Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolet ensi yönä niin missä aiot viettää ikuisuutesi? Keskustelkaapas tästä.

Vierailija
21.12.2025 |

Jeeus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on rakkaus. 

Mutta kapea tie vie taivaaseen leveä helvettiin tai jotain semmoista.

Kun menet nukkumaan niin toivottavasti kaikki on 'selvää' lähimmäistesi kanssa niin että olet valmis lähtemään vaikka ensi yönä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikuisuus?

Mulla tää elämä tuntuu siltä, että mikä tahansa ois parempi kuin tää.

Mutta olen ollut hyvä ihmisilleni, autan köyhiä vaikka itsekin olen, mulla on moraalia ja lämmin sydän.

Ihan ilman Jumalaa. Mihin sä mut laitat?

Vierailija
22/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että minulla on valinnan oikeus tässä.

Siinä tapauksessa muslimitaistelijoiden taivas runsaine neitseineen, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastafarina vietän tottakait ikuisuuteni leppoisasti, ajattelin majoittua johonkin oluttulivuoren ja stripparitehtaan välimaastoon. Siellä sitten naureskelen kristityille jotka valinneet huonon taivasvaihtoehdon jos edes semmoiseen pääsevät. Ties vaikka olisivat simpukkaa maistaneet.

Vierailija
24/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuustilanteessa noin 30 vuotta sitten kävin taivaassa kun kroppa meinasi pettää alta. Kysyin saanko jäädä tuohon kirkkauteen, jossa hengitettiin rakkautta... Kirkkauden valosta Hän sanoi, että "Aikasi ei ole vielä!"

Eipä ole tuon tapahtuman jälkeen enää mikään pelottanut. Tuolla "matkalla" näin myös, että on lisäksi "helvetin portit" ja lisäksi "välitilana" iankaikkinen tyhjyys... Ja nämä kaksi eivät ole millään tavalla houkuttelevia paikkoja.

Ainoa asia mikä voi sinutkin pelastaa on sinulle kyllä kerrottu enkä voi asiassa enempää auttaa koska se on Sinusta itsestäsi kiinni mitkä asiat uskot ja mitkä et.

Toivottavasti itse kelpaan vielä toisellakin kerralla kirkkauteen. Syntinen olen enkä sille mitään voi.

Vierailija
25/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Taivas ja Helvetti on olemassa, niin tuskinpa se mikään aikomuskysymys on. Moni kun tekee elämässään niin paljon ns. syntiä jo ihan lähtökohtaisesti, ihan yrittämättä rienata tai miettimättä uskonasioita.

Ja mikäli Taivaan portit aukenevat ihan vain uskomalla (sattumalta oikeaan) Jumalaan ja pyytämällä syntejään anteeksi, niin siellähän on Taivaan täydeltä kaikkia viimeisinä hetkinään katuneita murhamiehiä ym...

Jos itse kuolisin ensi yönä, niin todennäköisesti jäisin maan päälle kummittelemaan, katkerana kesken jääneestä elämästä.

"Helvetti on toiset ihmiset." Tässä tapauksessa ap.

Vierailija
26/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siellä, missä kävin ylitettyäni rajan leikkauksen yhteydessä. Todella mukava paikka

Vierailija
27/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema nyt vaan on vähän samanlainen juttu kuin vetäisi töpselin irti seinästä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.

Vierailija
28/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomuustilanteessa noin 30 vuotta sitten kävin taivaassa kun kroppa meinasi pettää alta. Kysyin saanko jäädä tuohon kirkkauteen, jossa hengitettiin rakkautta... Kirkkauden valosta Hän sanoi, että "Aikasi ei ole vielä!"

Eipä ole tuon tapahtuman jälkeen enää mikään pelottanut. Tuolla "matkalla" näin myös, että on lisäksi "helvetin portit" ja lisäksi "välitilana" iankaikkinen tyhjyys... Ja nämä kaksi eivät ole millään tavalla houkuttelevia paikkoja.

Ainoa asia mikä voi sinutkin pelastaa on sinulle kyllä kerrottu enkä voi asiassa enempää auttaa koska se on Sinusta itsestäsi kiinni mitkä asiat uskot ja mitkä et.

Toivottavasti itse kelpaan vielä toisellakin kerralla kirkkauteen. Syntinen olen enkä sille mitään voi.

"Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan!"

Vierailija
29/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bahamalla mieluiten.

Oletko käynyt? Ei mitenkään erityinen paikka.

Vierailija
30/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei ole mikään satukirja. Aika vakavaa on haukkua ja halventaa Raamattua. Siellä on selvät sävelet sille että ihmisellä on vapaus uskoa tai olla uskomatta mutta se minkä valitsee johtaa seurauksiin. 

