. Vain se, ettei minua enää ole, missään. Tietoisuuteni on loppu. En jaksa enää yhtään mitään paskaa, tämä riittää.
Tutki raamattua ja voit todeta että tämä on totta. Kuoleman jälkeen ei ole mitään eivätkä kuolleet tiedä mitään.
Valossa. Jumalan taivaassa, tuulen suhinana männyn oksilla, rankkasateessa, putoavissa lehdissä - elämän iankaikkisuudessa
En usko, että ikuisuus noin vain alkaa. Minun on oltava astraalitasolla pitkä aika kehittyäkseni eteenpäin. Haluan tavata kaikki edesmenneet koirani. Joskus koittaa se hetki, kun liityn siihen joukkoon, jolla suunnittelemme seuraavan elämäni maan päällä. Ja sitten on taas synnyttävä. - En usko vippaskonsteihin, vaan omaan raadantaan näissäkin asioissa. Kohti hyvyyttä ja rakkautta, joka on Jumala. - Siunausta etsimiseesi, aloittaja!