Miksi maailmanloppu ei vielä ole tullut? Jumala on rakkaus ja haluaa niin monen kuin mahdollista pelastua. Antamalla aikaa hän saa useampia kääntymään puoleensa ja pelastumaan. 

Puhutaanpas sitten abortista. Se on murha: 1/2 DNA mieheltä ja 1/2 DNA naiselta = Yksi ja uusi ihminen jolla ihmisen DNA eli täysi ihminen ja siksi se on murha. Ihmisen sikiäminen on pyhä tapahtuma. Ihmisen ei tule jakaa ruumistaan usean kanssa. Naisen kehossa tapahtuu sikiäminen ja naisen kehon tulee olla pyhä eikä seksin temmellyskenttä.  Jumala on Pyhä Henki. Hän haluaa tulla asumaan ihmisen sydämeen ja siksi ihmisen täytyy käyttäytyä niin että hänen ruumiinsa sopii Pyhän Hengen asuinsijaksi. 

Syntiä on kahdenlaista: On tahatonta syntiä ihminen tekee väärin tietämättä tekevänsä väärin ja tahallista syntiä. Niitä käsitellään hieman eri tavoin. 

Vierailija
31/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään. Se vielä puuttuisi et joutuis jotain huilunsoittoa kuuntelen ikuisuuden. Ikuisuudessa tulis aika helveeeeetin pitkäks.

Ei olisi ollenkaan pitkästyttävää veisata ylistystä Herralle toisten autuaiden sielujen joukossa Hänen kasvojensa edessä iankaikkisesta iankaikkiseen samalla kun helvetissä rääkättävien jumalattomien sielujen parku kaikuu vaimeana taustalla.

Vierailija
32/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu ei ole mikään satukirja. Aika vakavaa on haukkua ja halventaa Raamattua. Siellä on selvät sävelet sille että ihmisellä on vapaus uskoa tai olla uskomatta mutta se minkä valitsee johtaa seurauksiin. 

Miksi maailmanloppu ei vielä ole tullut? Jumala on rakkaus ja haluaa niin monen kuin mahdollista pelastua. Antamalla aikaa hän saa useampia kääntymään puoleensa ja pelastumaan. 

Puhutaanpas sitten abortista. Se on murha: 1/2 DNA mieheltä ja 1/2 DNA naiselta = Yksi ja uusi ihminen jolla ihmisen DNA eli täysi ihminen ja siksi se on murha. Ihmisen sikiäminen on pyhä tapahtuma. Ihmisen ei tule jakaa ruumistaan usean kanssa. Naisen kehossa tapahtuu sikiäminen ja naisen kehon tulee olla pyhä eikä seksin temmellyskenttä.  Jumala on Pyhä Henki. Hän haluaa tulla asumaan ihmisen sydämeen ja siksi ihmisen täytyy käyttäytyä niin että hänen ruumiinsa sopii Pyhän Hengen asuinsijaksi. 

Puhutaanpa sinun oikeudestasi tuomita! Oletko mahdollisesti Jumalan paikalla?

Vierailija
33/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vietä ikuisuutta missään, puff ja olen kadonnut ikuisesti. Olen kyllä olematon ikuisuuden, mutta itse en siitä mitään tiedä. Olenhan jo ollut melko pitkään olemattomana ennen maailmaan ilmestymistä. Mutta jos se teitä auttaa, uskokaa mihin haluatte, ei se multa ole pois.

Vierailija
34/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan (tässäkään ketjussa) voi tietää, että juuri Raamatun jumala on Se Aito Ja Oikea Jumala? Maailman historiassa kun on ollut lukemattomia uskontokuntia, mistä kukaan voi tietää, kuka on uskossaan oikeassa?

Mitä jos pistänkin kaiken Raamatun Jumalan ja Jeesuksen varaan, ja kuoleman jälkeen selviääkin, että todellisuudessa vaikkapa jokin aasialainen uskonkäsitys ja kuoleman jälkeinen elämä olikin totta?

Mitä jos varmuuden varalta rukoilenkin vähän jokaista jumalaa?

Vierailija
35/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavikon huuhaat aavikolle. Suomi suomalaisille. Tee parannus ja ota Ukko Ylijumala sydämeesi.

Vierailija
36/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Jumala sallii sodat, kidutuksen ja kärsimyksen? 

Vierailija
37/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään. Kuolemassa tietoisuuteni sammuu.

Sä toivot niin. Asiahan ei välttämättä mene niin. Eikö olisi jörkevintä ja varminta ottaa Jeesus vastaan?

Ei olisi. Mitä jos muslimit ovatkin oikeassa? Tai hindut?

Vierailija
38/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet näköjään jäänyt taas ottamatta. 

Vierailija
39/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu ja ruumis erkaantuu toisistaan. Sielu jatkaa elämäänsä siellä missä sielut elävät.

Vierailija
40/53 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uurnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi